Resume from May 25, 2023 File

Оксана

Менеджер по работе с персоналом

City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Дата народження: 02.04.1985
Місто: Дніпро
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Оксана Дуптабі
HR-менеджер
Досвід роботи у державних та приватних підприємствах 13 років. Забезпечувала кадрове адміністрування.
Освіта
Повна вища Дніпропетровська державна фінансова академія
Спеціальність «Управління персоналом і економіка праці»
Кваліфікація спеціаліст с управління персоналом і економіки праці
Диплом з відзнакою

Курси підвищення кваліфікації при Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Досвід роботи:
Інспектор з кадрів
ТОВ «Сільпо-Фуд»
з квітня 2013 по серпень 2021
Обов'язки:
• Підготовка та здійснення призначення, переміщення, звільнення, відпусток працівників;
• Оформлення особових справ;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Ведення табелю облік робочого часу;
• Організація професійних навчань персоналу;
• Організація та супровід службових відряджень;
• Складання звітів.

Менеджер «Фрунзенського відділення Дніпропетровського регіонального управління
ПАТ Комерційний банк «Приватбанк»
з січня 2013 по березень 2013
Обов'язки:
• Продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб;
• Забезпечення правильного та точного введення даних клієнтів у базі даних банку;
• Дотримання вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені банком;
• Виконання розпоряджень керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань;
• Робота з пошуку потенційних клієнтів та робота з постійними клієнтами, направлена на максимальне задоволення їх потреб та підтримку довгострокової співпраці;
• Не розголошення інформації, що становить службову таємницю або носить конфіденційний характер.

Головний спеціаліст відділу організаційно - кадрового забезпечення та роботи із зверненнями громадян
Головне управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації
з серпня 2007 по червень 2010
Обов'язки:
• Прийом документів від претендентів на участь у конкурсі на заміщення вакантних посад;
• Підготовка матеріалів про призначення, переміщення, звільнення, відрядження, відпустки працівників;
• Оформлення особових справ;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Підготовка щотижневих, щомісячних, щоквартальних, піврічних і річних звітів з кадрових питань;
• Ведення табелю обліку робочого часу;
• Проведення роботи щодо підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів;
• Ведення єдиної державної комп’ютерної програми “Кадри”.

Заступник начальника відділу організаційно - кадрового забезпечення та роботи із зверненнями громадян
Головне управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації
з червня 2010 по листопад 2012
Обов'язки:
• Здійснення організаційно-технічного та діловодного забезпечення;
• Перевірка проектів наказів начальника головного управління відповідно до інструкції з діловодства;
• Підготовка, проведення, протоколювання заходів та нарад голвоного управління;
• Підготовка проектів календарних планів роботи головного управління. Та ведення звітності, щодо виконання цих планів;
• Аналіз та узагальнення стану роботи з документами і організація їх виконання.

Програмне забезпечення:
MS Word, Excel, PowerPoint, Internet, програма ведення кадрового обліку САП, єдина державна комп’ютерна програма «Кадри».

Мови:
Українська – рідна
Англійська – середній рівень
Російська – вільно

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, стресостійкість, вміння працювати у команді, здатність швидко навчатися.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Маю трьох дітей 2014, 2015 та 2018 років народження.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: