Микола
Специалист helpdesk, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 55 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5737492
Work experience
Начальник комп’ютерного відділу
from 11.2015 to 06.2019
(3 years 7 months)
ПАТ НАСК ОРАНТА, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Встановлення, налаштування та експлуатація:
GLPI, ManageEngine, Omnitracker – Service desk
VMWare ESXI
MS Hyper-V
MS Windows Server *
MS Exchange *
Lotus Domino – виведення з експлуатації
Nagios/NagiosQL/Centreon, Zabbix
Керування проектами інтеграції (розробки програмного забезпечення)
Страхової облікової системи та 1С,
Страхової облікової системи та системи обліку збитків
Сайту та Portmne, Нової пошти, ПЕП (вебсервісів проекту Електронний поліс)
Навики роботи з Jira, Confluence. 1C, SOAP-UI, Boomerang, Curl, apt, yum, DPM, SCCM, telegram, Ms Visio, MS Project та інше.
Навички керування персоналом – розробка оргструктури підрозділу прийняття на роботу, звільнення, мотивація.
Навички переговорів при веденні господарчої діяльності
Робота з активами – придбання, постановка на облік, інвентаризація, списання.
Навички cстратегічного планування діяльності підрозділу, бюджетування
Навички роботи з методологією ITIL/ITSM
Начальник відділу технічної підтримки та моніторингу
from 10.2012 to 11.2015
(3 years 1 month)
Банк Юнісон, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Технічна підтримка користувачів – як безпосередньо на місцях так і віддалено - за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою будь яких програм
Створення процесів сервісної підтримки бізнесу – звернення, зміни, проблеми, керування знаннями, сервісним каталогом ІТ, залучення та навчання персоналу.
Вибір платформи автоматизації ІТ.
Керування проектом вибору та впровадження системи керування ІТ (ITSMS)
Керування життєвим циклом послуг ІТ
Керування проектом створення мережі інтерактивних пристроїв у відділення банку (на базі планшетних пристроїв)
Пройшов курс керування проектами
Приймав участь в аудиті нацбанку, перевірки НБУ
Адміністрував AD підприємства – обліковими записами, ролями, GPO, адміністрував поштову систему Exchange, автоматизував процедури шляхом написання скриптів, переважно - powershell
Начальник департаменту ІТ Печерського філіалу
from 03.2012 to 10.2012
(7 months)
ПриватБанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Керування персоналом департаменту у напрямках – еквайринг, банкомати та термінали самообслуговування, сервісна підтримка бізнесу, забезпечення життєвого циклу обладнання – облік, передача матеріально відповідальним особам, інвентаризація, зняття з обліку, списання та продаж.
Розвиток інфраструктури філії – відкриття 65 нових відділень
Вивчення новітнього досвіду в передовій ІТ компанії
Участь у регулярному менеджменті, вивчення практики регулярного менеджменту, управлінських рішень, системи керування документами та забезпечення виконавської дисципліни
Побудова СКС в відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 65 відділень.
Керування підрозділом технічної підтримки та безпосередня допомога віддалено за допомогою vnc/linux
Вирішення будь яких проблем з роботою програм
Начальник відділу супроводу телекомунікаційних мереж на інфраструктутри
from 08.2005 to 11.2011
(6 years 3 months)
Альфа-Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Керування портфелем корпоративних телекомунікаційних послуг.
Оптимізація договорів корпоративних телекомунікаційних послуг.
Створення нових продуктів для корпоративних телекомунікаційних послуг разом з провайдерами
Облік, бюджетування,виконання, оптимізація витрат на корпоративні телекомунікаційні послуги.
В підтримці сумарно мав 117 договорів на надання послуг, 1200 точок подачі послуг.
Супровід портфелю документів проводив в системі atlassian jira платежі - в системі Б2
Переговори з керівництвом провайдерів мобільного та стаціонарного зв’язку
Побудова СКС в головному офісі та відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 89 відділень та 2х приміщень ГО, в тому числі 2 датацентри.
Технічна підтримка користувачів регіональної мережі потреб кредитування – віддалено за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою програм
Education
КПІ
Радіотехнічний факультет, РТФ, Київ
Higher, from 1987 to 1996 (8 years 10 months)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — advanced
- English — average
- Russian — fluent
Additional information
Пономаренко Микола Миколайович
Дата народження:
01 вересня 1968
Регіон:
Київ
Можливість переїзду:
Телефон
[
E-mail:
[
Skype:
mmmponomarenko
Ключова інформація
Досвід роботи в технічній підтримці.
Досвід роботи з серверами MS Windows
Досвід роботи з системами віртуалізації Hyper-V та ESXI
Досвід адміністрування антивірусного програмного забезпечення.
Досвід керування розробкою ПЗ
Досвід тестування ПЗ
Досвід роботи
Начальник комп’ютерного відділу
Листопад 2015 – червень 2019 (3 роки 8 міс)
ПАТ НАСК ОРАНТА
Страхування
Встановлення, налаштування та експлуатація:
GLPI – Service desk
VMWare ESXI
MS Hyper-V
MS Windows Server *
MS Exchange *
Lotus Domino – виведення з експлуатації
Zabbix
Керування проектами інтеграції (розробки програмного забезпечення)
Страхової облікової системи та 1С,
Страхової облікової системи та системи обліку збитків
Сайту та Portmne, Нової пошти, ПЕП (вебсервісів проекту Електронний поліс)
Навики роботи з Jira, Confluence. 1C, SOAP-UI, Boomerang, Curl, apt, yum, DPM, SCCM, telegram, Ms Visio, MS Project та інше.
Навички керування персоналом – розробка оргструктури підрозділу прийняття на роботу, звільнення, мотивація.
Навички переговорів при веденні господарчої діяльності
Робота з активами – придбання, постановка на облік, інвентаризація, списання.
Навички cстратегічного планування діяльності підрозділу, бюджетування
Навички роботи з методологією ITIL/ITSM
Начальник відділу технічної підтримки та моніторингу
Жовтень 2012 – листопад 2015 (3 роки 2 міс)
Банк Юнісон
Банки
Технічна підтримка користувачів – як безпосередньо на місцях так і віддалено - за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою будь яких програм
Створення процесів сервісної підтримки бізнесу – звернення, зміни, проблеми, керування знаннями, сервісним каталогом ІТ, залучення та навчання персоналу.
Вибір платформи автоматизації ІТ.
Керування проектом вибору та впровадження системи керування ІТ (ITSMS)
Керування життєвим циклом послуг ІТ
Керування проектом створення мережі інтерактивних пристроїв у відділення банку (на базі планшетних пристроїв)
Пройшов курс керування проектами
Приймав участь в аудиті нацбанку, перевірки НБУ
Адміністрував AD підприємства – обліковими записами, ролями, GPO, адміністрував поштову систему Exchange, автоматизував процедури шляхом написання скриптів, переважно - powershell
Начальник департаменту ІТ Печерського філіалу
Березень 2012 – жовтень 2012 (8 міс)
ПриватБанк
Банки
Керування персоналом департаменту у напрямках – еквайринг, банкомати та термінали самообслуговування, сервісна підтримка бізнесу, забезпечення життєвого циклу обладнання – облік, передача матеріально відповідальним особам, інвентаризація, зняття з обліку, списання та продаж.
Розвиток інфраструктури філії – відкриття 65 нових відділень
Вивчення новітнього досвіду в передовій ІТ компанії
Участь у регулярному менеджменті, вивчення практики регулярного менеджменту, управлінських рішень, системи керування документами та забезпечення виконавської дисципліни
Побудова СКС в відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 65 відділень.
Керування підрозділом технічної підтримки та безпосередня допомога віддалено за допомогою vnc/linux
Вирішення будь яких проблем з роботою програм
Начальник відділу супроводу телекомунікаційних мереж на інфраструктутри
Серпень 2005 – листопад 2011 (6 років 4 міс)
Альфа-Банк
Банки
Керування портфелем корпоративних телекомунікаційних послуг.
Оптимізація договорів корпоративних телекомунікаційних послуг.
Створення нових продуктів для корпоративних телекомунікаційних послуг разом з провайдерами
Облік, бюджетування,виконання, оптимізація витрат на корпоративні телекомунікаційні послуги.
В підтримці сумарно мав 117 договорів на надання послуг, 1200 точок подачі послуг.
Супровід портфелю документів проводив в системі atlassian jira платежі - в системі Б2
Переговори з керівництвом провайдерів мобільного та стаціонарного зв’язку
Побудова СКС в головному офісі та відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 89 відділень та 2х приміщень ГО, в тому числі 2 датацентри.
Технічна підтримка користувачів регіональної мережі потреб кредитування – віддалено за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою програм
Освіта
КПІ (Київ)
Радіотехнічний факультет, РТФ
Володіння мовами
Украінська - рідна
Английска - середній
Російська - вільно
Similar candidates
Customer support representative
Remote
Менеджер онлайн-підтримки
Remote
Technical support specialist
14000 UAH, Remote
Customer support representative
Remote
Системний адміністратор, інженер технічної підтримки (Helpdesk, L1, L2)
20000 UAH, Remote
Customer support representative
12000 UAH, Vinnytsia, Remote