Resume from April 23, 2024 PRO

Ольга

Бухгалтер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер, фахівець з державних закупівель

from 01.2021 to now (3 years 3 months)
ДУ «ВОЛЦКПХ МОЗУ», Вінниця (Державні організації)

Бухгалтер, заступник керівника

from 05.2020 to 12.2020 (7 months)
ТОВ"Агро-Віннер", Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

- робота з первинною документацією (виписка рахунків-фактур, документів на реалізацію товарів, оприбуткування накладних)
- бухгалтерський облік реалізації товарів;
- формування актів звірок та звірка з клієнтами/постачальниками
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
- контроль залишків складу (інвентаризації).
- оформлення платежів в клієнт-банк, банківська виписка.
- планування та організація робочого дня керівника
- контроль за виконанням поставлених завдань керівника,
написання розпоряджень
- формування внутрішньої звітності (розрахунок собівартості, аналіз витрат, ціноутворення)
- планування та оцінка фінансових показників.
- організація роботи торгового відділу
- ведення переговорів із клієнтами та постачальниками, заключення договорів.

Керівник комерційного відділу

from 09.2019 to 12.2019 (3 months)
ФОП Брижчук, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи відділу. Контроль замовлень та оплат, комерційної документації, дебіторської заборгованості, дотримання договірних зобов’язань. Планування та аналіз продаж, ведення ділових переговорів, робота з існуючими та пошук нових постачальників. Постановка цілей та контроль їх виконання. Підбір, проведення мотивуючих зібрань та контроль роботи персоналу.

Ассистент ТМ, оператор БД

from 04.2014 to 08.2019 (5 years 4 months)
Кондитерська компанія АВК, ФОП Капуста, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ведення документообігу (прийом та обробка замовлень на товар, підготовка договорів, звірка з контрагентами, зведення фондів та компенсація);
- організація роботи офісу;
- консультування клієнтів;
- робота з існуючою клієнтською базою, пошук та активні переговори з новими клієнтами;
- організація роботи команди, мотивація персоналу.

Education

КНТЕУ ВТЕИ

Финансы, Винница
Higher, from 2003 to 2009 (5 years 5 months)

Additional education and certificates

HR- школа в Gelios центрі

2018р.

Школа Бухгалтерської справи "Maestro"

2022-23рр., 3 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office 1С УТП

Language proficiencies

English — average

Additional information

Здатність до саморозвитку та навчання. Високий рівень самомотивації. Вміння працювати в команді та з великими об‘ємами інформації, організувати свій час та робочі процеси, комунікативні навички, лідерські якості, стійкість до стресів.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: