Олена
Офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 41 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/873772
Work experience
Офіс-менеджер
from 07.2021 to 03.2022
(8 months)
ТОВ "DRONE UA", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Організація діловодства офісу (вхідна/вихідна документація, ведення, отримання, відправлення вхідної і вихідної кореспонденції- укрпошта, нова пошта)
2. Пошук інформації, виконання адміністративних доручень по запиту керівника і співробітників офісу ( відксерити, роздрукувати, віднести, принести, подати, забрати і.т.д.і.т.п.)
3. Підготовка документів, звітності, робочих матеріалів керівництву компанії
4. Організація внутрішньої комунікації співробітників компанії (внутрішні інформаційні розсилки, оголошення тощо);
5. Контроль корпоративного зв’язку Лайф
6. Зустріч гостей і клієнтів, чай, кава.
7. Життєзабезпечення офісу (замовлення води, канцтоварів, координація роботи різних служб, кур'єрів, організація ремонтних робіт та робіт по облаштуванню офісу);
8. Координація роботи офісу (забезпечення чистоти і порядку в офісі , наявність витратних матеріалів, контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій)
9. Взаємодія з орендодавцями, ремонтними та кур'єрськими службами;
Офіс-менеджер
from 04.2021 to 06.2021
(2 months)
ТОВ "Энергозберігаючі технології", Київ (Енергетика)
Ведення ділового листування, підготовка офіційних листів, складання презентацій;
Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
Робота з оргтехнікою;
Організація життєдіяльності офісу;
Виконання доручень керівника.
Продавець Консультант
from 01.2021 to 04.2021
(3 months)
Біле Сухе, Киев (Роздрібна торгівля)
Офіс-менеджер
from 09.2017 to 05.2020
(2 years 8 months)
Akvilon, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- організація відправлення та прийому кореспонденції поштою;
функціонування офісу;
- координація та контроль роботи водія та технічного персоналу;
- організація зустрічі відвідувачів та гостей компанії;
- розробка та ведення бюджетних витрат на офісні потреби;
- забезпечення життєдіяльності офісу
Адміністратор
from 05.2015 to 09.2017
(2 years 4 months)
Укрзолото, Київ (Роздрібна торгівля)
Продавець-консультант
from 08.2014 to 06.2015
(10 months)
Гассиб (Elegance), Київ (Роздрібна торгівля)
Розстановка та поповнення товару на стелажах.
Забезпечення збереження товару у торговому залі.
Допомога покупцям у виборі товару.
Стимулювання продажів заданих адміністрацією видів товару.
Приймання та розстановка прийнятого товару.
Наклеювання цінників на товар.
Участь у інвентаризації.
Ведучий специаліст, методист в/к
from 05.2012 to 07.2014
(2 years 2 months)
УГУФМТ, Київ (Освіта, наука)
Робота із спеціалізованими базами даних.
Знання засад діловодства, ведення облікової документації.
Робота в екзаменаційних комісіях. Підготовка випускних документів ПК - досвідчений користувач (Windows, MS Office, Internet-досвідчений користувач).
Досвід роботи з великими обсягами інформації
Продавець-консультант
from 04.2012 to 07.2012
(3 months)
Elegancе (посуда), Киев (Роздрібна торгівля)
Консультування покупців, допомога у виборі товару;
оформлення розрахунків із покупцями, ведення касової документації;
виконання плану продаж;
інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
забезпечення порядку у торговому залі;
викладення товару (мерчендайзинг).
Помічник керівника, диспетчер, бухгалтер-касир
from 02.2010 to 12.2010
(10 months)
Орхідея, Київ (Роздрібна торгівля)
робота з документацією (забезпечення прийому, обліку, реєстрація, контроль за виконанням документів);
- Ведення внутрішнього документообігу;
- спілкування з клієнтами;
- приймання замовлень;
- Складання маршруту;
- прийом товару;
- Супровід продажів;
- чітке та швидке виконання вказівок керівництва;
- Дотримання правил роботи з коштами;
- робота з постачальниками;
- Контроль точок продажів;
- Життєзабезпечення офісу.
Продавець-консультант
from 03.2009 to 12.2009
(9 months)
Berghoff, Київ (Роздрібна торгівля)
Продавець-консультант
from 06.2008 to 02.2009
(8 months)
Посуд De Luxe, Київ (Роздрібна торгівля)
Education
УДУФМТ
Фінансово-экономічний, облік та аудит, Київ
Higher, from 2012 to 2014 (2 years)
2013 рік - Проходила практику в бухгалтерії УДУФМТ як касир, помічник бухгалтера.
Knowledge and skills
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Additional information
З 01.04. 2014 р. – 01. 06. 2014 р. працювала офіс-менеджером у штабі від політичної партії "Громадянська позиція" Анатолія Степановича Гриценка. (Робота на період виборів)
Similar candidates
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 UAH, Kyiv, Vasylkiv
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Kyiv
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv