- PRO
Юлія
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Адміністратор, Адміністратор салону краси
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 21 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10025464/
Досвід роботи
Івент-менеджер
з 12.2024 по нині
(8 місяців)
F5 ApS, Київ (Освіта, наука)
•Повна організація офісного забезпечення: замовлення канцелярії, води, продуктів, включаючи координацію поставок до віддалених офісів в Данії та Швеції.
•Контроль замовлення харчування для івентів та щоденної офісної роботи; ведення звітності у таблицях.
•Оперативне вирішення форс-мажорів (наприклад у ситуаціях з терміновим замовленням їжі та врахуванням алергій клієнтів у надкороткі терміни).
•Створення анкет зворотного зв’язку після івентів, збір та внесення даних у таблиці та PaperSurvey.
•Розробка та підтримка Excel-таблиць для відстеження бюджету, графіків та внутрішніх процесів; робота із СРМ системами; впевнене володіння MS Excel, Word, PowerPoint та Google Workspace.
•Активна участь в організації корпоративних заходів: комунікація з підрядниками, бронювання локацій, логістика.
•Створення графіків змін співробітників у Smartplan.
•Пошук і бронювання квитків, готелів, планування маршрутів для відряджень в Україні та за кордоном; оптимізація витрат на подорожі, регулярне знаходження вигідних альтернатив.
•Ведення ділового листування українською та англійською мовами; вміння писати чітко, швидко і по суті.
•Вільне володіння англійською: як письмова, так і усна комунікація яка велась англійською постійно із командою та партнерами.
•Стресостійкість, вміння працювати в режимі багатозадачності та ефективно вирішувати нестандартні ситуації.
•Дотримання ділового етикету у щоденній роботі.
•Застосування штучного інтелекту для оптимізації щоденних завдань, автоматизації рутинних процесів та підвищення продуктивності.
Офіс-менеджер
з 05.2024 по 11.2024
(6 місяців)
Eternity Law International, Київ (Юриспруденція)
Забезпечення життєдіяльності офісу
Закупка їжі/води/канцеляріі
Прийом вхідних дзвінків і запитів+консультація та передача запиту на певний відділ юристів
Контроль того, щоб юристи обов’язково написали/відповіли ліду
Підготовка переговорних та офісу до конференцій/зустрічей із гостями, тобто зустріч/сервірування переговорок(водою/стаканами/фруктами/подача чаю і кави)
Виконання інших доручень керівника(поповнення рахунків за оренду і тп, подача показників лічильників, спілкування із колегами/бухгальтером та дослухання до порад і зауважень)
Вміння працювати із срм-системою та програмами Microsoft Office, ведення таблиці та звітності в гугл документах та екселі
Освіта
Чернівецький національний університет імені Юрія федьковича
Англо-український переклад(друга мова німецька), Чернівці
Незакінчена вища, з 2021 по 2025 (4 роки)
Знання і навички
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- MS Office
- MS Excel
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Знання офісних програм
- Стресостійкість
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Пунктуальність
- Привітність
- Здатність до навчання
- Приготування коктейлів
- Poster
- Інвентаризація
- Контроль залишків
- Доброзичливість
- Неконфліктність
- Знання міцної групи алкоголю
- Знання винної карти
- Грамотна усна та письмова мова
- Впевненість
- Усний переклад
- Послідовний переклад
- Комунікабельність
- Технічний переклад
- Уважність
- Працьовитість
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Румунська — просунутий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
1. шукаю роботу офіс-менеджером/адміністратом/і тп(!)
2. операторам і ейчарам з call-центрів, по вакансії менеджера з продажу та подіьного прошу НЕ ТЕЛЕФОНУВАТИ! вакансія не цікавить і не зацікавить.
2. НЕ ЦІКАВИТЬ будь-який вид роботи, повʼязаний з офісами/"мамонтами" та холодними трубками
Цінуйте Ваш і мій час!
Схожі кандидати
-
Асистент керівника
Київ -
Помічник керівника
30000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 4 міста -
Business assistant COO, CEO, Project manager
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Офіс-менеджер
40000 грн, Київ -
Асистент керівника
Київ