Resume from November 21, 2023 PRO

Олександр

Директор, керуючий, менеджер готелю, ресторану

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст відділу перспективного розвитку

from 07.2022 to 06.2023 (11 months)
Тренінговий цент Прокуратури України, Київ (Освіта, наука)

Організація розвитку інфраструктури тренінгового центру.

Директор

from 12.2013 to 07.2022 (8 years 7 months)
Преміум клуб готель "ROCHE ROYAL" ****, Святогірськ (Готельно-ресторанний бізнес)

ПОВНЕ УПРАВЛІННЯ готельно-ресторанним комплексом до складу якого входять:
- ресторан 135 посадочних місць
- готель: номерний фонд 28 номерів
- 2 конференц-зали на 40 та 110 місць
- СПА зона
- фітнес-центр (організований та введений в експлуатацію у 2016)
- відкритий басейн (побудований та введений в експлуатацію у 2016)

Мої функціональні обов'язки:
- підбір, навчання та контрноль персоналу, формування професійного клієнтоорієнтованого та відданого загальної ідеї колективу
- контроль та аудит роботи підрозділів готелю
- контроль бухгалтерського та управлінського обліку всіх підприємств, що оперують у готелі
- контроль та оптимізація оподаткування
- розробка, узгодження та реалізація безнес-стратегії
- проведення інвентаризацій
- робота з органиами місцевої та регіональної влади, органами державного контролю та беспеки.
- розробка концепцій розвитку інфраструктури та їх реалізація
- розробка разом з шеф-кухарем, впровадження та контроль якості нових сезонних меню ресторану та барів
- робота з приватними та копоративними клієнтами, організаціями-постачальниками.

З моменту мого приходу комплекс перейшов повністю на самоокупності. Надавав стабільно зростаючий прибуток власникам бізнесу.

Керуючий

from 12.2011 to 12.2013 (2 years)
Ресторани "Суши Таун" та "Біггуди", Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління підприємством. Реорганізація системи звітування адміністраторів ресторану. Реорганізація роботи програмного забезпечення мережі, впровадження on-Line системи обліку та списання ТМЦ. Робота з постачальниками, організація системи своєчасних взаєморозрахунків із постачальниками, Підбір персоналу, Контроль виконання службових обов'язків. Контроль обліку та використання продуктів та ТМЦ. Контроль стану, використання основних та грошових коштів підприємства. Розробка та введення в експлуатацію нового сайту мережі. Розробка та впровадження систем дисконтів для клієнтів закладу. Участь у розробці та впровадженні нових страв. Проведено реконструкцію одного з ресторанів мережі "Суші-Таун" та одного з мережі "Біггуді".

Головне досягнення: Збільшення рентабельності підприємств.

Коммерційний директор

from 04.2006 to 02.2012 (5 years 10 months)
Капитал, Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов'язки:
Ведення управлінського обліку, контроль роботи РРО на підприємствах, ведення обліку мат цінностей, комплектація підприємства МШП та ін. Економічний аналіз діяльності та ефективності вкладень у розвиток підрозділів. Планування, розробка бюджетів робіт та контроль їх виконання. Робота із контролюючими органами. Підготовка, ведення та контроль будівельних та ремонтних робіт на підприємстві. Підбір та робота з персоналом.

20 осіб постійного обслуговуючого персоналу, 15-20 залучених до виконання сезонних робіт.

Факт виконаних робіт:
1. Будівництво, запуск та контроль роботи готелю «БОНБОН» у м. Донецьку 2009-2012

2. Реконструкція, впровадження нових послуг та організація роботи готельного комплексу «Альфа» п.Щурове 2006-2012

Головний менеджер

from 04.2006 to 02.2011 (4 years 10 months)
КСИ-У, Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Ігровий бізнес.90 чоловік у підпорядкуванні. 70 структурних підрозділів на території України. Створення та організація роботи служб підприємства: відділ маркетингу та реклами, фінансово-економічна служба, технічний відділ, господарська служба, служба безпеки, відділ оренди та продажу, юридична служба, сервісний центр, відділ кадрів, секретаріат.

Функціональні обов'язки:

Розробка та впровадження програми розвитку підприємства. Складання та контроль виконання бюджетного плану підприємства, ведення управлінського обліку підприємства, фінансових потоків головного офісу та структурних підрозділів підприємства. Планування та контроль виконання поставлених завдань виробничим відділом. Контроль чіткого виконання зобов'язань сервісної служби згідно з діючими договорами, розгляд та прийняття рішень щодо недоговорних робіт сервісної служби. Контроль за дотриманням правил документообігу між центральним офісом, бухгалтерією, підрозділами та контролюючими органами. Розробка маркетингової та рекламної компаній, вивчення ринків збуту та конкуруючих підприємств. Управління відділом оренди та продажу. Ведення основних переговорів із клієнтами, підписання договорів.

Досягнення: Постійне зростання фінансового становища підприємства.

Причина звільнення: Закриття підприємства у зв'язку із непереборними змінами у законодавстві України.

Директор

from 02.2004 to 04.2006 (2 years 2 months)
Ресторан «Brasserie De L'Atlantique», Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

82 посадочні місця. У підпорядкуванні 20 людей.

Функціональні обов'язки:

Зниження кредиторської заборгованості перед постачальниками, підняття рівня обслуговування та продажу, контроль меню та створення калькуляційних карток, адміністрування виїзних заходів, проведення часткового ремонту, взаємодія з контролюючими органами. Ведення управлінського обліку та звітності.

Досягнення: Суму за кредиторською заборгованістю підприємства погашено, з'явилися постійні клієнти та ідеологія закладу, було відкрито ванну залу з більш ніж 600 вин,

Регіональний менеджер

from 04.2002 to 02.2004 (1 year 10 months)
Софіївка, Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов'язки:

Пошук потенційних замовників, організація обліку та участі підприємства у регіональних виставках, комплектація та контроль своєчасності поставок та графіка виконання монтажних робіт систем опалення та водопостачання, робота з проектними та підрядними організаціями.

Причина догляду: постійні серйозні перебої з постачанням обладнання у 2004 р.

Директор

from 02.1997 to 04.2002 (5 years 2 months)
Кабрио, Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Директор кафе "Далі" (м. Донецьк)

48 посадочних місць.

Функціональні обов'язки:

Будівництво кафе, підбір персоналу, організація старту роботи, контроль роботи персоналу, контроль: меню та створення калькуляційних карток, залучення клієнтів, адміністрування виїзних заходів, взаємодія з контролюючими органами. Ведення управлінського обліку та звітності.

Досягнення: Стійка та рентабельна робота закладу.

Причина догляду: закриття підприємства у зв'язку з набранням чинності новими законами України, що не дають право, ведення бізнесу в орендованому приміщенні.

Education

Донецький Комерційний институт

Бух облік та аудит, бухгалтер экономист, Донецьк
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Windows CorelDRAW R-Keeper Акцент Instagram Facebook StoreHouse ArCon Pinterest TikTok

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

References

Рак М. М.

Рак М. М.

Власник Преміум клуб-готелю Роше Роял, ТОВ "Скеля плюс"

Contact details are hidden

Additional information

Персональні якості:
Комунікабельність, відповідальність, готовність до прийняття рішень, порядність, ініціативність, стресостійкість.

Додатково:
Стаж водія 25 років. Автомобіль: CITROËN AIRCROSS C5 Права категорії В

Виключено з військового обліку.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: