Resume from October 2, 2019

Долгодушева Світлана Русланівна

Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер, економіст (HR), 17 000 UAH

Full-time, part-time, remote.

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Головний економіст управління податкового обліку та контролю відділу консолідованого податкового обіку та податкової звітності.

from 10.2007 to 10.2015 (8 years)
АТ Банк "Фінанси та Кредит", м. Київ (Банк)

•Супроводження клієнтів – юридичних осіб: консультування з питань податкового обліку та законодавства, оформлення договорів та платіжної документації;
•Контроль податкового обліку підпорядкованих Філій;
•Контроль роботи Філій банку щодо документообігу та фінансової звітності;
•Складання податкової звітності з: податку на прибуток, ПДВ, податку на землю, податку з нерухомості, екологічного податку;
•Підготовка фінансової звітності для керівництва банку.
•Нарахування та перерахування податків у державний бюджет;
•Виписка та реєстрація податкових накладних, перевірка правильності обліку податкового кредиту та складання звітності з ПДВ;
•Робота з єдиним реєстром податкових накладних та електронними рахунками з ПДВ;
•Аналіз податкової звітності;
•Надання аргументованих аналітичних матеріалів та роз’яснень Філіям та іншим підрозділам банку, щодо змін та нюансів діючого податкового законодавства;
•Складання запитів та відповідей до податкової адміністрації;
•Взаємодія з перевіряючими органами;
•Виконання обов’язків начальника відділу обліку ПДВ

Старший державний податковий ревізор-інспектор відділу планування проведення перевірок та взаємодії із структурними підрозділами управління аудиту юридичних осіб

from 02.2007 to 10.2007 (8 months)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (Податки)

•Проведення планових, позапланових перевірок юридичних осіб по питанням дотримання податкового та валютного законодавства України;
•Контроль за виконанням запитів інших податкових інспекції України щодо проведення зустрічних перевірок та надання інформаційних довідок підприємств-постачальників;
•Виконання контрольних доручень Державної Податквої Адмінстрації в Миколаївській області;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств

Головний спеціаліст сектору персоналу

from 02.2007 to 10.2007 (8 months)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (податки)

•Ведення особових справ працівників;
•Складанні графіків відпусток;
•Підготовка професійно-економічної освіти співробітників;
•Проведення співбесід;
•Підготовка та проведення конкурсу на заміщення вакантних осіб;
•Облік бланків сурової звітності;
•Підготовка звітів для Державної Податкової Адмінстрації в Миколаївській області;
•Підготовка та затвердження у Державної Податквої Адмінстрації в Миколаївській області штатного розпису;
•Підготовка наказів по основній дяільності, особовому складу та ін.;
•Виконання обов’язків начальника сектору персоналу
За період роботи оголошено подяку за сумлінну працю.

Головний спеціаліст відділу бухгалтерії

from 03.2004 to 06.2006 (2 years 3 months)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (податки)

•Облік основних засобів, ПММ, видатків на відрядження та ін.;
•Ведення розрахункових операцій;
•Складання та підписання договору з підрядними організаціями;
•Проведення та організація тендерних закупівель (секретар тендерного комітету);
•Складання та затвердження кошторису у ДПА в Миколаївскій області;
•Ведення внутрішньої документації відділу;
•Підготовка квартальних та річних звітів;
•Підготовка інформації щодо фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Виконання обов’язків головного бухгалтера на період


Education

Національний університет кораблебудування ім. Адмирала Макарова

Облік та аудит, економіст-бухгалтер, Миколаїв
Higher, from 09.1999 to 06.2004 (4 years 9 months)


Additional education

  • ДПА у Миколаївській області (2005р. "Курси з тендерних закупівель за державні кошти")
  • Автошкола (2014 "Курси водія категорії В")

Professional and other skills

Computer skills
на рівні досвідченого користувача: пакет Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Інтернет, АРМ «Зарплата», АРМ «Кадри», SR-Bank; M.E.Doc; Best-Zvit; Ліга-Закон. Досвід роботи із CRM системами (Salesforce, Siebel)


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Навички та сильні сторони: вміння систематизувати та налагодити процеси, гарні знання законодавства, прискіпливість та уважність. Досвід спілкування із клієнтами різного рівня складності. Гарні навички з консультування. Великий досвід роботи із системами електронного документообігу та CRM системами.
Тренінги та курси: у 2005 р. пройшла курси з питань тендерних закупівель за державні кошти (м. Миколаїв); за період роботи в АТ «Банк «Фінанси та кредит» постійно проходила тренінги та семінари щодо податкового обліку та законодавства, які організовувала Державна Податкова Адміністрація України (м. Київ).
За період роботи у податковій інспекціі оголошено подяку за сумлінну працю.


Особові якості: відповідальність, уважність, креативність, маю добрі організаційні навички, вмію відчувати людину та знаходити спільну мову, дружелюбність.
Хоббі: кулінарія, кондитер


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: