- Файл
Дарина
Менеджер з продажу
- Вік:
- 30 років
- Місто проживання:
- Українка
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10090038/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Адреса: Київська обл., Обухівський р-н., м. Українка, вул. Будівельників, 14, кв. 185
тел. [
Мета: отримати цікаву та мотивуючу роботу у сфері продажів.
Освіта:
Черкаський економіко-правовий коледж, спеціальність: Ресторанний бізнес – 2014 р.;
Полтавський університет економіки та торгівлі, спеціальність Менеджмент – 2017 р.; бакалавр.
Полтавський університет економіки та торгівлі, спеціальність Менеджмент - 2017 р. - по 2018 магістр
Досвід роботи:
«Zagoriy Foundation», український родинний фонд, місія якого – розвивати культуру благодійності в Україні, Київ
2020 Січень - Червень 2018
Секретар
- «Гіві Рубінштейн», Ресторан., м. Київ
Червень 2018 – 2017, Офіціант.
• Підготовка ресторану до роботи;
• Підтримання чистоти у залі;
• Оформлення залу та сервірування столів;
• Зустріч гостей;
• Прийом замовлення від відвідувачів, допомога у виборі страви.
- «Bagetka», Кондитерська фабрика (Польща)
Серпень 2017 - грудень 2017 р., старша зміни
• Організація та контроль поточної діяльності бригади кондитерів:
• Забезпечення бригади кондитерів необхідними матеріальними ресурсами та персоналом;
• Організація роботи бригади кондитерів;
контроль роботи підлеглих та підготовка звітності про роботу бригади кондитерів.
- "Тіфліс", Ресторан., м. Київ
2016-2017 рр., Адміністратор
• Створення комфорту, підтримання позитивної атмосфери у залі;
• Зустріч гостей, посадка за столики, допомога з усіх питань;
• Згладжування конфліктних ситуацій, які можуть виникнути під час спілкування гостей із персоналом;
• Підбір кадрів, організація роботи персоналу: офіціантів, барменів, хостес;
• Ведення, підрахунок каси, складання звітної документації;
• Участь у формуванні меню, цін на страви.
- «Анастасія», шлюбна агенція., м. Черкаси
2014-2016 Менеджер з роботи з персоналом
• Зустріч відвідувачів офісу;
• Постачання співробітників офісу всім необхідним для їх роботи;
• Контроль витрат на офісні потреби;
• Прийом дзвінків, реєстрація кореспонденції;
• Розподіл документації з відділів
- Чашка Espresso bar, кав'ярня., м. Черкаси
2014 р., старший офіціант
- "Вулкан", Ресторан., м. Черкаси
2012-2013 рр., старший офіціант.
Курси: Стиль в Instagram. Основи стилю в інстаграм. Напрямки стилю в інстаграм. Основа та база вашого блогу. Упаковка вашого блогу з нуля.
Навички та вміння: Робота з програмами MS Office, Профіт, р-кіпер;
Посвідчення водія категорії «В», ділове спілкування, робота з людьми.
Мови: Українська, російська – вільно; англійська – розмовна, польська – початковий рівень.
Особисті дані: Рік народження 1995 року, заміжня, маю дитину.
Відповідальна, комунікабельна, стресостійкість, дипломатичність, багатозадачність. Вміння знаходити спільну мову з людьми, гнучкість мислення, швидко освоюю нову інформацію, вмію вести переговори, маю навички в організації різних свят, зустрічей.
Інтереси: Кулінарія, правильне харчування, спорт, активна життєва позиція.
Готовність до відряджень: так
Схожі кандидати
-
Customer success manager
Дистанційно -
Менеджер з продажу
40000 грн, Дистанційно, Полтава -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
30000 грн, Дистанційно, Львів -
Менеджер з продажу
Дистанційно, Київ, Полтава