Resume from August 19, 2020 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3091712

HR-менеджер, рекрутер, 12 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City:
Vinnytsia

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор центру

from 09.2019 to 12.2019 (3 months)
Заклад освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Інформаційно-комунікаційний супровід діяльності організації, управління сторінками організації в інтернет-просторі, співпраця з ЗМІ, владними органами, партнерами тощо. Бренд-менеджер організації.

Доцент кафедри

from 09.2019 to now (4 years 9 months)
Освіта, наука

Викладаня економічних дисциплін сфери менеджмету та комунікацій. Досвід роботи з чисельною молодою та дорослою аудиторією. Участь у програмі підвищення кваліфікації в якості тренера.

Завідувач відділу

from 05.2018 to 09.2019 (1 year 4 months)
Заклад освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Викладання дисциплін з фінансового напрямку. Організація та проведення систематичного моніторингу якості освіти. Координування розробки та впровадження заходів щодо створення системи забезпечення якості освіти. Розширення співробітництва з науково-дослідними інститутами, асоціаціями та іншими структурами. Організація зустрічей, конференцій, семінарів, симпозіумів тощо. Проведення online-опитувань щодо рівня задоволеності. Обробка масивів даних опитувань. Підготовка аналітичних звітів та доповідей. Координація створення іміджевої продукції та підтримка іміджевої політики.

Аналітик

from 04.2017 to 05.2018 (1 year 1 month)
Приватне прідприємство, Вінниця (фармацевтика)

Впровадження в аптеки усієї мережі програми «Автозамовлення», аналіз продажів товару на аптеках, контроль за залишками, неліквідами, зменшенням періоду обертання товару, переміщенням товару між точками продажу.
Маю досвіт з проведення аналітичних розрахунків по маркетингових пропозиціях, залучаюсь до впровадження категорійного менеджменту.

Старший викладач

from 09.2015 to 05.2017 (1 year 8 months)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Викладач дисциплін економічного та аналітичного характеру.
Крім основних обов'язків займалась профорієнтаційною роботою, організацією наукових конференцій, семінарів, формуванням та видавництвом збірників наукових праць, організацією святкувань, приурочених різним урочистим подіям.
Учасник науково-практичних конференцій, круглих столів, семінарів.
Одночасно з основними обов'язками, перебувала на посаді заступника начальника відділу, заступник декана.

Викладач-асистент

from 09.2012 to 08.2015 (2 years 11 months)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Викладач дисциплін економічного та аналітичного характеру. Займалась науково-дослідницькою роботою. Працювала із великими обсягами статистичної інформації, зі зведеними таблицями, звітністю окремих підприємств. Вмію обробляти та аналізувати великі об'єми даних, будувати графіки та діаграми, формувати презентаційний матеріал.
Напрямок роботи - аналіз господарської діяльності підприємств.
Відповідальна за сайт структурного підрозділу.

Захистила дисертацію на здобуття ступеня кандидата економічних наук (2014 р.).

Провідний фахівець кафедри

from 03.2008 to 08.2012 (4 years 5 months)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Вела всю документацію відділу, формувала об'єм і розподіл навчального навантаження, розробляла плани роботи кафедри, формувала проміжні та річні звіти, була матеріально-відповідальною особою.
За сумісництвом працювала на кафедрі викладачем-аситентом.

Бухгалтер

from 07.2001 to 03.2008 (6 years 8 months)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Відповідала за облік та документообіг товарно-матеріальних цінностей та їх рух на складі, проводила інвентаризацію різних структурних підрозділів.
Підвищення по посаді (з бухгалтера ІІ кат. на бухгалтера І кат.)

Education

ВДАУ

Обліково-фінансовий факультет, спеціальність "Облік і аудит", Вінниця
Higher, from 1996 to 2001 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Онлайн-курс з креативності у викладанні, ГО «Вище» та BRITISH COUNCIL

2020 р.

Сертифікований курс "Використання прикладного рішення "1С: Бухгалтерія 8 для України" Редакція 1.2

2015 р. (40 акад.год.)

Підвищення кваліфікації наукових працівників установ НААН України, науково-педагогічних працівників

2016 р.

Семінар - практикум за темою: «Каталізатори прискорення бізнесу в аптечному ритейлі»

2017 р.

Онлайн-курс з комунікацій, BRITISH COUNCIL

2020 р.

Онлайн-курс «Ефективні презентації»

2019 р.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Графічні редактори Windows Планування Управлінські навички Фотографія 1С:Бухгалтерія Графічний дизайн Парус Google Детально вивчала тенденції змін на ринку зерна (виробництво) Маю аналітичні здібності, досвід роботи з великими базами інформ Комунікаційні навички, робота в команді, тренінги, нетворкінг Івент-менеджмент (орг-ія зустрічей,конференцій,семінарів) Проведення навчальних тренінгів для дорослої аудиторії слухачі Досвід роботи з молодою і дорослою аудиторією, провед тренінгів Розробка та проведення навчальних курсів для команди Розробка інтерактиву з комунікацій, використання digital-інструм Участь в переговорних процесах, робочих групах Підготовка інформаційних презентацій та проектів Співпраця із органами влади, ЗМІ та іншими стейкхолдерами

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Високий рівень комунікаційних навичок, робота в команді та налагодження співпраці, підтримка внутрішньої та зовнішньої комунікацій, легка підтримка розмови та співрозмовника.
Івент-менеджмент (організація зустрічей, конференцій, семінарів, форумів, круглих столів тощо (внутрішній диплом організатора року).
Проведення навчальних тренінгів для дорослої аудиторії слухачів (сертифікати тренера).
Активний учасник внутрішньо-корпоративних заходів, навчальних тренінгів, вебінарів, семінарів для саморозвитку (сертифікати).
Нетворкінг (створення мережі корисних контактів).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: