Резюме від 5 квітня 2024

Максим

Unity розробник

Вік:
24 роки
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Unity 3D програміст

з 09.2022 по 12.2023 (1 рік 3 місяці)
KALEIDOSCOPE OF BATTLES, Вінниця (IT)

Це моя власна гра – покрокова стратегія у 8-бітному стилі для двох гравців на одному екрані. Гра орієнтована для 2-ох геймпадів, але також є підтримка введення з клавіатури. У процесі розробки я працював разом із ментором.

Основна механіка:
• В обох гравців є вежі та декілька юнітів
• Мета гри: знищити ворожу вежу або всіх ворожих юнітів
• У грі є унікальні атаки, які накладають ефекти
• Система накопичення енергії для потужних атак
• Прокачування юнітів
• Система синергії атак юнітів

Які навички я досконало опанував, працюючи над цією грою:
• Впевнене володіння C#
• Написання чистого та зрозумілого коду
• Чудове розуміння ООП, використання парадигм ООП на практиці
• Розуміння та використання принципів SOLID
• 2D та 3D графіка
• Фізика Unity
• Створення мешу в скрипті
• Написання алгоритмів
• Базове розуміння шейдерів, написання власних шейдерів (цю навичку я зараз активно опановую)
• Робота з MeshRenderer і MeshFilter
• Unity Input System для геймпада та клавіатури
- Дебаґінґ та баґфіксинґ
• Адаптивний UI
• Тестування
• Scene manager
• Гнучка система створення нових класів з унікальними станами та атаками
• Анімації, AnimtionCurve
• Аудіосистема для музики та ефектів
• Робота з prefabs та scriptable objects
• Робота з GIT та SourceTree
• Створення власної зручної системи меню
• Generic класи
• Реалізація інтерфейсів
• Різні патерни програмування, основний "State"
• Коментарі HML

Знання і навички

Unity C# Git Знання принципів ООП GitHub C++

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Основна стисла інформація про мене:
• ООП
• SOLID
• C#
• C++
• Досвід програмування – 3 роки
• Github
• Англійська на рівні розуміння технічної документації (в процесі покращення)
• Вмію реалізувати складні ігрові механіки
• Обожнюю ігри! Мені подобається і грати, і займатись розробкою. Завдяки цьому, я добре знайомий з ринком ігор, поточними тенденціями і галуззю загалом
• Вивчав C# та Unity з ментором
• Завдяки попередньому досвіду роботи маю неабияку стресостійкість, чудово комунікую з людьми, вмію працювати в команді
• Правильний тайм-менеджмент - моє все

Усі мої ігри:

• "KALEIDOSCOPE OF BATTLES" (C#, Unity)
• "BallGame" (C#, Unity)
• Авторська варіація змійки з додатковими можливостями (С++)
• Екшн-ферма "Вирощування борщівника" (С++)

Схожі кандидати

Unity 3D програміст
Одеса, Дистанційно

Unity 2D, 3D Developer
Дніпро, Київ , ще 3 міста

Junior Unity developer (Level Design)
30000 грн, Дистанційно

Unity developer
35000 грн, Дистанційно

Unity Developer
Дистанційно

Middle/Junior Unity Developer
35000 грн, Одеса, Дистанційно

Усі схожі кандидати