Альона
Адміністратор, офіс-менеджер
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 33 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4613548
Work experience
Адміністратор салону краси
from 12.2020 to 01.2022
(1 year 1 month)
Салон краси "Wizard", Київ (Краса, салони краси)
Спілкування з клієнтами, робота в програмі «BeautyPro», контроль роботи персоналу, інвентаризація товарів у салоні, ведення касової дисципліни (робота з касовим апаратом), замовлення продукції в роботу та на продаж, продаж косметики.
Старший адміністратор
from 04.2018 to 03.2020
(1 year 11 months)
Махараджа Yoga&SPA, Харків (Краса, фітнес, спорт)
Представляла SPA на Міжнародній Премії Perfect SPA (жовтень 2018 р.). Перемогли у номінації "Кращий SPA-центр"
Обов'язки:
- Контроль роботи SPA-центру, організація закупівлі товарів для продажу та в роботу.
- Контроль технічного персоналу та СПА-терапевтів. Забезпечення роботи згідно з протоколами.
- Інвентаризація складів.
- Видача заробітної плати, ведення іноземних майстрів.
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Консультація з послуг SPA-центру, видача бонусних карток, продаж сертифікатів, робота в програмі 1С, ведення касової дисципліни.
Адміністратор офісу
from 12.2016 to 03.2018
(1 year 3 months)
Кулінарна школа AlCuisine, Харків (Кулінарні курси та майстер-класи;)
- Консультація клієнтів про послуги школи, спілкування з гостями, ведення облікових записів та касової дисципліни.
- Контроль закупівлі, робота з персоналом, контроль роботи технічного персоналу.
- Редагування сайту та соціальних мереж, продаж сертифікатів, ведення клієнтської бази.
- Впровадження CRM та IP-телефонії.
- Переговори із запрошеними шеф-кухарями щодо проведення майстер-класів, складання розкладу на місяць.
- Видача заробітної плати.
Адміністратор СПА-центру та Barber Shop
from 10.2015 to 09.2016
(11 months)
ООО "Харків Палас", Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
• Підбір кадрів (пошук, проведення співбесід, перевірка рекомендацій).
• Робота з персоналом (адаптація, вступ на посаду, тимбілдинг, контроль роботи персоналу).
• Спілкування з гостями, презентація Спа-центру.
• Адміністративні обов'язки: ведення облікових записів, інвентаризація, формування заявок на закупівлю товарів, ведення касової дисципліни, робота у програмі Micros, робота з касовим апаратом, підрахунок підсумків місяця.
Досягнення:
• набуття досвіду спілкування з різними типами людей, уміння знаходити з ними спільну мову, що є невід'ємною та відповідальною частиною роботи адміністратора;
• набуття навички організовувати роботу великого підрозділу, контролювати якісне виконання посадових інструкцій.
Адміністратор та HR-менеджер
from 04.2015 to 10.2015
(6 months)
Barber Shop "Brutmen", Харків (Краса, салони краси)
Обов'язки:
•Пошук кадрів з нуля (складання профілю вакансій, пошук через різні канали, включаючи headhunting; проведення співбесід; закриття вакансій).
• Робота з персоналом (адаптація, курування на випробувальному терміні, планування навчання персоналу).
•Складання посадових інструкцій.
• Контроль роботи barber shop ( закупівля товарів, спілкування з клієнтами та постачальниками, ведення облікових записів; робота з касою; робота у програмах «YClients» та «BeautyPro»).
• Ведення бухгалтерії (нарахування та виплата заробітної плати).
• Маркетинг (ведення соціальних мереж (ВКонтакте, Facebook, Instagram), організація заходів, робота з рекламою).
Досягнення:
• досвід організації підприємства з нуля, що успішно функціонує barber shop із затребуваним персоналом.
Копірайтер
from 11.2012 to 04.2015
(2 years 5 months)
Web-stroy, Харків (IT)
Написання статей для комерційних сайтів; адміністрування сайтів на CMS Joomla, Drupal; участь у просуванні сайтів (створення семантичного ядра для сайтів, розміщення прес-релізів на тематичних сайтах, аналіз видачі пошукових систем)
Education
Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Економічний, фінанси та кредит, Харків
Higher, from 2012 to 2015 (3 years)
Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Соціологічний, методи соціологічних досліджень та маркетингу, Харків
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)
Additional education and certificates
Курси англійської мови в American English Center
2013-2014, 11 місяців
Karazin HR School
2014, 4 місяці
Best professional training (адміністратор підприємств Beauty індустрії)
Квітень 2018
Тренінги "Premier Palace Hotel Kharkiv "з гостинності (роботі з гостями)
2016
Курси SMM від "Tommy.University"
Травень 2020 - Липень 2020
Курси Web-design від "Tommy University"
Липень 2020 - Вересень 2020
Knowledge and skills
Language proficiencies
English — average
Additional information
До роботи відношусь відповідально, ставлю задачі та реалізую їх (працюю на результат). Вмію проявляти увагу, зацікавленість, дружелюбність у спілкуванні з людьми, що незмінно допомагає мені у роботі з клієнтами. Своїми плюсами вважаю організованість і швидке навчання. Прагну до професійного зростання та постійного вдосконалення.
Якості: Енергійність, критичне мислення, організованість, працьовитість, рішучість, оптимізм, комунікабельність, відповідальність, стійкість до стресів, вимогливість в першу чергу до себе, вміння працювати в команді, постійно навчаюсь новому.
More resumes of this candidate
Kyiv
Higher education · Full-time
- Web-designer, Freelance, 3 years 10 months
- Старший администратор, Махараджа Yoga&SPA, 1 year 11 months
Similar candidates
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Kyiv
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 UAH, Kyiv, Boryspil
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Kyiv
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 UAH, Kyiv
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv