- PRO
Юлія
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Менеджер по роботі з клієнтами, Контент-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Миколаїв
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10007395/
Досвід роботи
Куратор онлайн-академії
з 10.2024 по 04.2025
(6 місяців)
Home Alliance, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)
1. Онбординг нових студентів, демо продукту Online Academy по GoogleMeet.
2. Відстеження прогресу студентів, виявлення проблем та швидка допомога.
3. Регулярне спілкування, дзвінки за допомогою CRM та допомога студентам за темами освітніх програм (в т.ч. ТГ канал).
4. Збір відгуків, виявлення ідей для подальшого розвитку продукту.
5. Фінансове відстеження — перевірка статусу платежів, вирішення проблем, якщо це необхідно.
6. Створення контенту для Instagram (пости, банери).
7. Завантаження відео трансляцій з семінарів на Youtube, LMS.
8. Співпраця з керівництвом над розробкою продукту.
Адміністратор
з 03.2021 по 11.2024
(3 роки 8 місяців)
Skyeng, онлайн-платформа для вивчення англійської (Україна), Дистанційно (Освіта, наука)
1. Перевірка справжності особистих документів.
2. Оцінка ризиків, пов'язаних з підробленими документами, а також шахрайством.
3. Відстеження та аналіз підозрілих дій, наприклад, створення множини облікових записів з однаковими або схожими даними.
4. Облік та контроль правильності заповнення реквізитів.
5. Контроль правильності реквізитів у юридичних документах, таких як контракти, угоди, тощо.
6. Підготовка рекомендаційних листів та листів про підтвердження співпраці.
7. Ведення звітності.
8. Виконання адміністративних доручень керівника.
Team lead менеджерів зі створення корпоративних акаунтів
з 12.2018 по 03.2021
(2 роки 3 місяці)
Skyeng, онлайн-платформа для вивчення англійської (Україна), Дистанційно (Освіта, наука)
1. Контроль за процесом створення корпоративних акаунтів та їх налаштування, дотримання внутрішніх стандартів компанії.
2. Оцінка ефективності роботи команди, постановка завдань та цілей.
3. Навчання та розвиток співробітників, проведення регулярних зустрічей для обміну досвідом та обговорення складних ситуацій.
4. Планування обсягу роботи, керування навантаженням.
5. Ділове спілкування зі співробітниками та керівниками секторів дзвінки з проблемних питань пов'язаних з доступами до корпоративних систем та оперативне вирішення цих проблем.
6. Створення презентацій, інструкцій, регламентів та скриптів.
7. Тісна комунікація з відділом технічної підтримки, вирішення проблем онбордингу тощо.
8. Ведення звітності щодо виконання завдань, аналіз результативності роботи команди.
Спеціаліст зі створення та управління корпоративними акаунтами
з 06.2018 по 12.2018
(6 місяців)
Skyeng, онлайн-платформа для вивчення англійської (Україна), Дистанційно (Освіта, наука)
1. Обробка заявок та реєстрація викладачів у корпоративних системах.
2. Створення корпоративних акаунтів ( slack, ispring, особистий кабінет - TRM, корпоративна пошта, угоди в Megaplan, акаунт Mattermost, TTC, телефонія).
3. Закриття корпоративних акаунтів, оперативна робота спрямована на забезпечення внутрішньої безпеки та запобігання фроду.
4. Налаштування функцій та інструментів.
5. Забезпечення конфіденційності та безпеки копоративних даних.
6. Робота в чатах, листування, дзвінки з проблемних питань пов'язаних з доступами до корпоративних систем та оперативне вирішення цих проблем, відпрацювання заперечень.
Менеджер тестового уроку.
з 02.2018 по 06.2018
(4 місяці)
Skyeng, онлайн-платформа для вивчення англійської (Україна), Дистанційно (Освіта, наука)
1. Планування та складання розкладу тестових уроків.
2. Перегляд відповідних за портретом критерій, фільтрування якості відповідальності викладача до майбутньої посади, шляхом проведення тестових уроків.
3. Листування з кандидатом.
4. Ведення звітності з проведених занять та результатів.
5. Підготовка статистики та аналіз ефективності тренувальних уроків виходячи з програми вступного навчання.
Адміністратор магазину
з 01.2008 по 09.2016
(8 років 8 місяців)
Меблі Прогрес, Миколаїв (Роздрібна торгівля)
1. Управління штатом співробітників.
2. Облік та статистика продажів.
3. Забезпечення виконання планових показників магазину.
4. Робота в торговому залі з покупцями.
5. Замовлення товару до торгової зали.
6. Документальне оформлення.
Освіта
Миколаївський державний університет імені Сухомлинського
Філологія та журналістика
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Курс "Емоційний інтелект"
2020, 1 тиждень
Курс "Приоритизація завдань"
2021, 1 тиждень
Курс "Як ефективно керувати часом"
2021,12 годин
Курс "Всі тонкощі віддаленої роботи"
2022, 4 години
SMM ( Розробка контент-стратегії, створення брендбуків, дописів, афіш, банерів, Reels, зйомка фото та відео, монтаж та обробка.)
2025, зараз навчаюсь
Знання і навички
- Адаптивність
- Онбординг персоналу
- IT-рекрутинг
- Комунікабельність
- Толерантність
- Проведення тренінгів
- Неконфліктність
- Організованість
- Здатність до навчання
- Ведення CRM
- Ведення документації
- Google Docs
- Jira
- Управління командою
- Лідерство
- LMS
- Проведення зустрічей в Zoom
- Google Meet
- YouTube Studio
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Комунікабельна, відповідальна, креативна. Швидко засвоюю новий матеріал, можу працювати як у команді, так і самостійно. Навчаюся і розвиваюся. Вмію планувати свій робочий час, пріоритизувати завдання та витримувати терміни. Маю досвід роботи з великими потоками інформації, уважність під час виконання механічних завдань.
Працюю з: Jira, Confluence, Slack, Mattermost, Trm, Tezis, Google docs, CRM, LMS і т.д.
Захоплююсь фотографією, знімаю та монтую відео. Вмію вловлювати красу в звичайних речах і робити їх незабутніми через об'єктив камери.
Схожі кандидати
-
Менеджер з адміністративної діяльності
12000 грн, Дистанційно -
Системный администратор
Дистанційно, Дніпро -
Адміністратор
40000 грн, Дистанційно -
Адміністратор
40000 грн, Дистанційно, Первомайськ (Миколаївська обл.) -
Адміністратор, HR-спеціаліст, менеджер з продажу
Дистанційно, Одеса -
Консультант, продавец, администратор
28000 грн, Дистанційно, Київ