Резюме від 11 квітня 2024 Файл

Тетяна

Офіс-менеджер

Вік:
44 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

МОЙСЕЄНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
Офіс-менеджер, помічник
керівника, адміністратор
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи
ТОВ «ЮКРЕЙНІАН ШУГАР КОМПАНІ», міжнародна компанія ED&FMAN (UK)
переробка цукрового буряку, виробництво цукру
з серпня 2008 по травень 2023 ( 14 років і 9 місяців)
Миколаївська область, смт. Первомайське
• З червня 2021 по травень 2023 – офіс-адміністратор
• З жовтня 2011 по червень 2021 – секретар генерального директора

Обов’язки:
✓ Опрацьовувала вхідну/вихідну кореспонденцію. Робота з кур’єрськими службами.
✓ Допомагала керівництву організовувати службові наради, ділові переговори/зустрічі.
✓ Організовувала відрядження керівника і співробітників підприємства по Україні і за кордон.
Бронь готелів, квитків, трансферу. Робила авансову звітність по завершенню відрядження.
✓ Виконувала доручення керівника. Допомагала керівнику планувати та організовувати його
робочий час. Звітувала та обговорювала з ним мої завдання. Контролювала терміни
виконання розпоряджень керівника підлеглими працівниками.
✓ Співпрацювала с контрагентами, оформлювала типові договори та специфікації.
✓ Вела ділову переписку через корпоративну пошту із зовнішніми кореспондентами.
✓ Координувала роботу водіїв офісу.
✓ Частково виконувала обов’язки еколога. Робила квартальну та річну звітність.
Організовувала сортування та відправку відходів на утилізацію і реалізацію.
✓ Забезпечувала офіс канцтоварами, питною водою, закупляла продукти для гостей компанії.
✓ Керувала господарчим відділом. Вела облік підлеглих у табелі. Проводила інструктаж по ТБ.
Розподіляла необхідний об’єм робіт між працівниками. Забезпечувала підлеглих
(прибиральниць) інвентарем та миючими засобами для прибирання, спецодягом.
✓ Організовувала підтримку чистоти в офісних приміщеннях, догляд за парковою зоною та
прилеглими зеленими ділянками.
• З серпня 2008 по жовтень 2011 – технік по обліку у відділі договорів та зав господарчим відділом
✓ Оформляла типові договори на поставку товарів та іншу супровідну документацію
(специфікації та акти). Виконувала доручення начальника відділу.

Навички
✓ MC Office, Word, Excel, Outlook. Впевнене користування комп’ютером і оргтехнікою. Робота з
документами (договори, рахунки, звіти, таблиці, табеля, службові листи, накази,
розпорядження). Ведення екологічних звітів, документації та часткове виконання обов’язків
спеціаліста по екології.
✓ Комунікабельність, вміння працювати в команді, приймати рішення самостійно, відповідальність,
чесність, самоорганізованість, вміння швидко навчатись.

Освіта Професійно-технічне училище № 26, м. Миколаїв, 1997-1999 р.р.
Додаткова освіта MCFR-Україна цифрове видавництво та Національний юридичний університет
ім. Ярослава Мудрого, 2021 р. Підвищення професіональної компетентності за програмою
«Всеукраїнська професійна сертифікація кадровиків – 2021».
• «Академія бізнес професій» м. Миколаїв, 2017 р. Курс «Секретар-офіс-менеджер».

Додаткова інформація : Українська (рідна), Англійська, рівень А2-B1, розмовна та листування,
44 рік, маю водійські права (досвід керування 1 рік)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: