Резюме від 5 травня 2024 Файл

Олена

Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер

Вік:
41 рік
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олена, 41 рік
Помічник/асистент керівника, офіс-менеджер
(бажано в Вознесенівському районі м.Запоріжжя)

Сімейний стан: заміжня, маю сина
Проживання: м. Запоріжжя (р-н проспекту Металургів)
Контакти: тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
Viber/Телеграм [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
• 2000-2005 рр. – диплом спеціаліста з відзнакою на факультеті менеджмента та права ДДАУ
• 1989-2000 рр. – ЗОШ.

Досвід работи: 18 років.
Навички: вільно володію в офісними програмами MS Word, Excel, Outlook, MeDoc; з офісною технікою.
Вільно володію українською мовою.

Попередні місця роботи:
1. З 2008 р. – займала посаду економіста у відділі забезпечення. Звільнилася у зв’язку з скороченням штату працівників офісу.
Обов’язки:
• Ведення ділового листування з органами ДПС, антимонопольним комітетом, постачальниками/підрядниками тощо;

• Робота з клієнтами по гарячій лініії;

• Складання наказів, які регулюють діяльність підрозділів та доведення їх до структурних одиниць, контроль своєчасного виконання;

• Сумісно з представниками структурних підрозділів аналіз потреби та опрацювання річного плану по забезпеченню підрозділів в ТМЦ на рік (моніторинг цін, закупка товарно-матеріальних цінностей, ремонтні работи, діагностика офісного, садового, побутового обладнання тощо);

• Закупка ТМЦ для поточних потреб підрозділів (работа з постачальниками, розрахунок витрати необхідних матеріалів, обробка рахунків);

• Виконання поточних завдань керівництва різного ступеня складності.

2. 2005-2008 рр. - ТОВ «КУА АПФ TBIH SigmaBlayser» - адміністратор, головний спеціаліст відділу продаж. Звільнилася у зв’язку припиненням діяльності фірми.

Про себе: Маю бажання розвиватися, опановувати новий досвід.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: