Resume from April 29, 2024 File

Ірина

Менеджер по роботі з клієнтами

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Плющева Ірина Валеріївна
Вік:39 років
Контактна інформація
Адреса:Оболонський район
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:

Спеціаліст з тендерів
з 02.2023 по теперешній час (8 місяців)
ТОВ «ЕКВІВЕС»
Обов'язки:
- аналіз тендерної документації;
- підготовка пропозицій;
- супровід тендерного процесу;
- оцінка ризиків та допомога в розробці стратегії участі в тендерах;
- взаємодія з іншими підрозділами компанії.

Проджект-менеджер та контент-менеджер проекту, пов'язаного з ювелірними прикрасами ручної роботи з Ізраїлю
з 04. 2022 до 08.2022 (4 місяці)
Bezrodna Marketing Family
Обов'язки:
- постійна комунікація з клієнтом та донесення завдань до виконавців; контроль виконання поставлених завдань у визначені терміни;
- наповнення сайту.

Спеціаліст відділу розвитку інфраструктури для відвідувачів зони відчуження
з 11.2021 до 01.2022 (3 місяці – проект, в який покликали в листопаді, не отримав фінансування на 2022 рік, тому робочу групу розпустили)
ДП «Центр організаційно-технічного та інформаційного забезпечення управління зоною відчуження»
Обов'язки:
- пошук постачальників;
- аналіз комерційних пропозицій та забезпечення максимально вигідних умов закупівлі;
- моніторинг цін;
- своєчасне забезпечення матеріально-технічними ресурсами відповідно до заявок;
- контроль проведення платежів з постачальниками;
- контроль своєчасного надходження документів від постачальників.

Менеджер з постачання та логістики
з 08.2019 до 11.2021 (2 роки 3 місяці)
ТОВ «ГОЛДЕН КУППЕР», Київ (будівництво)
Обов'язки:
- пошук постачальників;
- аналіз комерційних пропозицій та забезпечення максимально вигідних умов закупівлі матеріалів;
- моніторинг цін;
- своєчасне забезпечення поточних будівельних об'єктів матеріально-технічними ресурсами відповідно до заявок;
- логістика;
- контроль проведення платежів з постачальниками;
- контроль своєчасного надходження документів від постачальників.

Помічник керівника
з 04.2017 до 08.2019 (2 роки 4 місяці)
ПрАТ «АЕРОБУД», Київ (будівництво, проектування, оренда будівельної техніки)
Обов'язки:
- контроль виконання поставлених завдань співробітникам керівником;
- ведення діловодства;
- виконання службових доручень керівника.

Інспектор з кадрів відділу кадрів
з 03.2016 до 01.2017 (10 місяців)
ТОВ «БПК-АМЕТИСТ» - основне місце роботи. ТОВ «ВІТА ВЕРІТАС» - робота за сумісництвом, Київ (індустрія розваг, ресторанний бізнес)
Обов'язки:
- організація та ведення кадрового діловодства;
- формування та ведення особових справ співробітників та особистих карток ф. П-2;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України;
- оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;
- ведення штатного розкладу, змін до нього;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- оформлення лікарняних листів;
- складання графіку відпусток, облік надання відпусток;
- надання довідок працівникам про трудову діяльність;
- ведення кадрової звітності;
- оформлення цивільно-правових договорів;
- розробка посадових інструкцій;
- підбір персоналу (розміщення вакансій, первинний відбір кандидатів).

Помічник
з 10.2014 до 03.2016 (1 рік 5 місяців)
Приватна особа, Київ (реклама)
Обов'язки:
- створення бази сайтів, що спеціалізуються на написанні текстів;
- аналіз робіт фрілансерів, які спеціалізуються на рерайтингу та копірайтингу;
- створення бази фрілансерів, відповідних за заданими параметрами;
- робота з відібраною командою фрілансерів (роздача завдань, кураторство, редагування готових текстів);
- допомога у підвищенні рейтингу на сайті LinkedIn.

Помічник керівника
з 07.2014 до 09.2014 (2 місяці - переїхала жити до Києва у зв'язку з початком активних бойових дій у Донецьку)
Державне підприємство «Донецький державний проектний інститут «Донецькпроект», Донецьк (проектно-кошторисні роботи)
Обов'язки:
- ведення діловодства;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- прийом відвідувачів;
- організація нарад, ведення протоколів нарад;
- контроль виконання поставлених завдань співробітникам керівником;
- виконання службових доручень керівника.

Старший спеціаліст корпоративного управління
з 05.2011 до 08.2011 (3 місяці)
ТОВ «Дельта» (входить до складу Консалтингової групи «Аванті»), Донецьк (аудит та бухгалтерський супровід, операції з цінними паперами, юридичний консалтинг, створення та обслуговування КУА та ІСІ, супровід виходу компаній на міжнародні фондові біржі, експертна оцінка)
Обов'язки: пошук клієнтів, переговори з керівниками підприємств.

Начальник відділу реалізації путівок
з 12.2006 до 06.2010 (3 роки 6 місяців)
ТОВ «Соціс» (входить до складу ТОВ «ДТЕК»), Донецьк (підприємство соціальної сфери, у складі якого: санаторії-профілакторії, спортивні комплекси, палаци культури, бази відпочинку)
Обов'язки:
- збір та аналіз інформації щодо наповнюваності гуртожитків та готелів ТОВ «Соціс»;
- формування та розсилка пропозицій щодо відпочинку;
- здійснення реалізації, заповнення та видача путівок організаціям, ведення обліку;
- здійснення контролю з організації обслуговування відпочиваючих на базах відпочинку;
- планування БРК щодо об'єктів відпочинку ТОВ «Соціс»;
- контроль оплати за перебування в гуртожитках та готелях, базах відпочинку, робота з боржниками;
- надання фінансової звітності щодо ЦФВ;
- здійснення пошуку найбільш вигідних щодо оплати, термінів та якості обслуговування туроператорів;
- планування заходів щодо просування турпродуктів (рекламних компаній, презентацій, ін.);
- складання туристичної документації (проектів договорів, ваучерів, інших туристських документів);
- організація контролю над реалізацією турпродуктів та післяпродажним обслуговуванням;
- складання звіту по об'єктах відпочинку;
- контроль виконання планових завдань та роботи, а також своєчасного виконання окремих доручень та завдань підлеглими працівниками.

Адміністратор
з 01.2003 до 12.2006 (3 роки 11 місяців)
ТОВ «Готель «Централь», Донецьк (готельно-ресторанний бізнес, туризм)
Обов'язки:
- прийом та розміщення гостей міста;
- прийом оплати за терміналом, проведення касових операцій, ведення касового журналу;
- прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків;
- бронювання номерів у готелі;
- надання інформації щодо готелю, розташування міських пам'яток, видовищних, спортивних споруд тощо;
- координація роботи всіх підрозділів, пов'язаних із наданням послуг клієнту;
- ведення звітності для бухгалтерії та відділу маркетингу;
- розгляд претензій, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів та проведення відповідних організаційно-технічних заходів.

Освіта:
Донецький державний університет управління
економіка підприємства, економіст, Донецьк
Вища, з 09.2004 до 06.2010 (5 років 9 місяців)

Донецький технікум промислової автоматики
монтаж, обслуговування та ремонт автоматичного електрозв'язку, технік електрозв'язку, Донецьк
Незакінчена вища, з 09.1998 до 04.2002 (3 роки 7 місяців)

Додаткова інформація:
Відмінні адміністративні та комунікативні навички – впевнено спілкуюся з різним рівнем людей, знаходжу підхід залежно від типу особистості, зберігаючи при цьому дипломатичність; доброзичлива; відчуваю настрій людей, що допомагає у будь-якій роботі; толерантна; наглядова; маю логічне мислення; відповідальна, активна, організована, швидко навчаюсь. У своїй діяльності важливим є спілкування з людьми, при цьому уважна в роботі з документами і добре відчуваю цифри.
Шкідливі звички відсутні, веду здоровий спосіб життя, позитивно налаштована, ставлюся до життя з гумором.
Цікава психологія, фізіогноміка, фотографія, дизайн інтер'єрів і все, що пов'язано зі здоровим способом життя.
Дітей немає.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: