- Файл
Ірина
Експерт
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10088863/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Вакансія:
Дорош Ірина Володимирівна
тел. [
Експерт з розвитку громад та фасилітації діалогу (м. Чернівці)
Мета: Отримання перспективної, стабільної роботи для втілення теоретичних знань та практичного досвіду, з метою підвищення добробуту та професійного росту
Освіта:
• 1992р.-1995р., Слов’яносербський сільськогосподарський технікум, спеціальність «Прикладна геодезія»;”
• 1995р.-1998р. Донбаський горно-металургічний інститут, -спеціальність «Правознавство»;
• 1996р.-2001р. Національна юридична академія ім. Я. Мудрого, -спеціальність «Правознавство»;
• 2015 р.-2017 р. Міжнародна академія управління персоналом, -спеціальність «Управління персоналом та економіка праці»
Додаткова освіта:
• лютий 2017 р. — ХЦНТЕІ- базова підготовка оцінювачів за напрямком «Оцінка об’єктів у матеріальній формі», м. Харків;
• довід роботи реєстратора в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна;
Сертифікати:
• «Соціальний супровід ВПО за методологією кейс-менеджменту» в межах програми УФСІ «Інтеграція ВПО спільними зусиллями»;
• «Кейс-менеджмент у роботі з ВПО в межах програми УФСІ «Інтеграція ВПО спільними зусиллями»;
• «Практичні аспекти забезпечення соціальних прав ВПО» в межах програми семінару -тренінгу УБКБ ООН;
• «Соціальні послуги в громаді від ідеї до втілення» в рамках проекту «Надання соціальних послуг в громаді»;
• «Конфліктчутливість. Конфліктологічна та комунікативна компетентність» - пройшла курс від Центра права та посередництва;
• «Вступ до медіації» пройшла курс від Українського центру медіації.
Професійні навички:
• Комплексне юридичне обслуговування організацій різних форм власності. Юридичний супровід господарської діяльності підприємств (розробка внутрішніх нормативних документів, регламентуючих діяльність підприємств, складання наказів, розробка положень, посадових , та ін.);
• Претензійно- позовна робота в т.ч. робота з проблемною заборгованістю. Представництво інтересів юридичних та фізичних осіб - підприємців в спеціалізованих судах (господарських, адміністративних) та судах загальної юрисдикції. Написання позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг. Представництво інтересів на стороні кредитора/боржника в господарському суді у справах про банкрутство;
• Розробка та юридичний супровід цивільно-правових, господарських договорів (договорів пов'язаних з переходом права власності, договорів реклами, поставки, підряду, фінансової допомоги, консалтингу, оренди, лізингу тощо);
• Юридичний супровід перевірок (документальних: планових, позапланових, камеральних та фактичних) контролюючих органів, в т.ч. написання відповідей на запити податкової та інших правоохоронних/контролюючих органів;
• Ведення переговорів з клієнтами, банками, посадовими особами підприємства та державних органів.
• Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, внесення змін в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб підприємців громадських формувань; - підготовка статутних документів: протокол, рішення загальних зборів засновників, учасників юридичних осіб, статутів, - юридичний супровід процедур реорганізації та ліквідації юридичних осіб;
• Підготовка пакету документів для отримання ліцензії, в т.ч. переоформлення ліцензії в зв'язку зі змінами відомостей щодо юридичної особи;
• Оформлення права власності рухомого та нерухомого майна (земельних ділянок), реєстрація права власності;
• Впровадження проектів у визначеній зоні діяльності, надання сприяння та консультативної допомоги партнерам з впровадження проектів, партнерським громадам, органам місцевої влади/самоврядування всіх рівнів та іншим зацікавленим сторонам у реалізації заходів з розвитку потенціалу громад та цільових груп проектів;
• організація та проведення семінарів, тренінгів, навчальних візитів тощо;
Досвід роботи:
Юрисконсульт ТОВ «Консалтингова експертно-юридична компанія «Бєліков і К», (м. Луганськ) травень 2003 року – березень 2006 року
Директор ТОВ «ЛІДЕР ПЛЮС», (м. Луганськ) березень 2006 року – лютий 2007 року
Провідний юрисконсульт Луганська філія НАК «УКРАГРОЛІЗИНГ», (м. Луганськ) лютий 2007 року – березень 2007 року
Юрисконсульт-Начальник юридичного відділу Луганського центрального регіонального відділення ПАТ МЕГАБАНК», (м. Луганськ/м.Донецьк) червень 2007 року - серпень 2014 року
Провідний юрисконсульт ПАТ «МЕГАБАНК», (м. Харків) серпень 2014 року –березень 2019 року
Консультант з розвитку громад (Луганська обл.) Східного регіонального представництва Українського фонду соціальних інвестицій, квітень 2019 року - листопад 2020 року.
Функціональні обов’язки: - в межах реалізації Проекту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури УФСІ VI», мета якого створення житла для внутрішньо переміщених осіб (ВПО), покращення інфраструктури об’єктів соціальної сфери (шкіл та дошкільних навчальних закладів) у громадах, які приймають ВПО, індивідуальні консультанти здійснюють проектні заходи на всіх етапах їх підготовки та впровадження, включаючи інформаційну діяльність, надання сприяння та консультативної допомоги партнерам з впровадження проектів, партнерським громадам, органам місцевої влади/самоврядування всіх рівнів та іншим зацікавленим сторонам у реалізації заходів з розвитку потенціалу громад та цільових груп проектів; розробка, погодження, затвердження та виконання планів розвитку потенціалу громад/цільових груп: організація та проведення семінарів, тренінгів, навчальних візитів тощо; сприяння роботі зовнішніх експертів, що залучалися для виконання заходів з розвитку потенціалу громад/цільових груп в місцеві громади; постійний моніторинг ходу впровадження проектів; підготовка звітів про хід впровадження проектів, формування та оновлення паспортів проектів; аналіз ризиків у рамках реалізації проекту (соціальних, політичних, репутаційних тощо) та вжиття або ініціювання запобіжних дій; сприяння у дослідженні оцінки впливу проектів наприкінці їх впровадження; підготовка інформаційних повідомлень для сайтів та сторінок у соцмережах про діяльність в рамках впровадження проектів; формування та підтримка позитивного іміджу УФСІ шляхом організації та/або участі у проведенні публічних заходів, налагодження і підтримання робочих контактів з місцевими ЗМІ, надання їм, інформації, коментарів, підготовка і розповсюдження прес-анонсів та прес-релізів, з метою висвітлення ходу впровадження проектів; забезпечення використання логотипів донорів у інформаційних матеріалах, на табличках, сертифікатах, корпоративній продукції, що готується та використовуються; участь, у конференціях, семінарах, форумах з напрямками роботи; супровід делегацій, експертів, аудиторів тощо; опрацювання скарг; ведення бази контактів представників громад, що задіяні в реалізації проектів або є лідерами суспільної думки на місці.
Заступник директора з правових питань ТОВ «СТАТУС БУД-2» (м. Київ, будівництво) листопад 2020 року - травень 2021 року.
Юрисконсульт Управління поліції охорони у Луганській області (м. Сєвєродонецьк) грудень 2021 року- по березень 2023 року.
Консультант із соціального супроводу (кейс-менеджер) ГО «ГМ «Проліска» з грудня 2022 року по травень 2024 рік. Район надання послуг Дніпропетровська( Криворізький район) та Херсонська область
Функціональні обов’язки: надання консультацій у сфері захисту та із соціальних питань населенню, що постраждало внаслідок проведення бойових дій; проведення моніторингу транзитних центрів де проживають (ВПО); виявлення потреб, підтримка в організації та забезпечення роботи соціальних перевезень мешканців ізольованих населених пунктів з метою покращення доступу до послуг та критично важливої інфраструктури; здійснення моніторингових візитів в населені пункти, що знаходяться в зоні проведення бойових дій (на підконтрольній Уряду України території), з метою вивчення та оцінки потреб населення, що постраждало від збройного конфлікту; внесення інформації та даних до електронних баз даних та таблиць; видача гуманітарної допомоги; складання звітів про проведену роботу, тощо. Відвідування МКП, пунктів роздачі гуманітарної допомоги, тощо, з метою визначення житлових, соціальних, юридичних, економічних, медичних, потреб ВПО, для інформування про наявні соціальні послуги. Сприяння реалізації прав ВПО. Здійснення представництва в державних органах, та недержавних організаціях, закладах, установах. Здійснення моніторингу, оцінка результатів виконання індивідуального плану заходів в процесі соціального супроводу.
Координатор з питань евакуації маломобільних груп населення (МТП) БФ «Право на Захист» з травня 2024 по серпень 2024 року Район надання послуг м. Київ. Робота в команді проектного офісу Міністерства соціальної політики України
Функціональні обов’язки: Проведення аналізу і підготовка пропозицій для поселення маломобільних груп населення в працюючі МТП; вибір МТП з існуючих баз даних; перевірка умов проживання в МТП, в тому числі доступність, доступ до харчування, санітарні умови тощо; наявності / потреби в необхідних соціальних послугах; доступу до медичної допомоги та інш.; проведення інформаційних зустрічей з органами місцевого, самоврядування та ОВА. Організація надання соціальних послуг (догляд вдома) для маломобільних груп населення, які проживають в МТП, приймаючих родинах та інших видах соціального житла (за виключенням інституцій): розробка механізмів оцінки потреб та забезпечення соціальними послугами, в тому числі доглядовими (протокол дій, який має бути підтверджений МСП та наданий ОВА та місцевому самоврядуванню для використання); проведення інформаційних зустрічей з органами місцевого самоврядування та ОВА по організації надання доглядових послуг, збір даних по надавачам соціальних послуг догляду вдома, підтриманого проживання з числа громадських організацій, які фінансуються в межах гуманітарного реагування тощо.
Старший координатор з питань евакуації маломобільних груп населення БФ «Право на Захист» з серпня 2024 по теперішній час. Район надання послуг м. Київ. Робота в команді проектного офісу Міністерства соціальної політики України
Функціональні обов’язки: Проведення аналізу і підготовка пропозицій для організації евакуації маломобільних груп населення з прифронтових територій, переселення до приймаєчих громад, забезпечення подальшого супроводу щодо організації соціальних послуг. Здійснення повсякденної координації, з метою організації процесів евакуації маломобільних груп населення при Міністерстві соціальної політики України. Розробка, плануваня, моніторинг та оцінка роботи офісу евакуації. Посилення координації в територіальних громадах, областях процесів евакуації, підготовка пропозицій по вдосконаленню нормативно-правових актів з евакуації; проведення інформаційних зустрічей в форматі інструктажів по протоколам проведення евакуації.Підготовка звітів про проведену роботу.
Особисті якості:
Пунктуальність, відповідальність, наполегливість, вміння вести переговори, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, легко вчусь, гарна пам'ять та здорове почуття гумору.