Resume from June 21, 2023 File

Любовь

HR-керівник, начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу

Age:
57 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Любов Остапенко

Контактні телефони: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section).
Е-mail: vivatі[open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце реєстрації. Київ, вул. Озерна, (м. Героїв Дніпра)
Місце проживання: с.Хотянівка Вишгородський район Київська область

Мета: найти компанію для реалізації своїх знань та досвіду роботи в управлінні персоналом та відкрити для себе нові можливості для професійного зростання.

Досвід роботи:
Провідний бухгалтер-ревізор ТОВ «ЕЛ ЕЙ ТІ КОНСАЛТИНГ»
Жовтень 2020 р. – червень 2022р.
надання консультацій клієнту з ведення кадрового обліку та заробітньої плати;
складанння штатного розпису та внесення змін до нього, відображення штатного розпису в програмі 1С;
внесення даних працівників компанії клієнта в базу 1:С;
нарахування та проведення утримань із заробітної плати (450 осіб) :
аванс, лікарняні, відпустки, допомога у зв'язку з вагітністю та пологами, премії, індексація заробітної плати, медичні страховки, бонуси, компенсація харчування, утримання аліментів та інших виконавчих листів.
складання платіжної відомості із заробітної плати та інших винагород, внесення даних в Клієнт-Банк;
підготовка розрахункових листів та довідок із заробітної плати для персоналу компанії;
складання звітів:
У ФСС з ТВП;
об`єднана звітность з ЄСВ та ПДФО;
статистична звітність;
звітність для виконавчої служби;
звітність для компанії клієнта.
чітке дотримання законодавства України;

Бухгалтер ТОВ «НВФ «ППЛ» (виробництво компресорів, насосів, циліндрів, загальна система оподаткування)
Грудень 2018 р. – Липень 2020 р.
ведення банківських операцій, касових документів;
розрахунок курсових різниць (експорт продукції);
формування податкового кредиту, контроль за реєстрацією податкових накладних клієнтом;
ведення первинного обліку (прихідні та витратні накладні, акти виконаних робіт);
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
складання калькуляцій на випуск продукції;
формування документів на списання ТМЦ, напівфабрикатів на випуск продукції;
контроль за залишками матеріалів на складі;
контроль за списанням палива, запасних частин на автотранспорті;
виписка довіреностей;
участь у проведені інвентаризації.

Директор департаменту по роботі з персоналом ТОВ «УАЕГ «Біоленд» (аграрний бізнес), (штат 350 чол)
Березень 2011 р. – листопад 2018 р.
пошук та підбір персоналу;
розробка та впровадження програми адаптації персоналу;
організація і проведення тестування нового персоналу;
написання посадових інструкцій, коллективного договору;
складання та затвердження структури компанії, складання штатного розпису та внесення змін до нього;
розробка та запровадження системи оплати праці для персоналу в аграрному бізнесі, затвердження норм виробітку в полі, та норм витрат палива;
контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, перведення персоналу, надання всіх видів відпусток, згідно чинного законодавства);
консультування працівників відокремлених структурних підрозділів на території України;
навчання персоналу роботі з програмою 1С 8.3 УВП, та консультування їх в процесі роботи;
нарахування співробітникам заробітної плати (форма оплати - відрядна, погодинна, тощо), оплати відпусток, компенції відпусток, лікарняних, відрахувань до фондів, нарахувань на фонд оплати праці;
скаладання звітності з персоналу та оплати праці;
організація та проведення корпоративних заходів.

Начальник відділу кадрів ТОВ «Біоленд Вінниця» (сільське господарство), (штат 500 чел.)
Серпень 2008 р. – Лютий 2011р.
організація роботи відділу з нуля;
пошук та адаптація персоналу;
складання структури компанії та штатного розпису;
написання посадових інструкцій, колективного договору;
розробка та впровадження системи оплати праці в сільському господарстві (рослинництво);
підготовка системи оцінювання та мотивації персоналу;
контроль за веденням кадрового діловодства (прийняття, звільнення, переведення персоналу, надання всіх видів відпусток);
надання консультацій працівникам віддалених регіональних підрозділів на території України;
навчання персоналу роботі з програмою 1:С 8 УВП та ЗУП, консультації в процесі роботи;
складання звітності;
організація і проведення корпоративних заходів.

Начальник відділу кадрів Акціонерного банку «Синтез», (штат 600 чол.)
Січень 2005р. – Серпень 2008р.
проведення інтерв’ю з кандидатами на вакантні посади в тому числі ТОП-позиції;
формування внутрішнього та зовнішнього резервів;
розробка кваліфікаційних вимог до посади, посадових інструкцій;
підготовка і проведення атестації працівників;
складання штатного розпису та внесення змін до нього;
оформлення на роботу іноземного громадянина (отримання дозволу на працевлаштування іноземця в центрі зайнятості та реєстрація його в ОВІР);
контроль за веденням кадрового діловодства (прийняття, звільнення, переведення персоналу, надання всіх видів відпусток);
організація корпоративних заходів.

Начальник відділу по роботі з персоналом, Банк «Надра» КРУ, (штат 550 чол.);
Жовтень 2003 р. – Січень 2005 р.
пошук персоналу, проведення співбесід;
контроль за формуванням внутрішнього та зовнішнього резерву кандидатів на вакантні посади;
підготовка і проведення атестації працівників;
розробка кваліфікаційних вимог до посади та написання посадових інструкцій;
підготовка та затвердження Положення про підбір персоналу;
затвердження організаційної структури банку та складання штатного розп;
складання бюджету відділу, організація семінарів,
контроль за веденнням кадрового діловодства,
координація переміщення персоналу між відділеннями банку.

Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка (штат 350 чол.)
Заступник начальника відділу кадрів (Лютий 2000р. – Жовтень 2003р.)
пошук та підбір персоналу;
ведення кадрового діловодства;
підготовка та оформлення документів персоналу для поїздки за кордон;
ведення переговорів з консульськими представництвами.

Заступник начальника планового відділу (Березень 1997 р. – Лютий 2000 р.)
розрахунок планових показників роботи театру, розцінок на квитки;
складання бюджету;
складання штатного розпису та внесення змін до нього, затвердження Фонду оплати праці;
складання фінансової та статистичної звітності;
аналіз показників фінансової діяльності театру;
робота з автоматизації обліку фінансово-господарської діяльності театру;
розробка калькуляцій та розцінок на оренду приміщення та складання договорів.

Освіта: Вища
Київський державний інститут театрального мистецтва, спеціальність: Організація планування та управління (Театральне мистецтво), кваліфікація: Організатор театральної справи, театрознавець (диплом з відзнакою)
Київський технікум готельного господарства, спеціальність: Організація обслуговування в ПГХ, кваліфікація: Технік-організатор
Київська школа ринкової економіки, спеціальність: Бухгалтерський облік, кваліфікація: Бухгалтер

Тренінги та семінари на тему:
Бухгалтерська звітність за 2019 р., дисконтування (січень 2020р.)
Підбір персоналу - фактор, який більше всього впливає на прибуток компанії, 2018р.
Захист персональних даних: що робити підприємству, 2012р.
Нормативне забезпечення організації роботи з документами банку, 2008р.
Корпоративний секретар, 2007р.
Професійні методи рекрутинга в банках, 2005р.

Додаткова інформація:
Комунікабельна, відповідальна, наполеглива, цілеспрямована, завжди прагну підвищувати свій професійний рівень;
Вільне володіння: 1:С 8.3 УВП, в тому числі ЗУП, Медок, Клієнт–банк, Ліга-Закон.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: