Resume from October 8, 2022 File

Валерія

Бухгалтер, економіст, помічник, ассистент, менеджер, бариста

Age:
23 years
City of residence:
Nikopol
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СИЧУК ВАЛЕРІЯ
БУХГАЛТЕР, ЕКОНОМІСТ,
ФІНАНСОВИЙ КОНСУЛЬТАНТ

ПРО СЕБЕ
Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку та аудиту. Є досвід,
роботи на заводі, на посаді бухгалтера в економічному відділі, є вища
освіта з даної спеціальності та 2 дипломи з відзнакою. Володію навичками
роботи на комп'ютері на рівні грамотного
користувача(Word,Exel,PowerPoint). Знайома з різними комп'ютерними
системами в тому числі бухгалтерського обліку, що включає 1С.

КОНТАКТНІ ДАНІ Дуже відповідальна та звертаю увагу на деталі у роботі. Ціную думку
[open contact info](look above in the "contact info" section) інших та вмію висловлювати свої думки та аргументувати їх. Ставлюсь до

Viber,Telegram: будь-якої роботи з максимальною віддачею, щоб виконувати її якісно.

[open contact info](look above in the "contact info" section) Чудово справляюся з будь- якими нестандартними завданнями. Завжди
знаходжу спільну мову в колективі та готова працювати на оптимізацію
[open contact info](look above in the "contact info" section) процесу роботи підприємства, або компанії з метою збільшення прибутку
компанії та розвитку продукції, або послуг.
30.10.2000

ДОСВІД РОБОТИ
Україна, м.Дніпро

Технічна практика
ОСВІТА: Бухглатер
НМетАУ
Вчений ступінь:Магістр ТОВ «ВСМПО Титан Україна»
01.09.2021 - 15.01.2023
3 місяці (01.05.2019 - 28.07.2019)
Форма навчання: заочна
Спеціальність: 076 «Підприємство,торгівля
Обов’язки:
та біржова діяльність»
1. Ведення бухгалтерського обліку основних засобів підприємства;
НМетАУ
Вчений ступінь: Бакалавр
2. Ведення податкового обліку суб'єктів підприємницької діяльності -
01.09.2019-20.07.2021 звичайна, спрощена системи оподаткування юридичних та фізичних
Форма навчання: денна осіб;
Спеціальність: 076 «Підприємство,торгівля
3. Складання (формування) та здача бухгалтерської, податкової,
та біржова діяльність»
Диплом: з відзнакою , середній бал -4.9. фінансової, статистичної звітності;
4. Відшкодування ПДВ, робота з податковим органом, щодо
НТНМетАУ
відшкодування ПДВ;
Вчений ступінь: молодший спеціаліст
01.09.2016-30.06.2019 5. Оптимізація процесу обліку витрат підприємства;
Форма навчання: денна 6. Робота з органами казначейства;
Спеціальність: 071 «Бухгалтерський облік та аудит» 7. Планування та планування бюджету підприємства ;
Диплом: з відзнакою, середній бал - 5.0.
8. Фінансовий моніторинг господарських операцій – визначення
прибутковості за окремими господарськими операціями, клієнтами,
підрозділами, видами діяльності;
ІНОЗЕМНІ МОВИ:
9. Складання, обробка, ревізія первинної документації всіх участників
Англійська мова - рівень В1-В2
Німецька мова - рівень А1
бухгалтерського та податкового обліку, оптимізація первинного
документообігу;
10. Організація та постанова роботи бухгалтерії (відділу, підрозділи
обліку);
11. Автоматизація бухгалтерського обліку, 1С-Бухгалтерія.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ: ДОСВІД РОБОТИ

ВПЕВНЕНИЙ КОРИСТУВАЧ КОМП’ЮТЕРОМ, ПРОГРАМАМИ
Оператор Call-centr
MS OFFICE. Є ДОСВІД РОБОТИ З EXEL, WORD,POWERPOINT,

1C.8: ПРЕДПРИЯТИЕ.
ВМІЮ ШВИДКО ЗНАХОДИТИ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА ПОТРІБНА
1 місяць (01.08.2019-30.08.2019)
ПО ЗАПИТУ ТА ШВИДКО ОБРОБЛЯТИ ІНФОРМАЦІЮ ТА Обов’язки :
ВИДІЛЯТИ НАЙГОЛОВНІШЕ СЕРЕД ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ 1. Продаж кулінарних курсів;
ІНФОРМАЦІЇ. 2. Робота з холодною та теплою базою клієнтів;
ВМІЮ САМА СЕБЕ ОРГАНІЗОВУВАТИ ТА ПЛАНУВАТИ ЧАС 3. Консультування клієнтів, щодо послуг компанії;
ТА ЗАВДАННЯ, ЯКІ ПОТРІБНО ВИКОНАТИ. ТАКОЖ 4. Робота с жалобами та пропозиціями від клієнтів;
САМОСТІЙНО ЗНАХОДИТИ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ 5. Здійснення інформаційних обзвонів;
ВИКОНАННЯ ЗАДАНИХ ЗАВДАНЬ.
6. Виконання індивідуального плану;
ДУЖЕ ВІДПОВІДАЛЬНА ТА ПУНКТУАЛЬНА.
7. Робота по скриптам.
КОМУНІКАБЕЛЬНА ТА ВМІЮ ЗНАХОДИТИ СПІЛЬНУ МОВУ З

БУДЬ-КИМ;)
Вихователь по роботі з особливими дітьми
ВМІЮ АНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ТА ВМІЮ БАЧИТИ

«ТОНКОСТІ» ПЕВНИХ МОМЕНТІВ.

ЗАВЖДИ ДОВОЖУ ПОЧАТЕ ДІЛО ДО ЙОГО ЛОГІЧНОГО 6 місяців (15.10.2019-01.03.2020)
ЗАВЕРШЕННЯ. Центр розвитку сім‘ї Синтез
МАЮ ЛОГІЧНИЙ ТИП МИСЛЕННЯ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ 1. Робота з дітками у яких особливий діагноз (аутизм,ДЦП, повільний
ДИВИТИСЯ НА ПЕВНІ СИУАЦІЇ ПІД РІЗНИХ «КУТОМ». розвиток)
ПОВАЖАЮ ДУМКУ ІНШИХ ТА ВМІЮ ВИСЛОВЛЮВАТИ 2. Регулювання поведінки дітей для забезпечення безпечного
СВОЮ З ПІДКРІПЛЕННЯМ ПЕВНИХ АРГУМЕНТІВ. середовища;
ДУЖЕ ШВИДКО НАВЧАЮСЬ НОВОМУ ТА ВМІЮ
3. Реалізація різних видів діяльнсоті (ігри, розвиток,вивчення цифр,
САМОСТІЙНО РОЗБИРАТИСЯ З НОВОЮ ІНФОРМАЦІЮ.
алфавіту , тактильний розвиток дітей, розвиток логічного мислення) ;
МАЮ ОРГАНІЗАТОРСЬКИ НАВИЧКИ.
4. Слідкування за безпечними умовами перебування у садочку кожної
ЗАВЖДИ ДРУЖЕЛЮБНА ТА ВІДКРИТА ДО НОВИХ
дитини.
ДІАЛОГІВ!
5. Організація проведення досугу згідно особливостей дітей.

Репетитор англійської мови у дітей дошкільного віку

2 місяці ( 01.03.2020- 20.04.2020)
Центр розвитку сім‘ї Синтез
1. Освоєння базових знань з англійської мови дітками дошкільного віку;
2. Планування формату занять;
3. Організація групових занять;
4. Проведення занять в ігровій формі.

Бариста

2,5 роки (01.06.2020- 20.03.2022)
Ресторан «Giannivino»

1. Підготовка продуктів для приготування кави та відкриття зміни;
2. Налаштування помолу кавового зерна;
3. Обслуговування гостей та налагодження комунікації з гостями;
4. Розуміння та вивчення особливостей кавових апаратів;
5. Якісне оформлення та видача своєчасних замовлень;
6. Робота з касовим апаратом та відвідувачами;
7. Робота з чек- листами закриття та відкриття зміни;
8. Приготування лимонадів, фірмових чаїв та коктейлів;
9. Розширення барної карти;
10. Робота з постачальниками, складання своєчасних замовлень;
11. Участь у інвентаризації та перерахунку барного товару;
12. Зведення перучотів та слідкування за залишками на барі.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: