Resume from March 11, 2024 PRO

Лілія

Менеджер по роботі з клієнтами, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Lutsk, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Акаунт-менеджер

from 08.2022 to 10.2022 (2 months)
Mirrolab, Луцьк (Маркетинг, реклама, PR)

HR

from 09.2019 to 03.2021 (1 year 6 months)
Компанія "Дмитрук", Луцьк (Харчова промисловість)

Project Lead

from 09.2017 to 09.2020 (3 years)
Проект "Дмитрук Лучеськ Півмарафон", Луцьк (Маркетинг, реклама, PR)

Організація та ведення проекту по організації півмарафону на рівні міста

Керівник відділу клієнтського сервісу

from 03.2017 to 09.2019 (2 years 6 months)
Компанія "Дмитрук", Луцьк (Харчова промисловість)

- Приймання дзвінків з гарячої лінії компанії
- Обробка скарг та рекламацій
- Створення стратегії комплексного рішення скарг
- Ведення проектів з зовнішніми партнерами (маркетинг та PR)

Sales Team Lead

from 12.2014 to 03.2017 (2 years 3 months)
SoftwareSupport, Луцьк (IT)

- Допомога менеджерам у розробці стратегії продажів
- Навчання команди продажів
- Постановка завдань та контроль дедлайнів
- Мотивація команди продажів та виведення їх на рівень ТОП продавців
- Контроль за дотриманням міжнародного комплаєнсу
- Комунікація між вищим керівництвом та менеджерами
- Підтримання позитивного мікроклімату в колективі
- Звіти, аналітика, пропозиції по вдосконаленню процесів на основі даних

Call center Team Lead

from 03.2007 to 11.2013 (6 years 8 months)
ПАТ “UniCredidBank”, Луцьк (Фінанси, банки, страхування)

- Контроль за дотриманням операторами внутрішнього трудового розпорядку та своєчасним виконанням поставлених завдань;
- Ведення статистики кількості вихідних дзвінків;
- Моніторинг та аналіз розмов операторів Контакт-центру, прослуховування архівних розмов операторів з клієнтами;
- Періодичне проведення тренінгів/тестів та здійснення їх аналізу;
- Надання допомоги у підготовці/ оновленні процесів та процедур Контакт-центру;
- Аналіз статистики показників роботи Контакт-центру та внесення пропозицій Координатору якості обслуговування та Начальнику відділу щодо їх покращення.
- Контроль за навантаженістю операторів Контакт-центру, здійснення перерозподілу операторів у випадку збільшення дзвінків.

Education

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Факультет психології. Спеціальність: психологія. Диплом спеціаліста, кваліфікація: психолог, викладач психології, Луцьк
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, курс "Дієві комунікації: Практика репутаційного менеджменту"

листопад 2017- березень 2018 (6 міс)

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, курс "Люди в організації. Трансформація HR-системи"

жовтень 2019-березень 2020 (6 місяців)

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, курс "Школа сервісу"

13-15 березня 2017

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, курс "Побудова корпоративної культури"

30 березня-1 квітня 2017

Курс "Практичне застосування інструментів цифрового маркетингу"

26-27 жовтня 2017, 30 листопада-01 грудня 2017

Курс "Основи Лін для практиків"

25-26 січня 2020

Knowledge and skills

MS Office CRM Бітрікс24 Робота в команді Стресостійкість MacOS Управління персоналом Операційні системи Тайм-менеджмент Адаптивність Аналітичне обґрунтування Управління змінами

Language proficiencies

English — above average

Additional information

Посвідчення водія, категорія В.

Захоплення: біг, велосипед, гори, подорожі, книги, написання текстів, макраме.

Відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, порядна, організована, пунктуальна.
Вмію (і люблю) грамотно говорити і писати, бути лідером, пояснювати, тренувати, обсяги інформації, приймати рішення, брати за них відповідальність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: