Resume from February 9, 2023 PRO

Наталья

Менеджер, администратор, бухгалтер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
46 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора

from 02.2001 to 03.2020 (19 years 1 month)
ТОВ «АВІТЕХ», Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

2001 по 2006 працювала єдиним бухгалтером.
З 2006 - заступник директора.
Основні обов’язки - організація роботи підприємства, згідно з планами, поставленими власником:
-підбір та навчання співробітників
-контроль дотримання фінансової дисципліни
-робота з постачальниками, складання планів із закупівлі товару та їх виконання, взаєморозрахунки
-організація роботи відділу продажів, контроль виконання поставлених завдань
-організація та контроль роботи складу та транспорту
-облік та контроль витрат підприємства (філіальна мережа)
-складання звітів для власника компанії

Education

ЗГИА

Облік та аудит, Запорожье
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Additional education and certificates

Курси по налаштуванню таргетованої реклами

2020, 3 місяці

Knowledge and skills

Клиент-Банк Знання офісних програм Знание офисных программ Ведення соціальних мереж Відеомонтаж Робота з великим обсягом інформації Видеомонтаж Работа с большим объемом информации Аналитик Аналітик

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

References

Коляда Наталія

Коляда Наталія

Директор, ТОВ «АВІТЕХ»

Contact details are hidden

Additional information

Останні два роки працювала таргетологом на фрілансі (налаштовувала рекламу в соціальних мережах).

Водійській стаж 16 років.

Хобі: читання, кулінарія, виготовлення прикрас

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: