- Файл
Олександра
Администратор на ресепшн
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10217574/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особисті дані
Дата та місце народження: 25 червня 1988р., м. Київ
Адреса: вул.Закревського 45а, кв.75 м. Київ,
Телефон: [
E-mail: [
ОСВІТА
2003–2008 Київський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка
Рівень акредитації «Бакалавр»
Спеціальність «Викладач англійської мови»
2008-2009 Київський університет економіки та права «КРОК»
Рівень акредитації «Магістр»
Спеціальність «Адміністративний менеджмент»
Додаткова освіта
Курси англійської мови «Талісман плюс» -Certificate of completion of English language courses
Навчальний центр «Троєщина» програма «Офіс-менеджер»
ДОСВІД РОБОТИ
лютий 2010- березень 2013
ПрАТ «Калинівський машинобудівний завод»
Посада: перекладач, помічник директора
Обов'язки:
• Виконання перекладів технічної документації з/на англійську мову (комерційні пропозиції, інвойси, специфікації, контракти)
• Складання графіків зустрічей візитів зарубіжних партнерів
• Підготовка та оформлення документів для відряджень до країн Європи
• Участь у міжнародних виставках, конференціях
• Відрядження до країн ЄС, переклади на перемовинах
вересень 2013-лютий 2014
ПрАТ Інвестиційна компанія XXI Століття
Посада: перший помічник генерального директора
Обов'язки:
• Планування та організація робочого графіка керівника.
• Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів.
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів.
• Ведення ділового листування, його переклад на англійську та українську мови
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій у рамках бізнес-процесів компанії.
березень 2015 – лютий 2017 ТОВ "ЦЕНТР ІМПЕКСТЕХ"
лютий 2017 - вересень 2022 ТОВ «MILK SYSTEM»
Посада: перекладач
Обов'язки:
• Виконання усних та письмових перекладів
• Переклад технічних текстів, тендерних пропозицій та стандартних документів в узгоджений термін
• Супровід клієнтів компанії
• Консультація іноземних клієнтів
березень 2023 - серпень 2023
Ювелірний магазин Me&You о.Родос, Греція
Посада: менеджер з продажу
Обов'язки:
• Спілкування з клієнтами
• Пошук нових клієнтів
• Супровід продажів
• Опрацювання заявок
• Вирішення проблемних ситуацій із клієнтами
Рекомендації надаються за запитом
Знання мов
Українська - рідна
Англійська – вільне володіння
Російська – вільне володіння
Робота з комп'ютером
Впевнений користувач Internet, MS Office (Word, Exсel, Power Point)
Особисті якості
Активна життєва позиція, цілеспрямованість, організаторські здібності, комунікабельність, відповідальність, оперативність, оптимізм, креативність, ініціативність, швидке навчання.
Схожі кандидати
-
Менеджер з туризму, продажу, асистент керівника
Київ -
Особистий помічник
70000 грн, Київ -
Адміністратор рецепції
25000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер
25000 грн, Київ -
Адміністратор рецепції
60000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ