Resume from July 4, 2019 PRO

Христина

Менеджер регіонального представництва, перекладач зі словацької мови

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер

from 06.2018 to 02.2019 (8 months)
ТОВ Будь-Словаком, Ужгород (Надання послуг)

Здійснювала діяльність регіонального представництва підприємства і
очолювала та організовувала роботу щодо забезпечення діяльності підприємства у регіоні.

Розподіл обов'язків між структурними , підрозділами , представництвами чи його працівниками.

Організовувати та здійснювала збір актуальної інформації по кожному університету- відповідно до заявленої спеціальності.

Організовала та здійснювала діяльність щодо надання консультаційних послуг клієнтам.

Здійснювала переклад документів для вступу наданих клієнтом.

Контролювала терміни збору і подачі документів .

Формувала і контролювала правильність формування пакетів документів клієнтом та правильність їх оформлення.

Здійснювала реєстрацію документів в Словаччині.

Здійснювала подачу документів в університети Словаччини.

Вживала заходів щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу.

Організовувала регулювання та контролювання проведення інформаційно-аналітичної роботи представництва , розробляла аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань що стосуються діяльності підприємства в межах своєї компетенції.

У межах своєї компетенції або за дорученням директора , представляла підприємство в усіх органах, установах , організаціях, засобах масової інформації , здійснювала звязки з керівниками органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ , організацій із фізичними особами а також у взаємовідносинах із зарубіжними партнерами Словаччини.

Організувала та вела діяльність налагодження зв'язків з університетами Словаччини.

Супроводжувала роботу підприємства в Словаччині.

Вела ділові переговори, переписки компанії із Словацькими партнерами.

У межах своїх повноважень видавала розпорядження і доручення які є обов'язковими для виконання всіма працівниками підприємства, підписувала та візувала документи.

HR-Менеджер- Перекладач з словацької мови

from 03.2016 to 01.2018 (1 year 10 months)
ТОВ " Акросс Бордерленд Консалтинг ", Ужгород (Кадрове агентство по працевлаштуванню за кордоном)

Вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення необхідними кадрами

Організація масового потоку кандидатів

Адаптація персоналу, мотивація персоналу, розвиток, оцінка персоналу

Формування та ведення бази даних по зовнішньому і внутрішньому кадрового резерву

Організація масового потоку кандидатів за кордон,

Переклад документів, подача документів на Міністерства Словацької та Чеської республіки для нострифікації диплому(дипломований перекладач)

Оформлення документів для подачі в Консульства для отримання віз і картки ВНЖ

Комунікація із установами іноземних держав

Адаптація персоналу, мотивація персоналу, розвиток, оцінка персоналу

Пошук клієнтів в Словаччині

Спілкування з клієнтами під час виробничого процесу, підготовка пропозицій відповідно до побажань і вимог, підготовка контрактів.

Фінансовий консультант

from 01.2014 to 03.2014 (2 months)
УкрСиббанк, Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

продаж банківських продуктів (депозити, пластикові картки, пакети, рахунки тощо)

активний пошук, залучення та супровід клієнтів в усіх видах банківських послуг

консультація клієнтів у відділенні

формування та надання звітності

Асистент директора

from 01.2013 to 09.2014 (1 year 8 months)
ТОВ Ігнатекс, Ужгород (Легка промисловість)

• Спілкування з клієнтами під час виробничого процесу, підготовка пропозицій відповідно до побажань і вимог, підготовка контрактів.
• Логістика, організація перевезень відповідно до запитуваного терміну від клієнта. підготовка митних документів
• Управління рахунками та складами, перевірка отриманих рахунків та інших документів.
• Управління виробничими процесами.
• Зв'язок із зовнішніми постачальниками.
• Робота з працівниками у виробництві / Вирішення конфліктів /

Education

УжНУ

Міжнародні економічні відносини- дипломований перекладач з словацької мови, Факультет міжнародних відносин, Ужгород
Higher, from 2011 to 2015 (3 years 9 months)

Економічний університет в Братиславі

Факультет Міжнародних економічних відносин, міжнародна торгівля, Братислава
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 11 months)

Additional education and certificates

UJOP UK, підготовчі курси словацької мови в Університеті Коменського, Словаччина, Братислава.

2006, 1 рік

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Водійські права кат. B Водіння авто Safari Express

Language proficiencies

  • English — advanced
  • German — average
  • Slovak — advanced
  • Czech — advanced
  • Italian — beginner

Additional information

Акуратність, цілеспрямованість, орієнтація на результат, робота в колективі, не конфліктність, аналітичний склад розуму, мобільність, комунікабельність, вміння швидко адаптуватися, швидка навченість, вміння самостійно приймати рішення, працювати в стресових ситуаціях, ініціативність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: