• Файл

Елена

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Аналітик 1C, Оператор 1C
Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Павлюк Олена Іванівна
Дата народження: 09.07.1968р.
м. Київ 03148, вул.Гната Юри 12-60
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль:
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді бухгалтера.

Професійна діяльність:
2023 - 2025 ТОВ «СТРОЙЇНДЕКС», бухгалтер.
2021 – 2023 КП «Київпастранс» СТОА, зам.гл.бухгалтера.
2019 – 2020 ФОП «Ніан», бухгалтер.
2018 – 2019 ПРаТ «Київспецтранс», бухгалтер 1С (версія 7,7 та 8,3).
2017 – ТОВ «Артель», бухгалтер1С (версія 8,3).
2015 – 2016 ДП «Укр НДНЦ», провідний бухгалтер 1С (версія 8,3).
2013 – ПКР, бухгалтер 1С (версія 8,2).
2007 – 2012 НТУУ «КПІ», бухгалтер 1 категорії, стипендіальний відділ.
2001 – 2007 КДФ ВАТ «Укртелеком», бухгалтер 2 категорії групи бухгалтерського обліку.

Освіта:
2003 - 2008 Інститут зв'язку, бакалавр. Інформаційна безпека.
1987 – 1989 р. Київський технікум радянської торгівлі. Товарознавець продтоварів.
1983 - 1985 ПТУ Київської торгівлі. Контролер-касир.
Додаткова освіта:
2013р. Бухгалтерські курси 1С (версія 8,2) НАУ.

Професійні навички:
Досвідчений користувач ПК, MS Office: Word, Excel, Outlook, Медок.
1С (версія 7,7 та 8,3), BAS. M.E.Doc, Клієнт-Банк.
Знання бухгалтерського та податкового законодавства.

Функціональні обов'язки:
Обробка первинної документації (договори, рахунки-фактури, акти виконаних робіт, акти звірок, податкові накладні).
Формування в базі 1С документів щодо надходження товарів, послуг, рознесення платежів.
Рознесення банківських виписок.
Робота з податковими накладними в M.E.Doc.
Робота з договорами, звіти за місяць та рік.
Ведення основних засобів та ТМЦ, інвентаризація.
Розрахунки із заробітної плати.
Ведіння кадрового діловодства (основи).

Особисті якості:
Відповідальність, уважність, уміння працювати з великими обсягами інформації, виконання поставлених завдань, уміння працювати у колективі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: