Резюме від 6 травня 2024 Файл

Юлія

Помічник керівника, діловод

Вік:
39 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Поплімах Юлія
Часткова зайнятість, віддалена робота
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
09.2002 – 02.2008 Національний авіаційний університет
Спеціальність хімічна технологія та інженерія палив та вуглецевих матеріалів.
Досвід роботи
03.2009 – 09.2009 Секретар IdentityGroup, (дизайн)
- замовлення канцелярії;
- робота з документами, прийом телефонних дзвінків;
- прийом відвідувачів;
- ведення кореспонденції.
10.2010 – 02.2013 Інженер І категорії
УкрНДІНП "Масма", (науково-дослідна діяльність)
- аналіз та сертифікація нафтопродуктів.
03.2013 – 06.2017 Інженер І категорії, помічник керівника
Інститут металофізики ім. Г.В. Курдюмова, (науково-дослідна діяльність)
- науково-дослідна робота;
- ведення первинної бухгалтерії;
- виконання доручень керівника.
10.2017 – 11.2021 Товарознавець, адміністратор офісу
ТОВ "Дебют-Центр", (Оптова та роздрібна торгівля)
- виконання доручень керівника;
- прийом та розподілення телефонних дзвінків, організація прийому відвідувачів;
- функціонування офісу;
- ведення документообігу та ділової переписки;
- розподіл вхідної та вихідної кореспонденції (договори, накладні, ТТН, корпоративне листування);
- внесення данних до реєстру і т.п.
- прийом замовлень товару, консультація клієнтів;
- робота з тендерними закупівлями (вивчення тендерних умов, складання та підготовка комплекту документів для участі в тендері, включаючи підготовку тендерних пропозицій, розрахунок вартості та складання необхідної документації: цінових пропозицій, гарантійних листів, договорів та ін.), ведення відвантажень товару, контроль дебіторської заборгованості.

Професійні та інші навички
- впевнений користувач ПК;
- вміння працювати з офісною технікою;
- володіння програмою Акцент (програма для обліку та управління підприємством).
Знання мов
Українська – вільно (грамотна письмова та усна мова), російська – вільно, англійська – середній рівень.
Професійні якості
Відповідальність, дисциплінованість, вміння вчасно виконати поставлені задачі, стресостійкість, уміння працювати в команді, комунікабельність, бажання вчитися та розвиватися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: