• PRO

Віталій

Фінансовий контролер, заступник фінансового директора, головний економіст, 150 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст холдингу

з 01.2014 по нині (11 років 7 місяців)
Стан Інвест Холдинг, Київ (Нерухомість)

Керівник проєкту впровадження ERP-системи Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Головний економіст (фінансист) «Стан-Інвест Холдингу». Виконую функції заступника фінансового директора (наразі, підпорядкування напряму власникам холдингу):
•Формування консолідованої фінансової звітності для власників та керівників холдингу (більше 20 різногалузевих підприємств);
•Участь в щомісячних засіданнях ради директорів холдингу стосовно результатів основних підприємств (заслуховування місячного фінансового-економічного звіту);
•Підготовка аналітичних висновків для власників бізнесу про ключові показники діяльності підприємств і зазначення основних тенденцій розвитку;
• Підбір працівників на посади в структурі фінансових служб холдингу (фінансовий директор компанії, фінансовий менеджер проекту...);
•Розробка і впровадження корпоративних стандартів звітності, допомога в підготовці управлінських звітів для лінійних підприємств холдингу та їх перевірка (торговий центр, офісний центр, машинобудівні підприємства, торгова компанія (металообробне обладнання), гідроелектростанції, санаторій-медичний центр, ресторан, кафе, івент-хол, видавництво, лізингова компанія, інші компанії і проекти на різних стадіях розвитку);
•Розробка фінансових моделей для різних сценаріїв діяльності підприємств;
•Загальна координація, методологічна підтримка, консолідація бюджетного процесу на підприємствах;
•Аналіз ефективності інвестиційних проектів;
•Здійснення розрахунків для прийняття різних управлінських рішень.

Економіст

з 06.2013 по 12.2013 (6 місяців)
Промінь агро, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Економіст управляючої компанії агрохолдингу «Промінь Агро» («Райз Агро», корпорація «Agroprosperis», фонд “NCH Capital”). Обов’язки:
•Оновлення кожні 10 днів прогнозного фінансового звіту (комплесний forecast/fact-документ, що враховує поточні доходи, витрати, потреби в фінансуванні через оновлення фактичних і прогнозних даних про врожайність, біржові ціни на зернові, проведені витрати);
•Щоденний збір і консолідація даних про збір врожаю польовими компаніями;
•Здійснення поточних розрахунків різних проектів для прийняття управлінських рішень;
•Підтримка економічної моделі розрахунку ключових показників діяльності польових компаній.

Заступник фінансового директора

з 10.2007 по 02.2010 (2 роки 4 місяці)
ATON GROUP, Київ (Машинобудування)

Заступник фінансового директора холдингу «ATON GROUP», що займає лідируючі позиції на ринку теплотехніки. Обов’язки:
•стосунки з банками та іншими фінансовими організаціями в частині залучення та обслуговування кредитів (підготовка повного пакету документів, розробка бізнес-планів, надання детальної фінансової та маркетингової інформації щодо діяльності холдингу, розшифровок фінансових звітів, контроль надання інформації поручителями, оформлення застави…);
•стосунки зі страховими компаніями стосовно страхування активів холдингу;
•операційний контроль деяких затрат (відповідність бюджетним показникам);
•підготовка фінансової частини тендерних пропозицій (отримання банківських гарантій, різноманітних довідок від державних фондів та установ);
•виконання різноманітних розрахунків для прийняття управлінських рішень;
•розрахунок ключових показників діяльності компанії;
•організація управлінського обліку;
•формування управлінських фінансових звітів (Баланс, Звіт про фінансові результати);
•консолідація управлінської фінансової звітності підприємств холдингу;
•розробляв та впроваджував системи мотивації персоналу;
•займався випуском облігацій (написання проспекту емісії, отримання кредитного рейтингу, робота з депозитарієм та андеррайтером);
•вдосконаленням бюджетного процесу;
•контроль та узгодження договорів, підготовка фінансових договорів;
•співпраця з юридичними компаніями стосовно оптимізації структури управління і власності холдингу;
•стосунки з «партнерськими» фірмами щодо оптимізації оподаткування та структури грошових коштів;
•створення технічних завдань для перепрограмування/вдосконалення 1С;
•контроль розробки калькуляцій готової продукції;
•аналіз собівартості продукції;
•під час відсутності фінансового директора представляв фінансовий департамент в Раді директорів.

Керівник фінансово-економічної служби

з 09.2006 по 06.2007 (9 місяців)
Сван, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

Обов’язки: економічне та фінансове планування діяльності напрямку, побудова системи управлінського обліку, аналіз виробничої діяльності, оцінка економічної ефективності та моніторинг поточних інвестиційних програм, розробка та впровадження нових форм оплати праці та мотивації співробітників напрямку.

Керівник фінансово-економічної служби

з 06.2005 по 09.2006 (1 рік 3 місяці)
Черкаська бісквітна фабрика, Черкаси (Харчова промисловість)

Ведення управлінського обліку, планування та управління затратами, формування та управління плановою та фактичною собівартістю продукції, економічною та фінансовою оцінкою інвестиційних проектів, стратегічним планування, економічний аналіз виробничої діяльності підприємства.

Освіта

Черкаський державний технологічний університет

Економіка підприємства, Черкаси
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Диплом з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

"Наука повсякденного мислення", Prometheus

2019-2020
Сертифікат

"Етичне лідерство" курс Джеймса Комі

2024, 2 місяці
Сертифікат

"Візуалізація даних", Prometheus

2016-2016, 3 місяці
Сертифікат

"Бізнес-англійська", Prometheus

2016, 3 місяці
Сертифікат

"Word та Excell: інструменти і лайфхаки (36 годин)", Prometheus

2018, 2 місяці
Сертифікат

"Створення запитів на обробку даних з допомогою SQL", IT Skills

2023, 5 місяців
Сертифікат

"Фінанси та облік у міжнародній ERP-системі від Microsoft", SMART Business

2024, 2 місяці
Сертифікат

"Теорія ймовірностей та статистика", Контора Пі

2024, 2 місяці
Сертифікат

"Introduction to Financial Accounting", Wharton online

2014, 3 місяці

"Introduction to Corporate Finance", Wharton online

2013, 10 місяців

Знання і навички

  • Цілеспрямованість
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel
  • Планування бюджету
  • Складання фінансової звітності
  • Ведення фінансового обліку
  • Управління бюджетами
  • Контроль виконання бюджету
  • Контроль Cash flow
  • SQL
  • Візуалізація даних
  • Створення презентацій
  • Ведення управлінського обліку
  • Управління фінансовими потоками
  • Моделювання
  • Фінансове планування
  • Фінансовий аналіз
  • Внутрішній аудит
  • Аудит фінансової звітності
  • Оптимізація витрат
  • Консолідація звітності
  • 1С:Підприємство
  • Формування зведених таблиць
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central
  • Впровадження ERP-системи
  • Microsoft 365
  • MS Dynamics NAV

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Волонтерські проекти:
«Добробут нації» навчання фінансовій грамотності через гру CashFlow.
«ПроПоходи» розчистка туристичних стежок в Карпатах.

Захоплення і вподобання:
Гірські подорожі, річкові сплави, красиві і розумні фільми, книги, навчання.

Індивідуальні особливості:
Розвинуте критичне мислення, вміння бачити процеси і результати за цифрами, системний підхід до організації бізнес-процесів, неконфліктність, відданість принципам і переконанням, вміння розпізнавати і протидіяти когнітивним упередженням, можу ефективно навчати інших людей і контролювати їхню продуктивність.

Побажання до роботи:
Хотів би бути корисним для патріотично налаштованої, україномовної, людиноорієнтованої компанії зі схожими життєвими цінностями і справедливою системою оплати праці. Приваблює аналітична робота, керівництво командою і процесами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: