Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10126340/
Таргетолог
- Розглядає посади:
- Таргетолог, Стрімер, Спеціаліст з реклами, Медіабайер, Контент-менеджер
- Вид зайнятості:
- неповна
- Місто:
- Чернівці
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Таргетолог
з 10.2024 по нині
(10 місяців)
IT
Кейс з таргетованої реклами для магазину по продажам електромобілів.
Ціль: залучення нових клієнтів для конкретних автомобільних моделей та підвищення інтересу до бренду шляхом використання ефективної таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Результати кампаній:
Honda MN-V – Вдала кампанія з метою початку переписки з потенційними клієнтами. Охоплення: 244, показів: 263, ціна за результат: $0,88.
Honda M-NV | 22.10 широке охоплення – Кампанія з високим охопленням та мінімальною ціною за результат ($0,61). Прогнозований клік на сторінку бренду зібрав 1 клієнтський запит.
PK Zeekr – Кампанії на модель Zeekr продемонстрували гарні результати. Наприклад, PK Zeekr 7x 21.10 зібрав 2 ліди на Facebook при охопленні 1 931 і вартості $30,47 за ліда. Кампанія PK Zeekr 7x 20.10 отримала 695 охоплень та 862 покази.
BYD Song Plus (для ринку України) – Кампанія з високим охопленням (35,234) та низькою вартістю за клік ($0,07), що свідчить про зацікавленість до бренду BYD серед української аудиторії.
PK на креатив для чоловіків та жінок 23-55 років – Дана таргетована кампанія дала хороший результат з 163 кліками та ціною $0,17 за клік, що є економічно вигідним показником.
Таргетолог
з 02.2024 по 04.2024
(2 місяці)
Фоп, Чернівці (IT)
Під час роботи в компанії я налаштовував таргетовану рекламу для магазину, де працював з бюджетом у 3 000 $. Моя основна задача полягала у просуванні товару. Cтратегічно розподіляв бюджет на різні рекламні кампанії, орієнтуючись на максимальне залучення аудиторії. Використовуючи аналітику та оптимізацію, я зміг досягти високих результатів, забезпечуючи ефективність кампаній та позитивний ROI.
Таргетолог
з 10.2023 по 12.2023
(2 місяці)
Фоп, Чернівці (IT)
Налаштовував рекламу для магазину з технікою Apple на платформах Meta (Facebook та Instagram).
Один з успішних кейсів – рекламна кампанія для просування продажів iPhone. Основною метою було отримання лідів, тобто користувачів, які зацікавлені в покупці, і готові зв'язатися для обговорення деталей.У процесі роботи над кампанією я провів аналіз цільової аудиторії, визначив ключові сегменти та налаштував параметри таргетингу для охоплення саме тих користувачів, які можуть бути потенційними покупцями iPhone.
Результати кампанії:
Охоплення: 4,364 користувачі
Покази: 7,953
Ліди: 69 початків розмов
Ціна за лід: $1.04
Загальні витрати: $71.80
Завдяки оптимізації кампанії вдалося досягти низької ціни за лід ($1.04), що підтверджує ефективність налаштувань таргетингу та креативу.
Ця кампанія продемонструвала позитивний результат та високий рівень зацікавленості аудиторії.
Таргетолог
з 09.2023 по 12.2023
(3 місяці)
Фоп, Чернівці (Приватні особи)
Кейс з таргетованої реклами для бренду жіночого одягу.
Цілі: Підвищення впізнаваності бренду , залучення нових підписників у профіль та стимулювання продажів продукції через рекламні кампанії в соціальних мережах.
Результати кампаній:
25 вересня – Реклама на впізнаваність: Кампанія з метою залучення взаємодій з профілем принесла 58 переходів при бюджеті $3,29 і вартості $0,06 за перехід.
27–28 вересня – Кампанія на залучення: Ціль кампанії — продажі, зібрано 14 лідів із середньою ціною $2,14 за лід, що призвело до 4 продажів.
30 вересня – 1 жовтня – Реклама на продажі Lucie: Зібрано 24 ліди при бюджеті $29,92 (ціна за лід — $1,25), що принесло 7 продажів.
6–7 жовтня – Продажі светрів та тоніків Lucie: Кампанія зібрала 19 лідів за $1,57 за лід, що призвело до 5 продажів.
13 жовтня – Реклама на впізнаваність Lucie 3: Кампанія привела 199 переходів у профіль при вартості $0,07 за перехід, сприяючи підвищенню впізнаваності бренду.
15 жовтня – Продажі Lucie 3: Принесла 3 ліди з ціною $5,36 за лід, що сприяло 1 продажу.
29–31 жовтня – Кампанія на впізнаваність бренду: Забезпечила 70 024 охоплень при бюджеті $30,26 і середній ціні $0,43 за 1 000 охоплень.
Загальні результати:
Бюджет: $197,19
Загальна кількість лідів: 75 (конверсія в продажі – 26,6%, що призвело до 20 продажів з середнім чеком 3 000 грн, загальна сума – 60 000 грн)
Результати взаємодії з профілем: 257 переходів, з яких 100 підписників
Показник ROI: 633%
Знання і навички
- Ведення соціальних мереж
- Управління будівельними проєктами
- Комунікабельність
- Facebook Business Manager
- Facebook Ads Manager
- Facebook Pixel
- Просування в Instagram
- Facebook Analytics
- Налаштування таргетованої реклами
- Створення презентацій
- Уміння аналізувати
- Аналітичне мислення
- Креативність
- Критичне мислення
- Творчий підхід
- Емоційний інтелект
- Емоційна стійкість
- Гнучкість
- Адаптивність
- Оптимізація витрат
- Планування проєкту
- Тайм-менеджмент
Схожі кандидати
-
SMM-менеджер
Чернівці -
SMM-менеджер
Чернівці -
SMM-менеджер
12000 грн, Чернівці, Івано-Франківськ , ще 8 міст -
TikTok maker
Чернівці -
Таргетолог, інтернет-маркетолог (реклама у соц. мережах)
17000 грн, Чернівці, Дніпро , ще 8 міст -
SMM-менеджер
Чернівці