Резюме від 11 березня 2024 PRO

Лілія

Менеджер по роботі з клієнтами, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Акаунт-менеджер

з 08.2022 по 10.2022 (2 місяці)
Mirrolab, Луцьк (Маркетинг, реклама, PR)

HR

з 09.2019 по 03.2021 (1 рік 6 місяців)
Компанія "Дмитрук", Луцьк (Харчова промисловість)

Project Lead

з 09.2017 по 09.2020 (3 роки)
Проект "Дмитрук Лучеськ Півмарафон", Луцьк (Маркетинг, реклама, PR)

Організація та ведення проекту по організації півмарафону на рівні міста

Керівник відділу клієнтського сервісу

з 03.2017 по 09.2019 (2 роки 6 місяців)
Компанія "Дмитрук", Луцьк (Харчова промисловість)

- Приймання дзвінків з гарячої лінії компанії
- Обробка скарг та рекламацій
- Створення стратегії комплексного рішення скарг
- Ведення проектів з зовнішніми партнерами (маркетинг та PR)

Sales Team Lead

з 12.2014 по 03.2017 (2 роки 3 місяці)
SoftwareSupport, Луцьк (IT)

- Допомога менеджерам у розробці стратегії продажів
- Навчання команди продажів
- Постановка завдань та контроль дедлайнів
- Мотивація команди продажів та виведення їх на рівень ТОП продавців
- Контроль за дотриманням міжнародного комплаєнсу
- Комунікація між вищим керівництвом та менеджерами
- Підтримання позитивного мікроклімату в колективі
- Звіти, аналітика, пропозиції по вдосконаленню процесів на основі даних

Call center Team Lead

з 03.2007 по 11.2013 (6 років 8 місяців)
ПАТ “UniCredidBank”, Луцьк (Фінанси, банки, страхування)

- Контроль за дотриманням операторами внутрішнього трудового розпорядку та своєчасним виконанням поставлених завдань;
- Ведення статистики кількості вихідних дзвінків;
- Моніторинг та аналіз розмов операторів Контакт-центру, прослуховування архівних розмов операторів з клієнтами;
- Періодичне проведення тренінгів/тестів та здійснення їх аналізу;
- Надання допомоги у підготовці/ оновленні процесів та процедур Контакт-центру;
- Аналіз статистики показників роботи Контакт-центру та внесення пропозицій Координатору якості обслуговування та Начальнику відділу щодо їх покращення.
- Контроль за навантаженістю операторів Контакт-центру, здійснення перерозподілу операторів у випадку збільшення дзвінків.

Освіта

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Факультет психології. Спеціальність: психологія. Диплом спеціаліста, кваліфікація: психолог, викладач психології, Луцьк
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, курс "Дієві комунікації: Практика репутаційного менеджменту"

листопад 2017- березень 2018 (6 міс)

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, курс "Люди в організації. Трансформація HR-системи"

жовтень 2019-березень 2020 (6 місяців)

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, курс "Школа сервісу"

13-15 березня 2017

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, курс "Побудова корпоративної культури"

30 березня-1 квітня 2017

Курс "Практичне застосування інструментів цифрового маркетингу"

26-27 жовтня 2017, 30 листопада-01 грудня 2017

Курс "Основи Лін для практиків"

25-26 січня 2020

Знання і навички

MS Office CRM Бітрікс24 Робота в команді Стресостійкість MacOS Управління персоналом Операційні системи Тайм-менеджмент Адаптивність Аналітичне обґрунтування Управління змінами

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Посвідчення водія, категорія В.

Захоплення: біг, велосипед, гори, подорожі, книги, написання текстів, макраме.

Відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, порядна, організована, пунктуальна.
Вмію (і люблю) грамотно говорити і писати, бути лідером, пояснювати, тренувати, обсяги інформації, приймати рішення, брати за них відповідальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: