• Файл

Антон

Фінансовий менеджер

Вік:
46 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Стецурін Антон Миколайович
11 березня 1979 року народження
м. Харків, Україна

У 1996 році закінчив ЗОШ №89 м.Харкова.
З 1996 по 1999 рік навчався у Харківському національному університеті ім. В.М. Каразіна (економічний факультет, спеціальність Фінанси та кредит, денна форма навчання).
З 1998 року по 2000 рік навчався у Харківській національній юридичній академії ім. Я. Мудрого (спеціальність Правознавство, заочна форма навчання).
З 2001 року по 2004 рік навчався у Харківському національному економічному університеті (заочна форма навчання). Здобув диплом спеціаліста зі спеціальності Фінанси.
З 2001 року до 2022 року працював у групі компаній «Газенергокомплект», м. Харків. Пройшов шлях з посади інженер з ЗЕД до заступника директора однієї з компаній групи.
Обов'язки:
1) Координація та контроль тендерного відділу щодо прийняття рішення про участь у тих чи інших тендерах та запитах пропозицій на постачання продукції або проведення робіт з ремонту енергетичного обладнання.
2) Координація та контроль договірного, юридичного та комерційного відділів на предмет укладання договорів поставок чи договорів виконання робіт за результатами проведених тендерів та запитів пропозицій. Розрахунок планованих доходів та витрат за укладеними договорами.
3) Координація та контроль виробничого відділу щодо готовності до виконання укладених договорів.
4) Координація та контроль відділу кадрів щодо наявності необхідної кількості фахівців потрібної кваліфікації для виконання робіт з ремонту енергетичного обладнання на об'єктах енергетики за укладеними договорами підряду та субпідряду. Навчання, отримання необхідних дозвільних документів на виконання робіт.
5) Розрахунок заробітних плат бригад, які виконують роботи на об'єктах.
6) Контроль за якістю виконання робіт на об'єктах. Вирішення поточних питань, пов'язаних із перебуванням виробничих бригад на об'єктах.
7) Підбиття підсумків виробничої діяльності (виробництво, постачання продукції та виконання робіт) за підсумками року, а також планування виробничої діяльності на майбутній рік.
8) Паралельно з всіма зазначеними вище обов'язками спільно з начальником комерційного відділу проводили аналітику фінансових показників, готували фінансові звіти про господарську діяльність та прогнози на майбутні періоди для ради директорів.
З 01.02.25р. по 31.05.25р. працював заступником фінансового директора в великій благодійній організації. Багато роботи в Google Docs, Google Sheets, BAF. Обробка великих масивів даних та створення звітів по проектам для донорів. Ведення управлінського обліку.
З 01.06.25 у з’вязку з віїздом за кордон працюю віддалено. Робота в Google Sheets, обробка даних, підготовка Звітів про Рух коштів та ведення Управлінських обліків.

Водійські права категорії В.
Впевнене володіння Google Sheets, Docs, BAF.
Володіння англійською мовою: А2-В1.
Відповідальний, пунктуальний, комунікабельний.
Готовий до переїзду.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: