Resume from November 16, 2018 PRO

Ольга

Секретарь, деловод, продавец, консультант

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Ovruch
Ready to work:
Ovruch, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретарь-деловод

from 02.2011 to 10.2016 (5 years 8 months)
ЦДЮТ, Овруч (Освіта, наука)

Education

Житомирский кооперативный коледж бизнеса и права

Правоведение, юрист, Житомир
Unfinished higher, from 2004 to 2007 (2 years 11 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК

Additional information

РЕЗЮМЕ

Коваль Ольга Олександрівна

Вік: 30
Місто проживання: м. Овруч, Житомирська обл.
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Посада: секретар-діловод

Мета:
Отримання посади секретаря, діловода, продавця непродовольчих товарів, помічник юриста, та ін. Цікава робота з перспективою кар'єрного, професійного росту. Стабільна заробітна плата.

Досвід роботи:

Назва компанії: ПП Кафе
Посада: офіціант, бармен
Період роботи: 2005 — 2009
Обов’язки:
-Консультування гостей ресторану про особливості страв і напоїв. Надання допомоги при складанні замовлення. Консультування з часу приготування страв. Прийом замовлень від клієнта ресторану. Подача страв та напоїв відповідно до встановлених правил обслуговування.
Вживання заходів по вирішенню проблем, що виникли у клієнта, в рамках своєї компетенції. Подача замовлених страв гостям. Надання рахунку гостям. Отримання і контроль оплати по рахунках.

Назва компанії: магазин «Золото»
Посада: продавець-консультант
Період роботи: 2009-2010
Обов’язки:
- консультування клієнтів, здійснення продажів, післяпродажне обслуговування, підтримання чистоти.

Назва компанії: Центр дитячої та юнацької творчості Овруцького району Житомирської обл.
Посада: секретар-діловод
Період роботи: 2011- 2016
Обов’язки:
- ведення діловодства (особові справи працівників, книги наказів, книги вхідних та вихідних документів, тощо);
- викликаю за дорученням директора працівників, вихованців закладу;
– організовую телефонні переговори директора, приймаю і передаю телефонограми, записую у разі відсутності директора прийняті повідомлення і довожу до його відома їх зміст;
– передаю та приймаю інформацію щодо роботи ЦДЮТ;
– друкую за вказівкою директора різні документи й матеріали;
– приймаю кореспонденцію, що надходить на ім’я директора, систематизую її відповідно до прийнятого в закладі порядку і передаю її після розгляду до виконавців.

Освіта

Навчальний заклад: Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права
Ступінь: вищий навчальний заклад освіти І рівня акредитації
Назва спеціальності: правознавство, кваліфікація -юрист
Період навчання: 2003-2006 р

Вміння та навики

мови: російська, українська, англійська - базовий
комп'ютерна грамотність: Word, Ехсеl, PowerPoint,Інтернет і т.д.
знайома з діловодством, діловою документацією, веденням табелю обліку робочого часу, кадровою документацією (накази, звітність)

Додаткова інформація

Комунікабельність, відповідальність, креативність та художній смак. Готовність до навчання та вдосконалення знань.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: