Резюме від 20 травня 2024 PRO

Діана

Продакт-менеджер (фармацевтика, медична лабораторія, медицина)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Продакт менеджер. Відділ розробки та розвитку продуктів.

з 03.2021 по 03.2022 (1 рік)
Медична лабораторія ESCULAB., Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Продакт менеджер з лабораторних продуктів. Розробка та управління продуктом. Лабораторна діагностика. Rx група. Провідні напрямки - акушерство та гінекологія, онкомаркери, загальна терапія (частково).

Продакт менеджер. Відділ керування продуктом.

з 04.2018 по 05.2020 (2 роки 1 місяць)
Медична лабораторія DILA., Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Продакт менеджер з лабораторних продуктів.Rx група. Акушерство та гінекологія.
Основні обов'язки.
Управління просуванням продуктів:
Розробка маркетингового плану та продуктової стратегії, стратегічне планування.
Управління асортиментом (вибір асортиментної групи, пошук та пропозиція нових продуктів для розширення продуктової лінійки, лонч нових продуктів).
Ціноутворення.
Підготовка та контроль маркетингового бюджету.
Підготовка та пропозиція інвест проектів, оцінка ризиків, P&L аналіз.
Розробка промо-матеріалів та їх наповнення (алгоритми, таблиці, схеми обстеження).
Розробка кампейн-буку, промокомунікацій, ХПВ, аргументацій.
Пошук матеріалів для підготовки продуктової стратегії з використанням іноземної літератури та протоколів лікування.
Проведення тренінгів з продуктів.
Підготовка маркетингових заходів.
Оцінка та аналіз проведених заходів.
Підготовка аналітичних звітів.
Аналіз продажів, пропозиції щодо збільшення збуту, розвитку потенціалу лояльності клієнтів.

Керівник напряму, продакт менеджер по Україні та СНД

з 06.2008 по 10.2017 (9 років 4 місяці)
Sona-Pharm Group (представництво в Україні та СНД компаній: Merck – Serono, Switzerland; Magis, Italy; Alfa Wassermann, Italy;, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Продуктова група: неврологія, гастроентерологія та гепатологія, ендокринологія. Робота з дороговартістними продуктами для лікування тяжких хронічних захворювань, включаючи орфанні хвороби:
1. Препарати, що застосовуються у неврології
- для лікування розсіяного склерозу: Ребіф (Interferon beta-1a, Мерк – Сероно, Швейцарія) – 01.2014 р. – 10.2017 р. Робота в Україні та Молдові.
- для лікування наслідків та ускладнень після інсульту, черепно-мозкових травм, енцефалопатій, когнітивних порушень дегенеративного та судинного походження: Дифосфоцин (Цитиколін, Магіс, Італія) – 01.2016 р. – 10.2017 р. Робота в Україні.
2. Препарати, які застосовують у гастро-гепатології
- для лікування хронічного вірусного гепатиту та деяких онкозахворювань: Альфаферон (Інтерферон альфа лейкоцитарний, Альфа Вассерманн, Італія) – 07.2008 р. – 07.2015 р. Робота в Україні та Казахстані.
- для лікування багатьох захворювань печінки, зокрема хр. гепатитів, цирозів, ГЕРХ: Урсолізін (Урсодезоксихолева кислота, Магіс, Італія) – 07.2008 р. - 01.2013 р. Робота в Україні та Казахстані.
- у комплексі лікування хронічного вірусного гепатиту та у деяких випадках у ВІЛ-пацієнтів: Задаксин (Тимальфазин, Сайклон, США) – 07.2008 р. – 12.2009 р. Робота в Україні.
3. Препарати групи соматропіну
- замісна терапія під час затримки росту у дітей: Сайзен 4МО (Соматропін, Мерк - Сероно, Швейцарія) – 01.2013 р. - 12.2014 р. Робота в Україні та Молдові.
Основні обов'язки.
Вибір, запуск та просування продуктів, самостійний пошук матеріалів для підготовки продуктової стратегії з використанням іноземної літератури та протоколів лікування, підготовка промокомунікацій та аргументації, управління продажами, управління територією (залучення, утримання та розвиток потенціалу клієнтів), успішне ведення нових та кризових проектів, пошук нових продуктів для розширення портфельної пропозиції, управління та навчання команди МП та ТКАМів, курація складних та високо потенційних клієнтів, КОЛ-менеджмент:
Розробка маркетингового плану та продуктової стратегії.
Аналіз ринку, прогноз продажів.
Планування та аналіз продажів, контроль виконання.
Ведення кризових проектів, пропозиція кризових заходів, контроль виконання.
Управління асортиментом (вибір асортиментної групи, розширення лінійки продуктів, лонч нових продуктів).
Ціноутворення.Підготовка та контроль маркетингового бюджету.
Підготовка комерційних пропозицій для клієнтів та партнерів.
Участь у переговорах із клієнтами та партнерами.
Пошук, вибір та пропозиція нових продуктів для розвитку портфельної пропозиції, аргументація, P&L та контроль.
Проведення тренінгів з навичок продажу та продуктів.
Подвійні візити та коучинг у полі.

Керівник роботи із зовнішніми ринками (СНД). Продакт-менеджер (терапія).

з 12.2004 по 06.2008 (3 роки 6 місяців)
ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"., Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Керівник напряму роботи з зовнішніми ринками (СНД). 04. 2007 р. - 06. 2008 р. Продуктова група: робота з усіх терапевтичних груп прайсу Дарниці.
Основні обов'язки.
Пропозиції щодо розширення ринків збуту – аналіз ринку для реєстрації препаратів Дарниці (Молдова, Казахстан, Білорусія, Узбекистан), вибір асортименту, аргументація, прогноз витрат та доходів. Стандартні обов'язки продакт-менеджера з виведення та просування на ринок препаратів Rx та ОТС груп.

Продакт менеджер та керівник загальнотерапевтичного спрямування в Україні. 12. 2004 р. - 03. 2007 р.
Продуктова група: загальнотерапевтичний асортимент Rx-групи (3 препарати), група антибіотиків (7 препаратів), дерматологічних препаратів (10 препаратів) та ОТС-група (8 препаратів). Усього 28 продуктів.
Основні обов'язки.
Виведення та просування на ринок Rx та ОТС груп препаратів. Самостійний пошук матеріалів для підготовки продуктової стратегії з використанням іноземної літератури та протоколів лікування, підготовка маркетингових промокомунікацій та аргументацій. Навчання команди медичних представників. Успішне впровадження інвест проектів та ведення кризових проектів. КОЛ - менеджмент, пошук та курація спікерів:
Стандартні обов'язки продакт-менеджера з виведення та просування на ринок препаратів Rx та ОТС груп: аналіз ринку, підготовка кампейн-буку, ХПВ, аргументацій, промо-матеріалів та продуктових презентацій, забезпечення участі в конференціях, робота з опініон-лідерами та спец пресою, пошук та курація спікерів, розробка акцій та їх контроль, прогноз продажів та контроль бюджету витрат, замовлення на виробництво, аналіз продажів та коригувальні дії.
Пошук та пропозиція нових позицій для вдосконалення асортименту. Пропозиція нового препарату для виробництва (Ремісид, вибір та пропозиція нового складу) та нових фасувань з брендуванням наявних позицій.

Освіта

Полтавський Університет Споживчої Кооперації України.

Факультет "Економіка підприємства". Магістр., Полтава
Вища, з 2004 по 2006 (2 роки)

2-га вища освіта. Магістр.

Полтавський Університет Споживчої Кооперації України.

Факультет "Економіка підприємства". Бакалавр., Полтава
Вища, з 2000 по 2003 (3 роки)

2-га вища освіта. Бакалавр.

Полтавський медичний інститут.

Факультет «Лікувальна справа». Спеціалізація: Акушерство та Гінекологія., Полтава
Вища, з 1985 по 1991 (6 років)

Диплом з відзнакою.
Спеціалізація: Акушерство та Гінекологія. 07.09.91-07.09.92

Знання мов

Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: