- PRO
Наталія
Фахівець із продажу, банківський співробітник, менеджер з клієнтів
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 46 years
- City of residence:
- Pryluky
- Ready to work:
- Pryluky, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3662152/
Work experience
Фахівець з підбору та адаптації персоналу
from 05.2021 to now
(4 years 2 months)
UKRNAFTA, Прилуки (Гірнича промисловість)
1. Пошук і залучення кандидатів на різні посади (масові робочі посади, інженери, керівництво).
2. Перевірка резюме, контрольна перевірка, проведення співбесід (телефон, віч-на-віч, онлайн) з керівництвом компанії, проведення перевірок рекомендацій.
3. Створення та розміщення оголошень через доступні ресурси (сайти вакансій, соціальні мережі, корпоративна сторінка, державні служби зайнятості).
4. Надання корпоративним клієнтам необхідної інформації щодо статусу пошуку, ситуації на ринку праці.
5. Надання необхідної інформації кандидатам, збір та обробка документів.
6. Адаптація нових співробітників.
7. Спілкування з HR командою, виконання поставлених задач, втілення нових амбіційних проектів.
8. Співпраця з навчальними закладами (практика, гостьові лекції, тощо).
9. Пошук і співпраця з джерелами ЗМІ (радіо, газети).
10. Співпраця з державними службами зайнятості, участь у ярмарках вакансій.
Директор, управляющая
from 12.2020 to 05.2021
(5 months)
Магазин "Brosko", Прилуки (Роздрібна торгівля)
1. Відкриття магазину з "0" : підбір, навчання персоналу (17 осіб персоналу), вирішення питань з будівельних робіт, охорони, комунальних питань, відеоогляду, вибудовування бізнес процесів процесів).
2. Контроль та організація роботи персоналу та магазину в цілому.
3. Оперативне управління магазином (облік товару, ТМЦ, складання графіків та табелювання персоналу, контроль оформлення акцій та знижок, інвентаризації, контроль наявності асортименту, якості товару, підбір, адаптація, мотивація)
4. Забезпечення виконання плану продажу магазину.
5. Взаємодія з контролюючими та державними органами.
6. Звітність (робота в 1С)
Керівник відділу продажів промислового обладнання
from 04.2018 to 08.2020
(2 years 4 months)
ТОВ « СТЛ-ГРУПП», Прилуки (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функціональні обов'язки та професійні навички:
1. Забезпечення контролю відділу продажу (виконання планів, заповнення СРМ системи, контроль звітності співробітників)
2. Робота з VIP клієнтами та пошук нових, а саме: дзвінки, презентації, продаж обладнання.
3. Ведення переговорів, укладання договорів із клієнтами, формування комерційних пропозицій, рахунків. Контроль цього процесу у підлеглих.
4. Здійснення пошуку працівників з інформаційних баз даних, в Інтернеті на сайтах пошуку роботи та за допомогою особистих контактів;
5. Формування скриптів для менеджерів, коригування та доповнення. Створення та вдосконалення корпоративної книги продажів.
6. Проведення співбесід та скайп-інтерв'ю, вивчення ділових та професійних якостей претендентів, а також здійснення відбору претендентів, що відповідають вимогам підприємства. Проведення навчань.
Фахівець з підбору персоналу, тренінг-менеджер, HR
from 01.2017 to 02.2018
(1 year 1 month)
ТОВ "СТАР-ТЕЛ", Прилуки (Маркетинг, реклама, PR)
Функціональні обов'язки та професійні навички:
1.Здійснення пошуку працівників з інформаційних баз даних, за допомогою реклами у засобах масової інформації, в інтернеті, за допомогою особистих контактів.
2. Зустрічі із здобувачами. Проведення співбесіди, вивчення ділових та професійних якостей претендентів, проведення відбору претендентів, відповідних до вимог до вакансії.
3. Проведення внутрішнього навчання персоналу за спеціально розробленими програмами.
4. Оцінювання діяльності персоналу, методична підготовка, розробка та регулярне проведення корпоративних семінарів, тренінгів та консультацій.
Спеціаліст з продажів, бухгалтер
from 09.2009 to 09.2016
(7 years)
ПАТ КБ "Правэкс-банк", Прилуки (Фінанси, банки, страхування)
Функціональні обов'язки та професійні навички:
1. Консультування та продаж банківських послуг.
2. Оформлення депозитів.
3. Видача споживчих кредитів
4. Оформлення автокредитів.
5. Відкриття рахунків юридичних осіб та СПД.
6. Оформлення пластикових карток.
7. Страхування фіз.осіб та СПД
8. Залучення та пошук нових клієнтів. Проведення переговорів; проведення презентацій.
9. Ведення документообігу, наповнення та ведення бази даних.
Інженер-конструктор
from 07.2004 to 09.2009
(5 years 2 months)
ПАТ КБ "Правэкс-банк", Прилуки (Фінанси, банки, страхування)
Функціональні обов'язки та професійні навички:
- підготовка технічної документації, креслень, схем, планувань;
- проведення необхідних розрахунків та підбору обладнання;
- підготовка комплекту проектної, конструкторської документації;
- Збір вихідних даних;
- Підготовка технічних пропозицій.
Інженер-будівельник
from 07.2001 to 07.2002
(1 year)
ПАТ «Прилуцька взуттєва фабрика», Прилуки (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
-керівництво будівельною бригадою;
- поточний ремонт території фабрики та будівель та споруд;
- будівництво нових виробничих будівель;
- складання кошторисів;
- підготовка технічних пропозицій;
- підготовка технічної документації, креслень, схем, планувань.
Education
Дніпровський центр техничного творчества та патентознавства
Економист, Дніпро
Higher, from 1998 to 2000 (2 years)
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Інженер-технолог, Дніпро
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)
Additional education and certificates
Учебовий комп'ютерний центр «Інтеграл», основи бухгалтерского обліку, оператор ПК
05.02.2003г-05.06.2003 г
ПАТ КБ "Правэкс-бак", треннінги з продажів
2009- 2014
Knowledge and skills
- Пользователь ПК
- MS Office
- Пользователь Internet
- MS Outlook
- 1С
- Outlook Express
- AutoCAD
- CRM
- Банковские программы
- Western Union
- FLEX
- MoneyGram
- Оформление кредитов(на авто, залог, жилье, потреб)
- Консультирование и продажа банковских услуг,презентации,перегово
- Ведение банковского бух-, кассового учета,работа с наличностью
- Оформление депозитов, пластик.карт, выплата переводов(международ
- Большой опыт в банковской сфере по разным направлениям
- Подбор персонала, проведение треннингов, обучение
Language proficiencies
- Russian — fluent
- English — beginner
References
-
Волков Виталий Александрович
Директор, ПАТ КБ "Правэкс-банк"
Contact details are hidden -
Индыло Александр Владимирович
Директор, ПАТ КБ "Правэкс-банк"
Contact details are hidden
Additional information
• Активна життєва позиція, цілеспрямованість.
•Організаторські здібності, комунікабельність.
•Відповідальність, оперативність, оптимізм.
•Аналітичний склад розуму, швидке навчання.
•Висока працездатність.
• Виконавчість.
•Організованість.
• Порядність.
• Чесність.
•Уміння працювати з великим обсягом інформації.
• Креативна, ініціативна, всебічно розвинена, акуратна;
More resumes of this candidate
- PRO
Remote, Pryluky
Higher education · Full-time, part-time
- Фахівець з підбору та адаптації персоналу, UKRNAFTA, 4 years 2 months
- Директор, Магазин "Brosko", 5 months
- PRO
Pryluky
Higher education · Full-time, part-time
- Фахівець з підбору та адаптації персоналу, UKRNAFTA, 1 year 11 months
- Директор, Магазин "Brosko", 1 year 4 months
Similar candidates
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Remote, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Sales manager
40000 UAH, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами, креативний копірайтер
12000 UAH, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами
Remote