• PRO

Nataliia

Провідний спеціаліст напрямку навчання та розвитку персоналу

Розглядає посади:
Провідний спеціаліст напрямку навчання та розвитку персоналу, Координатор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of Education Academy

з 01.2024 по нині (1 рік 7 місяців)
Introduct Group, Київ (IT)

-Здійснення оцінки компетенцій цільової аудиторії клієнта та формування розгорнутого звіту з рекомендаціями для компанії.
-Розробка стратегії та концепції навчальної Академії з ціллю забезпечення персоналом вакантних місць на проекті клієнта.
-Запуск та самостійне супроводження повного циклу навчальної Академії в
Україні та закордоном.
-Формування конкурентного середовища за методом рейтингування, з елементами відбору найкращих учасників на проект.
-Формування мотиваційних програм та PDP (з індивідуальним підходом
враховуючи відмінний менталітет).
-Просування Академії на ринку презентуючи проект на конференціях та заходах.
-Відвідування офіційних прийомів та заходів з міністрами освіти та іншими
головними діячами в державному та приватному секторі (закордоном).
-Підготовка програми навчання на основі реальної інфраструктури клієнта.
-Регулярний зріз знань та оцінка успішності учасників Академії.
-Регулярне створення звітів та презентацій за результатами прогресу Академії.
-Створення та проведення тренінгів і майстер-класів з розвитку soft-skills.
-Адаптація планів дій та рішень з урахуванням стратегічного бачення і бізнес-цілей компанії.
-Управління діяльністю команди тренерів і інтернів (до 40 осіб).
-Співпраця з зовнішніми провайдерами та партнерами для удосконалення програми навчання.
-Супровід життєвого циклу в компанії: організація та проведення відбору інтернів та тренерів, співбесіди та оцінювання, он/офбординг, наставництво, 1:1, тощо.
-Створення та супровід документації, забезпечення дотримання правил та
політик Академії.
-Адміністративний контроль, планування та створення графіків занять, графіків оцінювання, та збору зворотного зв'язку.
-Управління бюджетом Академії, контроль витрат.

People partner Agile команд

з 04.2023 по 01.2024 (9 місяців)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

На посаді People partner Agile команд маю наступні зони діяльності:
-проведення 1:1 та підтримка
-процес адаптації
-участь у розробці та впровадженні мотиваційних програм
-розробка IDP та надання фідбеку
-організація заходів та teambuilding
-ведення обліку та статистики, аналіз показників діяльності команд
-бухгалтерське супроводження учасників

Старший фахівець Відділу навчання та розвитку персоналу

з 05.2018 по 04.2023 (4 роки 11 місяців)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

У Відділі навчання та розвитку персоналу на позиції Старшого експерта, обов’язки полягають в наступному:
-Написання сценаріїв та створення електронних курсів в продуктиві (більше 60 е‐курсів)
-Призначення та контроль проходження електронних курсів
-Ведення статистики навчання співробітників (більше 2000 співробітників)
-Оплата заходів пов'язаних з навчанням і розвитком персоналу (тренінги,
семінари, вебінари, конференції)
-Пошук провайдерів та оргназація заходів
-Створення та проведення внутрішніх тренінгів/вебінарів
-Створення та супровід проектів
-Написання та вичитка комунікацій (дайджест, новинний ряд)
-Управління корпоративним порталом та порталом дистанційного навчання
-Працювала в наступних програмах: Articulate Storyline 2/3, Sharepoint, Siebel, B2, SAP, SUBA, LMS MOODLE/MOCO, і інші
-Виконуюча обов’язки Керівника Відділу навчання та розвитку

Старший експерт Відділу обслуговування клієнтів

з 06.2016 по 05.2018 (1 рік 11 місяців)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Якісні консультації нових і діючих клієнтів Банку
-Відкриття рахунків та продуктів у системі (в т.ч видача кредитів, автокредитування, іпотечне кредитування)
-Допомога у вирішенні питань пов'язаних з банківською діяльністю
-Розрахунково‐касове обслуговування (прийом та видача готівки, валютообмін, перекази/свіфт‐перекази, та інше)
-Продаж банківських продуктів -Виконання планів продажу у відділенні

Старший експерт Відділу активних продажів та сервісу

з 05.2013 по 05.2016 (3 роки)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

На посаді Старшого експерта (наставника) в Інформаційному центрі мала наступні обов’язки:
-Прийом вхідних дзвінків та здійснення "холодних дзвінків" клієнтам
-Написання скриптів продажів по телефону
-Навчання нових і діючих співробітників
-Проведення тестування та аналіз результатів
-Розподіл обов'язків в якості Наставника (команда до 10 осіб)
-Експертна допомога в питаннях
-Передача знань, накопичених в організації, і норм поведінки, прийнятих в компанії
-Проведення коучингів дзвінків (прослуховування і аналіз розмов) -Орієнтування на виконання планів
-Покращення якісних показників співробітників
-Мотивація в досягненні високих результатів для співробітників -Написання та проведення тренінгів на тематику "Процес продажів" та "Адаптація новачка" (відрядження по Україні)

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Київський індустріальний коледж

Оціночна діяльність, Київ
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (3 роки)

Знання і навички

  • Цілеспрямованість
  • Адаптивність
  • MS Excel
  • Уміння аналізувати
  • Робота в команді
  • Проведення презентацій
  • Ведення переговорів
  • Водійські права кат. B
  • Стратегічне планування
  • Проведення тренінгів
  • Аналіз роботи персоналу

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Мій досвід роботи допоміг удосконалити навички та підсилити найкращі сторони особистості:

Робота в Call Center - вміння виявляти проблеми з мінімальною кількістю інформації, задавати правильні питання, структуровано і по суті надавати зворотній звʼязок та відповіді на запитання. Швидко шукати інформацію, та працювати з запереченнями. В період Наставництва - якості спікера, тренера, і лідера думки.

Робота з клієнтами- максимальна клієнтоорієнтованість, якісний сервіс, уважність до деталей (касові операції), вміння підбирати індивідуальний
підхід до кожного для досягнення цілі - продажів. Мультизадачність, та стресостійкість.

Робота у Відділі навчання та розвитку - проявила хист будувати процеси з «0», розробляти стратегії та формувати концепції проектів. Організовувати процеси з структурованим та аналітичним підходом до реалізації. Проявила свій творчий потенціал та проактивну життєву позицію.

В ролі People Partner для Agile команд, я турбувалась про мотивацію та задоволеність учасників і своїх колег, розробляла та впроваджувала мотиваційні програми та проєкти, організовувала та фасилітувала
асестменти, супроводжувала весь життєвий шлях учасників команди в
рамках робочої діяльності.

У ролі Директора навчальної Академії: реалізувала набуті знання та навички для створення навчальних процесів у відповідності до бізнес-стратегії та цілей Академії. Забезпечила процес якісного та ефективного навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: