Resume from February 8, 2023 File

Анна

Менеджер по роботі з клієнтами, помічник керівника

Age:
25 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 4 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ряба Анна Олександрівна

Помічник керівника, офіс-менеджер,менеджер по роботі з клієнтами

18 000 грн.

Проживаю на Левом берегу ( м. Дарница)

Повна зайнятість Вік:24
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи
Помічник керівника, офіс-менеджер, HR- manager
З 05.2021 по 05.2022
ТОВ ПРОФІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ, Київ (Виробництво та справа торгівля товарами для будівництва ( фасади)
Помічник керівника, офіс-менеджер, HR manager Посадові обов'язки:
• планування робочого дня керівника-2 керівника;
• робота з вхідною/вихідною документацією (листи, договори, первинні бухгалтерські документи);
• організація життєдіяльності офісу та проведення закупівель (канцелярії, госп. товарів, продуктів);
• організація роботи адміністративного відділу (кур'єри, клінінг) та контроль за виконанням їх роботи;
• виконання особистих доручень керівництва;
допомога в підборі персоналу на вакантні посади (розміщення вакансій на сайті, пошук резюме, запрошення на співбесіду, анкетування претендентів, співбесіди з кандидатами на роботу);
• забезпечення працівників житлом, поселення на квартири, хостели, контроль за веденням табеля проживання, визначення суми списання ГК на відповідальних осіб за проживання робітників, взаєморозрахунок із господарями;
• організація забезпечення спецодягом робітників на об'єктах;
• планування бюджету компанії по своїм підрозділам (тиждень, місяць, рік);
• організація проведення корпоративних свят та заходів в офісі та за його межами;
• табелювання працівників внесення табелю в програму 1С;
• кадровий облік персонала : оформлення наказів та договорів;

Менеджер з продажу
з 08.2020 по 02.2021
Eleven Shoes, Київ (Продаж товарів та послуг)

Посадові обов'язки:
• консультація клієнтів по телефону, в месенджерах, соц.мережах, пошті
• ведення бази покупців, виставлення рахунків в системі 1С..
-Облік та контроль руху товару на складі (проведення приходів, витрат, повернень, коригування складських залишків, створення переміщень, списання товару, переоцінка товару).
-Ведення касової дисципліни, розрахунок з клієнтами;
◦ Проведення інвентаризації та оформлення в базі 1с;
◦ Контроль підготовки та відправлення товару (роздріб, опт, прямий продаж);
◦ Ведення документації.

Менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами
з 01.2020 по 07.2020
Print House, Київ (Поліграфія) Посадові обов'язки:
◦ Супровід продажів, пошук нових клієнтів.
◦ Постійна комунікація з клієнтами;
◦ Прийом та обробка вхідних дзвінків;
◦ З'ясування потреб клієнта, консультація щодо товарного асортименту компанії, презентація новинок;
◦ Прийом, обробка, виписка замовлень у програмі 1С (8) (виставлення рахунків на оплату, проведення видаткових накладних);
◦ Контроль відвантажень замовлень зі складу та отримання їх клієнтом;
◦ Контроль дебіторської заборгованості контрагентів (розсилка графіків оплат, підготовка актів звірянь, контроль кредитних лімітів);
◦ Прийом рекламацій від клієнтів, їх опрацювання та вирішення;
◦ Ведення та надання звітності про виконану роботу.
◦ Прийняття активної участі в інвентаризації складу після закриття сезонних періодів;

Менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами
з 04.2019 по 04.2020
Vicoseli, Київ (Поліграфія)

Посадові обов'язки:

-Прийом, прорахунок замовлень, ведення переговорів, участь у тендерах;
-Оформлення технологічного завдання;
-Контроль повного циклу проходження замовлення;
-Взаємодія з існуючими клієнтами та активний пошук потенційних клієнтів;
-Підтримання ділових відносин з клієнтами;
• Дотримання встановленого документообігу.
Супервайзер
з 02.2017 по 07.2018
Компанія ХЕНКЕЛЬ., Київ (консультація)
В спектр моїх обов'язків входило:
• знайти робочий персонал на роботу;
• призначить їм посаду, місце роботи;
• контролювати їх роботу, відвідування, знання.

Освіта
МНТУ
Вища
Кафедра менеджменту та публічного адміністрування, Київ . з 2020 по 2025

Додаткова освіта
Тренінг-курси від спікера Вадима Марценка ( Big Money) (2020 ( 1 місяць )яквикористовувати свої вміння правильно, працювати з клієнтом, та вміння працювати з запереченнями)

Професійні та інші навички .
Microsoft oficce, Microsoft Word Bitrix24, 1C 8.2 CorelDRAW,Adobe Illustrator, Google Disc
Рекомендації
Бойко Марина
Керівник, ТОВ ПРОФІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ , [open contact info](look above in the "contact info" section)

Додаткова інформація
Про себе особливі якості :
- Комунікабельність
- Швидке навчання
- Старанність
- Наполегливість
- Відповідальність
- Стресостійкість
- Вміння працювати в команді
- Винахідливість
- Креативність
- Зосередження
Бажане місце роботи: компанія , в якій я кожного дня буду навчатися новому та рости в своїй сфері.
Мета : розвиток професійних навиків в адміністративній сфері.

Дякую за увагу до мого резюме!

Для більш детальної і повної інформації хотілось би зв’язатись з вами особисто. Продуктивних пошуків та гарного настрою!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: