Резюме від 2 жовтня 2019

Світлана

Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер, економіст (HR), 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст управління податкового обліку та контролю відділу консолідованого податкового обіку та податкової звітності.

з 10.2007 по 10.2015 (8 років)
АТ Банк "Фінанси та Кредит", м. Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Супроводження клієнтів – юридичних осіб: консультування з питань податкового обліку та законодавства, оформлення договорів та платіжної документації;
•Контроль податкового обліку підпорядкованих Філій;
•Контроль роботи Філій банку щодо документообігу та фінансової звітності;
•Складання податкової звітності з: податку на прибуток, ПДВ, податку на землю, податку з нерухомості, екологічного податку;
•Підготовка фінансової звітності для керівництва банку.
•Нарахування та перерахування податків у державний бюджет;
•Виписка та реєстрація податкових накладних, перевірка правильності обліку податкового кредиту та складання звітності з ПДВ;
•Робота з єдиним реєстром податкових накладних та електронними рахунками з ПДВ;
•Аналіз податкової звітності;
•Надання аргументованих аналітичних матеріалів та роз’яснень Філіям та іншим підрозділам банку, щодо змін та нюансів діючого податкового законодавства;
•Складання запитів та відповідей до податкової адміністрації;
•Взаємодія з перевіряючими органами;
•Виконання обов’язків начальника відділу обліку ПДВ

Старший державний податковий ревізор-інспектор відділу планування проведення перевірок та взаємодії із структурними підрозділами управління аудиту юридичних осіб

з 02.2007 по 10.2007 (8 місяців)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Проведення планових, позапланових перевірок юридичних осіб по питанням дотримання податкового та валютного законодавства України;
•Контроль за виконанням запитів інших податкових інспекції України щодо проведення зустрічних перевірок та надання інформаційних довідок підприємств-постачальників;
•Виконання контрольних доручень Державної Податквої Адмінстрації в Миколаївській області;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств

Головний спеціаліст сектору персоналу

з 02.2007 по 10.2007 (8 місяців)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Ведення особових справ працівників;
•Складанні графіків відпусток;
•Підготовка професійно-економічної освіти співробітників;
•Проведення співбесід;
•Підготовка та проведення конкурсу на заміщення вакантних осіб;
•Облік бланків сурової звітності;
•Підготовка звітів для Державної Податкової Адмінстрації в Миколаївській області;
•Підготовка та затвердження у Державної Податквої Адмінстрації в Миколаївській області штатного розпису;
•Підготовка наказів по основній дяільності, особовому складу та ін.;
•Виконання обов’язків начальника сектору персоналу
За період роботи оголошено подяку за сумлінну працю.

Головний спеціаліст відділу бухгалтерії

з 03.2004 по 06.2006 (2 роки 3 місяці)
Первомайська об’єднана державна податкова інспекція, Первомайськ (Миколаївська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Облік основних засобів, ПММ, видатків на відрядження та ін.;
•Ведення розрахункових операцій;
•Складання та підписання договору з підрядними організаціями;
•Проведення та організація тендерних закупівель (секретар тендерного комітету);
•Складання та затвердження кошторису у ДПА в Миколаївскій області;
•Ведення внутрішньої документації відділу;
•Підготовка квартальних та річних звітів;
•Підготовка інформації щодо фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Виконання обов’язків головного бухгалтера на період

Освіта

Національний університет кораблебудування ім. Адмирала Макарова

Облік та аудит, економіст-бухгалтер, Миколаїв
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ДПА у Миколаївській області

2005р. "Курси з тендерних закупівель за державні кошти"

Автошкола

2014 "Курси водія категорії В"

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet M.E.Doc MS PowerPoint ЛІГА:ЗАКОН Бест-Звіт CRM Нарахування зарплати Oracle Siebel CRM SR-Bank АРМ Salesforce Активность

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Навички та сильні сторони: вміння систематизувати та налагодити процеси, гарні знання законодавства, прискіпливість та уважність. Досвід спілкування із клієнтами різного рівня складності. Гарні навички з консультування. Великий досвід роботи із системами електронного документообігу та CRM системами.
Тренінги та курси: у 2005 р. пройшла курси з питань тендерних закупівель за державні кошти (м. Миколаїв); за період роботи в АТ «Банк «Фінанси та кредит» постійно проходила тренінги та семінари щодо податкового обліку та законодавства, які організовувала Державна Податкова Адміністрація України (м. Київ).
За період роботи у податковій інспекціі оголошено подяку за сумлінну працю.


Особові якості: відповідальність, уважність, креативність, маю добрі організаційні навички, вмію відчувати людину та знаходити спільну мову, дружелюбність.
Хоббі: кулінарія, кондитер

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: