Resume from December 27, 2023

Світлана

Специалист по закупкам, бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
53 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Office Бухгалтерський облік Клієнт-Банк M.E.Doc Планування Prozorro Законодавство України Бюджетування Багатозадачність Бухгалтерское сопровождение физических лиц- предпринимателей на

Additional information

Згоннік Світлана Володимирівна

Адреса: Україна, Запорізька обл. Василівка.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: Заміжня, сини 30 років і 23 року
Освіта:
• 1988-1994 Дніпропетровський державний аграрний університет
Факультет «Економіка і управління в галузях АПК»
Спеціальність «Економіст-організатор»
Додаткова освіта:
1997р. Запорізький державний університет
Курси підвищення кваліфікації за фахом «Контроль і ревізія»
2010,2018 Запорізька торгово-промислова палата
Курс лекцій про проведення тендерів в Україні
2015р. Центр сертифікованого навчання ТОВ «ПРОКОМ»
Курс «Використання прикладного рішення« 1: С Бухгалтерія 8 для України »
2017 ТОВ «Навчально-консалтинговий центр« Закупівлі Досвід роботи
З 2004 року бухгалтерський супровід фізичних осіб-підприємців на загальній системі та єдиному податку. Складання та здача звітності ФОП.

КУ «Василівська ЦРЛ» ВРР ЗО
Посада: Спеціаліст з публічних закупівель в Prozorro
• складання та затвердження річного плану закупівель;
• здійснення вибору процедури закупівлі
• організація проведення процедури закупівель;
• складання, затвердження. зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених Законом;
• оприлюднення інформації та звіту про державні закупівлі відповідно до вимог Закону;
• представлення інтересів замовника з питань, пов'язаних із здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок та контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ;
• аналіз виконання договорів, укладених відповідно до закону;

Маю досвід роботи в Prozorro в якості Учасника

Моніторинг ринку товарів і послуг: пошук постачальників товарів і послуг, орієнтуючись на якість, ціну, терміни поставок, узгодження максимально вигідних умов для співробітництва;
• Підготовка документації для участі в державних закупівлях;
• Пошук і відстеження тендерів на задану тематику на інтернет ресурсах;
• Внесення пропозицій щодо участі в тендері
• Формування пакету тендерної документації;
• Участь в аукціонах.

ТОВ "Аутсорсинг"
посада: адміністратор торгового залу (товарознавець)
• облік, оприбуткування та списання ТМЦ;
• аналіз продажів
• проведення інвентаризацій, контроль товарних запасів;
• Робота в програмі «1-С Бухгалтерія 8.2»

ПАТ «Запоріжгаз»,
посада: майстер Служби обліку розрахунків за газ
• Облік розрахунків за газ з підприємствами та організаціями;
• Оформлення первинної документації, складання актів прийому - передачі та технічних актів;
• Робота в програмі «1-С Бухгалтерія 8.2»;
• Перевірка режиму використання природного газу підприємств і установ.

ТОВ «Вікл Ко ЛТД»,
посада: бухгалтер - економіст
• Ведення касових операцій та розрахунків з підзвітними особами, формленія первинної документації. Робота в програмі «1С: Бухгалтерія (Торгівля-Склад)», КаБаРе, R-keeper;
• Розрахунки з постачальниками;
• Проведення інвентаризацій, контроль товарних запасів;
• Підготовка бухгалтерської і податкової звітності в ДПІ, ФСС і Пенсійний фонд
• Ведення кадрового діловодства;
• Складання калькуляційних та технологічних карт страв;
• Виконання обов'язків заступника керуючого, адміністратора.



Контрольно-ревізійний відділ в Василівському районі
посада: старший контролер - ревізор, головний контролер - ревізор.
• Ревізії цільового використання бюджетних коштів;
• Проведення ревізій фінансово-господарської діяльності підприємств і організацій
за завданням контролюючих органів;

Професійні навички і знання
• Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, «1С: Бухгалтерія», програми Банк-Клієнт,
M.E.doc.Маю досвід роботи на закупівельних майданчиках та в системі Prozorro.

Знання мов
• Українська, російська - вільно, англійська - базовий

Ділові якості і особиста характеристика

• Старанність, пунктуальність, посидючість, цілеспрямованість, ініциативність;
• Комунікабельність, доброзичливість, вміння працювати з людьми;
• Маю досвід роботи з конфіденційною інформацією;
• Легко навчаюсь, акуратна, працелюбна;
• Шкідливих звичок не маю.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: