Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10126340/

Таргетолог

Розглядає посади:
Таргетолог, Стрімер, Спеціаліст з реклами, Медіабайер, Контент-менеджер
Вид зайнятості:
неповна
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Таргетолог

з 10.2024 по нині (10 місяців)
IT

Кейс з таргетованої реклами для магазину по продажам електромобілів.

Ціль: залучення нових клієнтів для конкретних автомобільних моделей та підвищення інтересу до бренду шляхом використання ефективної таргетованої реклами у Facebook та Instagram.

Результати кампаній:

Honda MN-V – Вдала кампанія з метою початку переписки з потенційними клієнтами. Охоплення: 244, показів: 263, ціна за результат: $0,88.
Honda M-NV | 22.10 широке охоплення – Кампанія з високим охопленням та мінімальною ціною за результат ($0,61). Прогнозований клік на сторінку бренду зібрав 1 клієнтський запит.
PK Zeekr – Кампанії на модель Zeekr продемонстрували гарні результати. Наприклад, PK Zeekr 7x 21.10 зібрав 2 ліди на Facebook при охопленні 1 931 і вартості $30,47 за ліда. Кампанія PK Zeekr 7x 20.10 отримала 695 охоплень та 862 покази.
BYD Song Plus (для ринку України) – Кампанія з високим охопленням (35,234) та низькою вартістю за клік ($0,07), що свідчить про зацікавленість до бренду BYD серед української аудиторії.
PK на креатив для чоловіків та жінок 23-55 років – Дана таргетована кампанія дала хороший результат з 163 кліками та ціною $0,17 за клік, що є економічно вигідним показником.

Таргетолог

з 02.2024 по 04.2024 (2 місяці)
Фоп, Чернівці (IT)

Під час роботи в компанії я налаштовував таргетовану рекламу для магазину, де працював з бюджетом у 3 000 $. Моя основна задача полягала у просуванні товару. Cтратегічно розподіляв бюджет на різні рекламні кампанії, орієнтуючись на максимальне залучення аудиторії. Використовуючи аналітику та оптимізацію, я зміг досягти високих результатів, забезпечуючи ефективність кампаній та позитивний ROI.

Таргетолог

з 10.2023 по 12.2023 (2 місяці)
Фоп, Чернівці (IT)

Налаштовував рекламу для магазину з технікою Apple на платформах Meta (Facebook та Instagram).
Один з успішних кейсів – рекламна кампанія для просування продажів iPhone. Основною метою було отримання лідів, тобто користувачів, які зацікавлені в покупці, і готові зв'язатися для обговорення деталей.У процесі роботи над кампанією я провів аналіз цільової аудиторії, визначив ключові сегменти та налаштував параметри таргетингу для охоплення саме тих користувачів, які можуть бути потенційними покупцями iPhone.
Результати кампанії:
Охоплення: 4,364 користувачі
Покази: 7,953
Ліди: 69 початків розмов
Ціна за лід: $1.04
Загальні витрати: $71.80
Завдяки оптимізації кампанії вдалося досягти низької ціни за лід ($1.04), що підтверджує ефективність налаштувань таргетингу та креативу.
Ця кампанія продемонструвала позитивний результат та високий рівень зацікавленості аудиторії.

Таргетолог

з 09.2023 по 12.2023 (3 місяці)
Фоп, Чернівці (Приватні особи)

Кейс з таргетованої реклами для бренду жіночого одягу.

Цілі: Підвищення впізнаваності бренду , залучення нових підписників у профіль та стимулювання продажів продукції через рекламні кампанії в соціальних мережах.

Результати кампаній:

25 вересня – Реклама на впізнаваність: Кампанія з метою залучення взаємодій з профілем принесла 58 переходів при бюджеті $3,29 і вартості $0,06 за перехід.
27–28 вересня – Кампанія на залучення: Ціль кампанії — продажі, зібрано 14 лідів із середньою ціною $2,14 за лід, що призвело до 4 продажів.
30 вересня – 1 жовтня – Реклама на продажі Lucie: Зібрано 24 ліди при бюджеті $29,92 (ціна за лід — $1,25), що принесло 7 продажів.
6–7 жовтня – Продажі светрів та тоніків Lucie: Кампанія зібрала 19 лідів за $1,57 за лід, що призвело до 5 продажів.
13 жовтня – Реклама на впізнаваність Lucie 3: Кампанія привела 199 переходів у профіль при вартості $0,07 за перехід, сприяючи підвищенню впізнаваності бренду.
15 жовтня – Продажі Lucie 3: Принесла 3 ліди з ціною $5,36 за лід, що сприяло 1 продажу.
29–31 жовтня – Кампанія на впізнаваність бренду: Забезпечила 70 024 охоплень при бюджеті $30,26 і середній ціні $0,43 за 1 000 охоплень.
Загальні результати:

Бюджет: $197,19
Загальна кількість лідів: 75 (конверсія в продажі – 26,6%, що призвело до 20 продажів з середнім чеком 3 000 грн, загальна сума – 60 000 грн)
Результати взаємодії з профілем: 257 переходів, з яких 100 підписників
Показник ROI: 633%

Знання і навички

  • Ведення соціальних мереж
  • Управління будівельними проєктами
  • Комунікабельність
  • Facebook Business Manager
  • Facebook Ads Manager
  • Facebook Pixel
  • Просування в Instagram
  • Facebook Analytics
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Створення презентацій
  • Уміння аналізувати
  • Аналітичне мислення
  • Креативність
  • Критичне мислення
  • Творчий підхід
  • Емоційний інтелект
  • Емоційна стійкість
  • Гнучкість
  • Адаптивність
  • Оптимізація витрат
  • Планування проєкту
  • Тайм-менеджмент

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: