Олена
Офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/873772
Опыт работы
Офіс-менеджер
с 07.2021 по 03.2022
(8 месяцев)
ТОВ "DRONE UA", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Організація діловодства офісу (вхідна/вихідна документація, ведення, отримання, відправлення вхідної і вихідної кореспонденції- укрпошта, нова пошта)
2. Пошук інформації, виконання адміністративних доручень по запиту керівника і співробітників офісу ( відксерити, роздрукувати, віднести, принести, подати, забрати і.т.д.і.т.п.)
3. Підготовка документів, звітності, робочих матеріалів керівництву компанії
4. Організація внутрішньої комунікації співробітників компанії (внутрішні інформаційні розсилки, оголошення тощо);
5. Контроль корпоративного зв’язку Лайф
6. Зустріч гостей і клієнтів, чай, кава.
7. Життєзабезпечення офісу (замовлення води, канцтоварів, координація роботи різних служб, кур'єрів, організація ремонтних робіт та робіт по облаштуванню офісу);
8. Координація роботи офісу (забезпечення чистоти і порядку в офісі , наявність витратних матеріалів, контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій)
9. Взаємодія з орендодавцями, ремонтними та кур'єрськими службами;
Офіс-менеджер
с 04.2021 по 06.2021
(2 месяца)
ТОВ "Энергозберігаючі технології", Київ (Енергетика)
Ведення ділового листування, підготовка офіційних листів, складання презентацій;
Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
Робота з оргтехнікою;
Організація життєдіяльності офісу;
Виконання доручень керівника.
Продавець Консультант
с 01.2021 по 04.2021
(3 месяца)
Біле Сухе, Киев (Роздрібна торгівля)
Офіс-менеджер
с 09.2017 по 05.2020
(2 года 8 месяцев)
Akvilon, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- організація відправлення та прийому кореспонденції поштою;
функціонування офісу;
- координація та контроль роботи водія та технічного персоналу;
- організація зустрічі відвідувачів та гостей компанії;
- розробка та ведення бюджетних витрат на офісні потреби;
- забезпечення життєдіяльності офісу
Адміністратор
с 05.2015 по 09.2017
(2 года 4 месяца)
Укрзолото, Київ (Роздрібна торгівля)
Продавець-консультант
с 08.2014 по 06.2015
(10 месяцев)
Гассиб (Elegance), Київ (Роздрібна торгівля)
Розстановка та поповнення товару на стелажах.
Забезпечення збереження товару у торговому залі.
Допомога покупцям у виборі товару.
Стимулювання продажів заданих адміністрацією видів товару.
Приймання та розстановка прийнятого товару.
Наклеювання цінників на товар.
Участь у інвентаризації.
Ведучий специаліст, методист в/к
с 05.2012 по 07.2014
(2 года 2 месяца)
УГУФМТ, Київ (Освіта, наука)
Робота із спеціалізованими базами даних.
Знання засад діловодства, ведення облікової документації.
Робота в екзаменаційних комісіях. Підготовка випускних документів ПК - досвідчений користувач (Windows, MS Office, Internet-досвідчений користувач).
Досвід роботи з великими обсягами інформації
Продавець-консультант
с 04.2012 по 07.2012
(3 месяца)
Elegancе (посуда), Киев (Роздрібна торгівля)
Консультування покупців, допомога у виборі товару;
оформлення розрахунків із покупцями, ведення касової документації;
виконання плану продаж;
інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
забезпечення порядку у торговому залі;
викладення товару (мерчендайзинг).
Помічник керівника, диспетчер, бухгалтер-касир
с 02.2010 по 12.2010
(10 месяцев)
Орхідея, Київ (Роздрібна торгівля)
робота з документацією (забезпечення прийому, обліку, реєстрація, контроль за виконанням документів);
- Ведення внутрішнього документообігу;
- спілкування з клієнтами;
- приймання замовлень;
- Складання маршруту;
- прийом товару;
- Супровід продажів;
- чітке та швидке виконання вказівок керівництва;
- Дотримання правил роботи з коштами;
- робота з постачальниками;
- Контроль точок продажів;
- Життєзабезпечення офісу.
Продавець-консультант
с 03.2009 по 12.2009
(9 месяцев)
Berghoff, Київ (Роздрібна торгівля)
Продавець-консультант
с 06.2008 по 02.2009
(8 месяцев)
Посуд De Luxe, Київ (Роздрібна торгівля)
Образование
УДУФМТ
Фінансово-экономічний, облік та аудит, Київ
Высшее, с 2012 по 2014 (2 года)
2013 рік - Проходила практику в бухгалтерії УДУФМТ як касир, помічник бухгалтера.
Знания и навыки
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
З 01.04. 2014 р. – 01. 06. 2014 р. працювала офіс-менеджером у штабі від політичної партії "Громадянська позиція" Анатолія Степановича Гриценка. (Робота на період виборів)
Похожие кандидаты
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев