Resume from October 1, 2019 PRO

Пономаренко Микола Миколайович

Специалист helpdesk, 25 000 UAH

Full-time, part-time, remote.

Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Начальник комп’ютерного відділу

from 11.2015 to 06.2019 (3 years 7 months)
ПАТ НАСК ОРАНТА, Київ (страхування)

Встановлення, налаштування та експлуатація:
GLPI, ManageEngine, Omnitracker – Service desk
VMWare ESXI
MS Hyper-V
MS Windows Server *
MS Exchange *
Lotus Domino – виведення з експлуатації
Nagios/NagiosQL/Centreon, Zabbix
Керування проектами інтеграції (розробки програмного забезпечення)
Страхової облікової системи та 1С,
Страхової облікової системи та системи обліку збитків
Сайту та Portmne, Нової пошти, ПЕП (вебсервісів проекту Електронний поліс)
Навики роботи з Jira, Confluence. 1C, SOAP-UI, Boomerang, Curl, apt, yum, DPM, SCCM, telegram, Ms Visio, MS Project та інше.
Навички керування персоналом – розробка оргструктури підрозділу прийняття на роботу, звільнення, мотивація.
Навички переговорів при веденні господарчої діяльності
Робота з активами – придбання, постановка на облік, інвентаризація, списання.
Навички cстратегічного планування діяльності підрозділу, бюджетування
Навички роботи з методологією ITIL/ITSM

Начальник відділу технічної підтримки та моніторингу

from 10.2012 to 11.2015 (3 years 1 month)
Банк Юнісон, Київ (Банки)

Технічна підтримка користувачів – як безпосередньо на місцях так і віддалено - за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою будь яких програм
Створення процесів сервісної підтримки бізнесу – звернення, зміни, проблеми, керування знаннями, сервісним каталогом ІТ, залучення та навчання персоналу.
Вибір платформи автоматизації ІТ.
Керування проектом вибору та впровадження системи керування ІТ (ITSMS)
Керування життєвим циклом послуг ІТ
Керування проектом створення мережі інтерактивних пристроїв у відділення банку (на базі планшетних пристроїв)
Пройшов курс керування проектами
Приймав участь в аудиті нацбанку, перевірки НБУ
Адміністрував AD підприємства – обліковими записами, ролями, GPO, адміністрував поштову систему Exchange, автоматизував процедури шляхом написання скриптів, переважно - powershell

Начальник департаменту ІТ Печерського філіалу

from 03.2012 to 10.2012 (7 months)
ПриватБанк, Київ (банки)

Керування персоналом департаменту у напрямках – еквайринг, банкомати та термінали самообслуговування, сервісна підтримка бізнесу, забезпечення життєвого циклу обладнання – облік, передача матеріально відповідальним особам, інвентаризація, зняття з обліку, списання та продаж.
Розвиток інфраструктури філії – відкриття 65 нових відділень
Вивчення новітнього досвіду в передовій ІТ компанії
Участь у регулярному менеджменті, вивчення практики регулярного менеджменту, управлінських рішень, системи керування документами та забезпечення виконавської дисципліни
Побудова СКС в відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 65 відділень.
Керування підрозділом технічної підтримки та безпосередня допомога віддалено за допомогою vnc/linux
Вирішення будь яких проблем з роботою програм

Начальник відділу супроводу телекомунікаційних мереж на інфраструктутри

from 08.2005 to 11.2011 (6 years 3 months)
Альфа-Банк, Київ (Банки)

Керування портфелем корпоративних телекомунікаційних послуг.
Оптимізація договорів корпоративних телекомунікаційних послуг.
Створення нових продуктів для корпоративних телекомунікаційних послуг разом з провайдерами
Облік, бюджетування,виконання, оптимізація витрат на корпоративні телекомунікаційні послуги.
В підтримці сумарно мав 117 договорів на надання послуг, 1200 точок подачі послуг.

Супровід портфелю документів проводив в системі atlassian jira платежі - в системі Б2
Переговори з керівництвом провайдерів мобільного та стаціонарного зв’язку
Побудова СКС в головному офісі та відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 89 відділень та 2х приміщень ГО, в тому числі 2 датацентри.
Технічна підтримка користувачів регіональної мережі потреб кредитування – віддалено за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою програм


Education

КПІ

Радіотехнічний факультет, РТФ, Київ
Higher, from 09.1987 to 07.1996 (8 years 10 months)


Professional and other skills

  • Computer skills
    Встановлення, налаштування та експлуатація:
    GLPI, ManageEngine, Omnitracker – Service desk
    VMWare ESXI
    MS Hyper-V
    MS Windows Server *
    MS Exchange *
    Lotus Domino – виведення з експлуатації
    Nagios/NagiosQL/Centreon, Zabbix
    Керування проектами інтеграції (розробки програмного забезпечення)
    Страхової облікової системи та 1С,
    Страхової облікової системи та системи обліку збитків
    Сайту та Portmne, Нової пошти, ПЕП (вебсервісів проекту Електронний поліс)
    Навики роботи з Jira, Confluence. 1C, SOAP-UI, Boomerang, Curl, apt, yum, DPM, SCCM, telegram, Ms Visio, MS Project та інше.
    Навички керування персоналом – розробка оргструктури підрозділу прийняття на роботу, звільнення, мотивація.
  • Досвід роботи в технічній підтримці (20 years of experience)
    Fluent, I currently use it.
  • Досвід роботи з серверами MS Windows (20 years of experience)
    Above average, I currently use it.
  • Досвід роботи з системами віртуалізації Hyper-V та ESXI (3 years of experience)
    Average, I currently use it.
  • Досвід адміністрування антивірусного програмного забезпечення. (8 years of experience)
    Average, I currently use it.
  • Досвід керування розробкою ПЗ (3 years of experience)
    Average, I currently use it.
  • Досвід тестування ПЗ (3 years of experience)
    Average, I currently use it.
  • Досвід керування проектами (8 years of experience)
    Average, 1 year ago .
  • Досвід створення робочих процесів (8 years of experience)
    Advanced, I currently use it.
  • Досвід створення обчислювальної інфраструктури підприємств. (20 years of experience)
    Advanced, 1 year ago .

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Пономаренко Микола Миколайович

Дата народження:
01 вересня 1968

Регіон:
Київ

Можливість переїзду:

Телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Skype:
mmmponomarenko

Ключова інформація


Досвід роботи в технічній підтримці.
Досвід роботи з серверами MS Windows
Досвід роботи з системами віртуалізації Hyper-V та ESXI
Досвід адміністрування антивірусного програмного забезпечення.
Досвід керування розробкою ПЗ
Досвід тестування ПЗ

Досвід роботи


Начальник комп’ютерного відділу
Листопад 2015 – червень 2019 (3 роки 8 міс)
ПАТ НАСК ОРАНТА
Страхування

Встановлення, налаштування та експлуатація:
GLPI – Service desk
VMWare ESXI
MS Hyper-V
MS Windows Server *
MS Exchange *
Lotus Domino – виведення з експлуатації
Zabbix
Керування проектами інтеграції (розробки програмного забезпечення)
Страхової облікової системи та 1С,
Страхової облікової системи та системи обліку збитків
Сайту та Portmne, Нової пошти, ПЕП (вебсервісів проекту Електронний поліс)
Навики роботи з Jira, Confluence. 1C, SOAP-UI, Boomerang, Curl, apt, yum, DPM, SCCM, telegram, Ms Visio, MS Project та інше.
Навички керування персоналом – розробка оргструктури підрозділу прийняття на роботу, звільнення, мотивація.
Навички переговорів при веденні господарчої діяльності
Робота з активами – придбання, постановка на облік, інвентаризація, списання.
Навички cстратегічного планування діяльності підрозділу, бюджетування
Навички роботи з методологією ITIL/ITSM

Начальник відділу технічної підтримки та моніторингу
Жовтень 2012 – листопад 2015 (3 роки 2 міс)
Банк Юнісон
Банки

Технічна підтримка користувачів – як безпосередньо на місцях так і віддалено - за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою будь яких програм
Створення процесів сервісної підтримки бізнесу – звернення, зміни, проблеми, керування знаннями, сервісним каталогом ІТ, залучення та навчання персоналу.
Вибір платформи автоматизації ІТ.
Керування проектом вибору та впровадження системи керування ІТ (ITSMS)
Керування життєвим циклом послуг ІТ
Керування проектом створення мережі інтерактивних пристроїв у відділення банку (на базі планшетних пристроїв)
Пройшов курс керування проектами
Приймав участь в аудиті нацбанку, перевірки НБУ
Адміністрував AD підприємства – обліковими записами, ролями, GPO, адміністрував поштову систему Exchange, автоматизував процедури шляхом написання скриптів, переважно - powershell

Начальник департаменту ІТ Печерського філіалу
Березень 2012 – жовтень 2012 (8 міс)
ПриватБанк
Банки
Керування персоналом департаменту у напрямках – еквайринг, банкомати та термінали самообслуговування, сервісна підтримка бізнесу, забезпечення життєвого циклу обладнання – облік, передача матеріально відповідальним особам, інвентаризація, зняття з обліку, списання та продаж.
Розвиток інфраструктури філії – відкриття 65 нових відділень
Вивчення новітнього досвіду в передовій ІТ компанії
Участь у регулярному менеджменті, вивчення практики регулярного менеджменту, управлінських рішень, системи керування документами та забезпечення виконавської дисципліни
Побудова СКС в відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 65 відділень.
Керування підрозділом технічної підтримки та безпосередня допомога віддалено за допомогою vnc/linux
Вирішення будь яких проблем з роботою програм

Начальник відділу супроводу телекомунікаційних мереж на інфраструктутри
Серпень 2005 – листопад 2011 (6 років 4 міс)
Альфа-Банк
Банки
Керування портфелем корпоративних телекомунікаційних послуг.
Оптимізація договорів корпоративних телекомунікаційних послуг.
Створення нових продуктів для корпоративних телекомунікаційних послуг разом з провайдерами
Облік, бюджетування,виконання, оптимізація витрат на корпоративні телекомунікаційні послуги.
В підтримці сумарно мав 117 договорів на надання послуг, 1200 точок подачі послуг.

Супровід портфелю документів проводив в системі atlassian jira платежі - в системі Б2
Переговори з керівництвом провайдерів мобільного та стаціонарного зв’язку
Побудова СКС в головному офісі та відділеннях. Взаємодія з підрядниками – написання ТЗ, проведення тендеру, укладання угоди, прийняття об’єкту, взаєморозрахунки, бюджетування СКС. Загалом побудував СКС 89 відділень та 2х приміщень ГО, в тому числі 2 датацентри.
Технічна підтримка користувачів регіональної мережі потреб кредитування – віддалено за допомогою teamviewer та msremote assistatnt. Вирішення будь яких проблем з роботою програм

Освіта


КПІ (Київ)
Радіотехнічний факультет, РТФ

Володіння мовами


Украінська - рідна
Английска - середній
Російська - вільно


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: