Resume from August 28, 2023 PRO

Олена

Офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 07.2021 to 03.2022 (8 months)
ТОВ "DRONE UA", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Організація діловодства офісу (вхідна/вихідна документація, ведення, отримання, відправлення вхідної і вихідної кореспонденції- укрпошта, нова пошта)
2. Пошук інформації, виконання адміністративних доручень по запиту керівника і співробітників офісу ( відксерити, роздрукувати, віднести, принести, подати, забрати і.т.д.і.т.п.)
3. Підготовка документів, звітності, робочих матеріалів керівництву компанії
4. Організація внутрішньої комунікації співробітників компанії (внутрішні інформаційні розсилки, оголошення тощо);
5. Контроль корпоративного зв’язку Лайф
6. Зустріч гостей і клієнтів, чай, кава.
7. Життєзабезпечення офісу (замовлення води, канцтоварів, координація роботи різних служб, кур'єрів, організація ремонтних робіт та робіт по облаштуванню офісу);
8. Координація роботи офісу (забезпечення чистоти і порядку в офісі , наявність витратних матеріалів, контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій)
9. Взаємодія з орендодавцями, ремонтними та кур'єрськими службами;

Офіс-менеджер

from 04.2021 to 06.2021 (2 months)
ТОВ "Энергозберігаючі технології", Київ (Енергетика)

Ведення ділового листування, підготовка офіційних листів, складання презентацій;
Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
Робота з оргтехнікою;
Організація життєдіяльності офісу;
Виконання доручень керівника.

Продавець Консультант

from 01.2021 to 04.2021 (3 months)
Біле Сухе, Киев (Роздрібна торгівля)

Офіс-менеджер

from 09.2017 to 05.2020 (2 years 8 months)
Akvilon, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- організація відправлення та прийому кореспонденції поштою;
функціонування офісу;
- координація та контроль роботи водія та технічного персоналу;
- організація зустрічі відвідувачів та гостей компанії;
- розробка та ведення бюджетних витрат на офісні потреби;
- забезпечення життєдіяльності офісу

Адміністратор

from 05.2015 to 09.2017 (2 years 4 months)
Укрзолото, Київ (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

from 08.2014 to 06.2015 (10 months)
Гассиб (Elegance), Київ (Роздрібна торгівля)

Розстановка та поповнення товару на стелажах.
Забезпечення збереження товару у торговому залі.
Допомога покупцям у виборі товару.
Стимулювання продажів заданих адміністрацією видів товару.
Приймання та розстановка прийнятого товару.
Наклеювання цінників на товар.
Участь у інвентаризації.

Ведучий специаліст, методист в/к

from 05.2012 to 07.2014 (2 years 2 months)
УГУФМТ, Київ (Освіта, наука)

Робота із спеціалізованими базами даних.
Знання засад діловодства, ведення облікової документації.
Робота в екзаменаційних комісіях. Підготовка випускних документів ПК - досвідчений користувач (Windows, MS Office, Internet-досвідчений користувач).
Досвід роботи з великими обсягами інформації

Продавець-консультант

from 04.2012 to 07.2012 (3 months)
Elegancе (посуда), Киев (Роздрібна торгівля)

Консультування покупців, допомога у виборі товару;
оформлення розрахунків із покупцями, ведення касової документації;
виконання плану продаж;
інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
забезпечення порядку у торговому залі;
викладення товару (мерчендайзинг).

Помічник керівника, диспетчер, бухгалтер-касир

from 02.2010 to 12.2010 (10 months)
Орхідея, Київ (Роздрібна торгівля)

робота з документацією (забезпечення прийому, обліку, реєстрація, контроль за виконанням документів);
- Ведення внутрішнього документообігу;
- спілкування з клієнтами;
- приймання замовлень;
- Складання маршруту;
- прийом товару;
- Супровід продажів;
- чітке та швидке виконання вказівок керівництва;
- Дотримання правил роботи з коштами;
- робота з постачальниками;
- Контроль точок продажів;
- Життєзабезпечення офісу.

Продавець-консультант

from 03.2009 to 12.2009 (9 months)
Berghoff, Київ (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

from 06.2008 to 02.2009 (8 months)
Посуд De Luxe, Київ (Роздрібна торгівля)

Education

УДУФМТ

Фінансово-экономічний, облік та аудит, Київ
Higher, from 2012 to 2014 (2 years)

2013 рік - Проходила практику в бухгалтерії УДУФМТ як касир, помічник бухгалтера.

Knowledge and skills

MS Word Користувач Internet Email Internet Explorer Opera Робота з оргтехнікою Mozilla Firefox Міні-АТС Знання основ діловодства Грамотне усне та письмове мовлення

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

З 01.04. 2014 р. – 01. 06. 2014 р. працювала офіс-менеджером у штабі від політичної партії "Громадянська позиція" Анатолія Степановича Гриценка. (Робота на період виборів)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: