• Файл

Надія

Юрист

Вік:
43 роки
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Авраменко Надія Миколаївна

Особиста та контактна інформація:
адреса реєстрації: місто Чернігів, вулиця Руднєва, будинок 11
телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
дата народження: 18 серпня 1981 року

Освіта:
Чернігівський юридичний коледж (1998-2002), спеціальність «Соціальна робота. Соціально – правовий захист», кваліфікація «бакалавр соціології»;
ЗАТ «Міжнародний науково – технічний університет» (2004-2007), спеціальність «Правознавство», кваліфікація «юрист».

Відомості про трудову діяльність:
03.2025 – по теперішній час: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез», фахівець із соціальної роботи відділу підтримки соціальної сфери проекту «Підтримка спроможності державних установ та місцевих громад у зміцненні системи соціального захисту в Україні». Обов’язки, що виконуються відповідно до посадової інструкції: надання консультативної та методичної підтримки працівникам соціальних інституцій (надання консультацій особам із числа державних установ (СЗН / ПФУ / ОМС) і представників місцевих громад чи громадського сектору (ГО / БО, але крім представників Рад ВПО), які в своїй діяльності взаємодіють з ВПО), планування, проведення і звітування за результатами проведення заходів (онлайн-вебінарів або офлайн-тренінгів) з розроблених тем щодо питань роботи державних установ та місцевих громад з ВПО;
12.2023 – 03.2025: Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на Захист», старша фахівчиня з моніторингу ситуації ВПО. Обов’язки, що виконувалися відповідно до посадової інструкції: координація та контроль роботи фахівців з моніторингу на рівні регіонального офісу згідно протоколів, цілей і задач, визначених програмою та проєктом, забезпечення запуску активностей по проєктам у регіоні в частині моніторингу захисту, відслідковування реалізації проєктних планів щодо моніторингу захисту, контроль досягнення індикаторів, відбір кандидатів на посади фахівців з моніторингу ситуації ВПО, сприяння адаптації нових співробітників на рівні офісу, організація та проведення робочих зустрічей з представниками місцевої влади та партнерськими організаціями з метою забезпечення роботи команди, впровадження та/або підтримування місцевих адвокаційних ініціатив у співпраці з адвокаційним координатором та регіональним керівником, здійснення моніторингових візитів з метою оцінки ефективності роботи фахівців з моніторингу ситуації ВПО, підготовка звітів та рекомендацій;
06.2023 – 12.2023: Чернігівська районна державна адміністрація Чернігівської області, начальник відділу державної реєстрації. Організовувала роботу з забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та обтяжень таких прав, а також державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
07.2021 – 05.2023: приватний нотаріус Чернігівського районного нотарiального округу Кириченко Т. В., юрисконсульт;
06.2022 – 12.2022: Благодійна організація «Благодійний фонд «Рокада», юрист. Обов’язки, що виконувались відповідно до посадової інструкції: надання консультацій з юридичних питань; проведення правороз’яснювальної роботи для внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від конфлікту щодо реалізації прав та захисту інтересів; підготовка звернень, листів, запитів до органів влади та органів місцевого самоврядування.
12.2020 – 03.2021: приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Тарасенко В. М., помiчник нотарiуса;
12.2019 – 12.2020: Північно – Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Суми), заступник начальника відділу з питань нотаріату у Чернігівській області Управління нотаріату Північно – Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми);
09.2019 – 12.2019: Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області, начальник відділу організаційного забезпечення та контролю у сфері нотаріату Управління з питань нотаріату;
07.2015 – 09.2019: Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області, заступник начальника відділу з питань нотаріату;
02.2015 – 07.2015: Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області, головний спеціаліст відділу з питань нотаріату;
03.2010 – 02.2015: Головне управління юстиції у Чернігівській області, головний спеціаліст відділу нотаріату;
09.2003 – 03.2010: Друга чернігівська державна нотаріальна контора, консультант.

Особисті та професійні якості:
Всебічний досвід надання послуг, допомоги (консультації, оформлення документів, визначення потреб, супровід та моніторинг поставлених завдань) та спілкування з людьми, посадовими особами державних та місцевих органів влади. Знання законодавства України, вміння орієнтуватись в нормативно – правових актах, досвід тлумачення та роз’яснення і застосування законів, постанов, інших нормотворчих актів. Володію навичками роботи з комп’ютерними програмами та інструментами (Microsoft Word, Microsoft Excel, Google Документи, Google Таблиці, Google Презентації, Google Форми, Google Календар, Google Чати, програми для відео-дзвінків/зустрічей (Zoom, Google Meet тощо), системи обліку CRM). Маю організаторські здібності, досвід управління командою. Маю досвід проведення тренінгів.
Відповідальна, iнiцiативна, цілеспрямована, працьовита, стресостійка, комунікативна, вмію вирішувати конфліктні ситуації, правильно розставляти пріоритети щодо виконання робочих задач, та їх планування в часі для досягнення кращого результату в роботі, швидко засвоюю нову інформацію, вмію пристосовуватись до різних особливостей робочого процесу. Відповідально ставлюсь до поставлених завдань, та з розумінням відношусь до додаткових робочих задач навіть поза межами робочого часу. Тактовна, врівноважена, відкрита до спілкування з людьми та налагодження контактів.

Володіння іноземними мовами:
Російська – вільно
Англійська – початковий
Французька – зі словником.

Курси, тренінги, сертифікати:
тренінг «Предотвращение сексуальной эксплуатации и сексуальных надругательств (PSEA)» (сертифікат ЮНІСЕФ від 26.12.2023);
12-годинний тренінг Товариства Червоного Хреста України по навчанню населення наданню першої допомоги (сертифікат № А20687 від 28.05.2024);
тренінг для тренерів «Підзвітність перед постраждалим населенням» (сертифікат від UHF + БО «Людина в біді» 01.03.2024);
тренінг «Гуманітарний доступ та основні принципи» (29.05.2024);
тренінг «Алгоритм ефективного тайм – менеджменту» (сертифікат від 27.06.2024);
тренінг «Профілактика професійного вигорання» (сертифікат від 28.06.2024);
тренінг з питань мінно-вибухової безпеки (16.08.2024, Товариство Червоного хреста України);
тренінг: «Ненасильницьке спілкування: комунікація в команді та з бенефіціарами. Прийняття командних рішень» (сертифікат від 16-19.09.2024);
вебінар «Як правильно зафіксувати шкоду, завдану життю та здоров'ю під час війни» від 08.10.2024;
тренінг «Вибухонебезпечні предмети: навчання з попередження ризиків. Гендер та безпека» (ActionAid від 21.10.2024);
тренінг «Основи гуманітарного захисту» в межах проєкту «Консорціум захисту України - Захист життів шляхом мультисекторної допомоги (сертифікат від 28-30.10.2024);
тренінг для тренерів з питань гуманітарного захисту в межах проєкту «Консорціум захисту України - Захист життів шляхом мультисекторної допомоги (сертифікат від 31.10.-01.11.2024);
навчальна програма «Мистецтво управління командами» (серпень - листопад 2024 року);
курс «Право на бізнес: як залучати ресурси на власну справу» (сертифікат від 20.12.2024);
онлайн тренінг «Інструменти штучного інтелекту для громадських організацій» (23.01.2025);
тренінг UNDSS щодо підвищення безпеки BeSafe (26.03.2025);
курс IFRC (First Aid for Adults) з надання першої допомоги (27.03.2025);
курс запобігання сексуальній експлуатації та абьюзу (28.03.2025);
курси «Захист персональних даних» та «Захист персональних даних. Спеціалізований курс» (27.03.2025).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: