- Візитка
Анжеліка
Керівник відділу закупівель
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 52 роки
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1016435/
Додаткова інформація
Резюме
Ракітіна Анжеліка Валеріївна
Особиста інформація:
Дата народження: 15 квітня 1973 року
Діти: дочка
E-mail: [
Адреса: тел. [
Освіта:
1990-1994р.р.
Полтавський кооперативний інститут
Факультет "Економіка та управління в галузях АПК"
Спеціальність: Економіст-організатор
Досвід роботи:
З 1997р. по 2007р. працювала у ТОВ ”РОКА” заст. директора. Підприємство на початку діяльності займалося оптово-роздрібною торгівлею продуктами харчування. Моя робота полягала у веденні робочої та звітної документації, контроль залишків товару, переговори з постачальниками, закупівля та розподіл товарів, пошук нових та робота з існуючими постачальниками. З 2000 року почали займатись громадським харчуванням. Відкрили кафе, бар, ресторан. Штат 30 людей. У мої обов'язки входило: управлінська та адміністративна діяльність, підбір та навчання персоналу, участь у співбесідах з кандидатами на персонал, складання організаційної структури, складання штатного розкладу, робота з дозвільними та контролюючими інстанціями, контроль виконання замовлень, ведення внутрішнього документообігу.
12.08.2009р.-04.11.2009р.СК”АСКО-Донбас Північний” страховий агент.
2010 рік-менеджер МПП «Скан» (продаж с/г техніки)
2010-2011 р. - помічник керуючої ТМ «Єрмолінські напівфабрикати». У мої обов'язки входило: пошук та визначення торгових площ, укладання договорів про оренду / субаренду, відкриття торгової точки, робота з контролюючими органами, робота з існуючими торговими точками, робота з персоналом (робота з персоналом).
2011 рік - торговий представник ТОВ «Домініон»
2013 рік - Цементний термінал ТОВ «ДОКА». Працювала менеджером (напрямок дрібний опт та роздріб). Обов'язки: пошук та розширення клієнтської бази, збільшення обсягу продажу цементу.
З 2014 року – ТОВ «БОН-ТОН» оптова база будівельних матеріалів. Працювала менеджером (напрямок дрібний та великий опт, роздріб усіх видів будматеріалів). Обов'язки: пошук та розширення клієнтської бази, аналіз попиту на товар, робота із замовником: вислуховування вимог клієнта та презентація товарів чи послуг; Переговори про умови договору та укладання угод, Взаємодія з постачальниками, робота з документацією - укладання та укладання договорів, ведення документообігу, робота з 1с та ін. Робота з тендерами.
З 2020 року - ТОВ "ТПП "СПЕЦТАЙМ" продаж спецодягу.Робота менеджером. Обов'язки: пошук і розширення клієнтської бази, аналіз попиту на товар, робота з замовником: вислуховування вимог клієнта та презентація товарів або послуг; Переговори про умови договору та укладання угод, Взаємодія з постачальниками, робота з документом. Робота із тендерами.
З вересня 2023 по сьогоднішній день
Назва посади: Начальник відділу матеріально-технічного постачання та комерційної діяльності
Назва компанії чи організації: АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» м. Краматорськ
Які основні обов’язки виконую:
- Своєчасне, повне, комплексне забезпечення АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» та його структурних підрозділів усіма необхідними ресурсами (сировиною, матеріалами, горюче-змащувальними матеріалами, паливно-мастильними матеріалами, скрапленим газом, канцтоварами, устаткуванням і запасними частинами до нього, приладами, зварювальним обладнанням, спецодягом, захисними засобами, механізмами, меблями, ізоляційними матеріалами, типографською, кабельною, хімічною, електротехнічною продукцією та ін.).
- Здійснення зв’язку з іншими організаціями з питань матеріально-технічного забезпечення.
- Здійснення контролю за процесом укладання та виконання договорів на постачання продукції, виконання робіт (послуг) для забезпечення експлуатаційних потреб підприємства та капітального будівництва.
- Контроль за надходженням, дотриманням оптимальних розмірів складських запасів та використанням сировини і матеріалів АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» та його структурними підрозділами.
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками за отримані сировину, матеріали, обладнання.
- Приймати за результатами контролю необхідні та ефективні заходи з усунення виявлених недоліків.
- Контроль за підготовкою на наданням постачальникам заяв на необхідні матеріали, роботи, послуги, паливно-мастильні матеріали, скраплений газ.
- Забезпечувати щоденне персональне планування роботи відділу.
Організація та проведення процедур закупівель
Робота в електронній системі закупівель «Prozorro»
Особисті якості:
Цілеспрямованість, активність, порядність, комунікабельність, вимогливість, старанність, здатність зосередитися на виконанні великого обсягу робіт, вести переговори та переконувати людей, лідерські якості, стресостійкість, високий рівень навчання.Аналітичне мислення, здатність послідовно та логічно висловлювати свої думки.Талант організатора, відповідальність, чудово працюю в команді.Легко навчаюсь і самостійно опановую нові знання.Водійські права – категорія Б.Стаж водіння 33 роки.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу постачання
30000 грн, Дніпро -
Керівник відділу
Дніпро, Вінниця , ще 7 міст -
Начальник відділу постачання
100000 грн, Івано-Франківськ, Київ , ще 3 міста -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Дніпро, Київ , ще 4 міста -
Директор підприємства
Дніпро -
Керівник відділу закупівель
30000 грн, Дніпро