Катерина
Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 28 years
- City:
- Zaporizhzhia
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5418013
Work experience
Головний бухгалтер
from 03.2021 to 01.2023
(1 year 10 months)
ТОВ "ОПТ УКРСТАНДАРТ", Запоріжжя (Продаж, закупівля)
Трудову діяльність у компанії розпочала з посади бухгалтер з дипломом магістра.
Функціонал:
Ведення первинної документації ФОП, ТОВ.
Розрахунки з покупцями та замовниками.
Нарахування та виплата заробітної плати.
Переведена на посаду Головного бухгалтера.
Функціонал:
Весь функціонал бухгалтера з дипломом магістра.
Ведення обліку ФОП, ТОВ на єдиному податку (не платники ПДВ)
Облік ОЗ, ТМЦ у 1С Підприємство.
Складання фінансової і податкової звітності та подання у відповідні органи (Соната).
Робота з клієнт - банком.
Контроль платежів та взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками.
Підготовка пакету документів для участі у тендері, робота з ПЗ тендерів, моніторинг публікацій закупівель та усіх етапів проходження торгів, участь у тендері.
Складання, узгодження та укладення договорів.
Фахівець із соціальної роботи
from 05.2019 to 06.2019
(1 month)
КУ "Центр соціальних послуг", Веселе (Соціальна робота з сім'ями, дітьми та молоддю)
Робота з сім'ями, що потрапили в складні життєві обставини. Соціальне супроводження та консультація сімей, які потрапили в СЖО.
Регіональний менеджер
from 07.2014 to 02.2021
(6 years 7 months)
Євроломбард, Запоріжжя (Ломбард, обмін валют)
Трудову діяльність у компанії розпочала з посади касира-оцінювача з прийому дорогоцінних металів, валютно-обмінних операцій.
Функціонал:
Оперативна оцінка та прийом дорогоцінних металів, техніки тощо у заставу з оформленням всієї необхідної документації у програмному забезпеченні компанії та відповідно до внутрішніх правил оформлення документації.
Валютно-обмінні операції з відповідним оформленням у ПЗ
Подання внутрішньої звітності відділення до головного офісу підприємства.
Переведено на посаду начальника відділення
Функціонал:
Усі функціональні обов'язки касира-оцінювача
Навчання та стажування нових співробітників
Формування звітності за кредитним портфелем для головного офісу
Контроль за дотриманням на відділенні вимог Нацкомфінпослуг та НБУ
Переведено на посаду регіонального менеджера
Функціонал:
Управління персоналом понад 100 осіб та контроль за роботою 22 ломбардних відділень
Відкриття точок з нуля
Аналіз економічної роботи філії та конкурентів; моніторинг конкурентів;
забезпечення безперебійної роботи ломбардних відділень
Первинна документація та звітність, робота у внутрішньому ПЗ підприємства і в 1С Lombard Gold
Організація та ведення господарської діяльності;
Визначення місць та первинна розробка зовнішньої реклами відповідно до корпоративного стилю компанії;
Мотивація, підбір та управління персоналом, своєчасний моніторинг заявок для відділу персоналу з комплектації кадрів.
Контроль за діяльністю ревізійного відділу, здійснення координацій та методичних посібників з проведення ревізій, розробка заходів щодо виявлення шахрайства, крадіжок, недостач.
Облік та аналіз порушень робочого процесу; контроль виконання норм безпеки відділень та персоналу.
Складання графіків роботи касирів оцінювачів та їх своєчасне коригування за необхідності.
Education
Приватний вищий навчальний заклад " Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій"
Фінанси, банківська справа та страхування", Запоріжжя
Higher, from 2014 to 2017 (3 years)
Здобула ступінь спеціаліст з фінансів банківської справи та страхування.
Запорізький гідроенергетичний коледж Запорізької державної інженерної академії
Оціночна діяльність, Запоріжжя
Specialized secondary, from 2012 to 2014 (2 years)
Additional education and certificates
Семінар - тренінг: Послуга сімейного патронату: пошук та первинний відбір кандидатів у патронатні вихователі
14 - 15.05.2019
Тренінг: Розбудова спроможності місцевих НМВ щодо взаємодії у сфері протидії торгівлі людьми.
31.05.2019
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — above average
- Russian — fluent
Additional information
Вміння швидко орієнтуватися у ситуації та приймати самостійні рішення.
Навички проведення пошуку, оцінки, навчання, атестації, мотивації персоналу.
Відкрита для нових знань.
Готова до відряджень.
Similar candidates
Копірайтер, бухгалтер, менеджер роботи з клієнтами
10000 UAH, Zaporizhzhia, Dnipro, Kyiv
Адміністратор, оператор call-центру, менеджер по роботі з клієнтами
15000 UAH, Zaporizhzhia
Головний бухгалтер, зам. головного бухгалтера, бухгалтер
Zaporizhzhia
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, касир, оператор
15000 UAH, Zaporizhzhia
Менеджер по роботі з клієнтами
Zaporizhzhia
Менеджер по роботі з клієнтами
Zaporizhzhia