• Файл

Олена

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Продавець-консультант, Касир, Бухгалтер
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Усик Олена Петрівна
Адміністратор, продавець, бариста, бухгалтер
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Viber, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м. Київ, поблизу ст. м. «Академмістечко»
Дата народжения: 11.10.1978 р.
Громадянство: Україна
Діти: донька 2001 року народження
Сімейний стан: незаміжня
Освіта:
1993 – 1995 – Курси при Київському Державному Економічному Інституті. Програма: Бухгалтерський облік в промисловості.
1996 - 1997 – ПТУ № 38 м. Києва. Спеціальність: секретар-референт.
1999 – 2004 – Київський Національный Економічний Університет. Спеціальність: облік і аудит. Кваліфікація – магістр.
З 2019 Навчальний центр «Анастасія». Курс: «Директор по маркетингу». Навчання дистанційне.
З 2024 р. самостійно вивчаю дисципліну «Категорійний менеджер».

Професійний досвід:
12.2024 р.-03.2025 р. АТ «Укрпошта» Хмельницька область, м. Шепетівка. Начальник пересувного відділення
Посадові обов”язки: організація роботи пересувного відділення, виплата пенсій та субсидій, приймання комунальних та інших платежів, доставка поштової кореспонденції та посилок. Продаж продукції та супутніх товарів. Щоденне проведення виплат через портативний касовий апарат, виведення підсумку роботи відділення, формування та подача щоденної фінансової звітності. Формування індивідуальних товарних замовлень по програмі «зимова підтримка», приймання участі в інвентаризації товарних запасів.

04.2024 р. – 05.2024 р. ФОП Ільчук В.І., Хмельницька область, с. Цвітоха, Бариста (тимчасова вакансія).

Посадові обов”язки: оформлення вітрини та викладка товару, приготування кави, інших гарячих напоїв, розігрівання обідів, приготування хот-догів. Розрахунок з покупцями готівкою та по карті, ведення управлінської звітності по результатам щоденних продажів, збір та оформлення заявки по закупці.

12.2023 – 01.204 р. ТОВ «Епіцентр К» Хмельницька область, м. Славута. Продавець непродовольчих товарів.

Посадові обов”язки: консультавання покупців, підготовка товарів до продажу, викладка товару, підтримання прилавків в гарному передпродажному стані (оформлення вітрин), збір товарів по інтернет-замовленням.

07.2022 – 08.2023 р. ОК «Вишневий-77». Київська область. Голова кооперативу.
Посадові обов”язки: розвиток кооперативу, залучення нових членів кооперативу, податкова та управлінська звітність.

07.2021-08.2022 р. Заміський комплекс відпочинку в середмісті Києва (ресторан, отель). ФОП Колупаєва Н.С. Бухгалтер ресторану.

Посадові обов”язки: ведення 4 ФОП, первинна документація, проведення інвентаризацій та обробка результатів переобліку в 1-С Рарус, податкова звітність, управлінська звітність.

11.20-07.2021 р. Розважальний центр для дітей. Головний бухгалтер ресторану.
Посадові обов”язки: ведення 3 ТОВ і 4 ФОП, нарахування зар. плати, бухгалтерська і управлінська звітність. Організація и контроль відділу бухгалтерії.

01.2020-06.2020 р. Кондитерська майстерня. Головний бухгалтер.
Посадові обов”язки: підготовка відділу бухгалтерії до переходу з ФОП на ТОВ, навчання правильному проведенню інвентаризації, розрахунок собівартості продукції, запуск програмних продуктів Iiko від придбання до повної фінансової та управлінської звітності.

06.2012 – 12.2019 р. ТОВ «Тагарт груп», ФОП Дудник В.О. Головний бухгалтер ресторану.
Посади: головний бухгалтер, фінансовий менеджер. Київ (ресторан, кейтеринг).
Підприємець на загальній системі оподаткування, ТОВ на загальній системі оподаткування.
04.2011 – 05.2012 р. ТОВ «Др. Рьодгер Кейтерінг Сервіс інтернешанел». Бухгалтер. Київ (кейтеринг, роздрібна торгівля).
ТОВ на загальній системі оподаткування.
Основні обов”язки:
- внесення в 1-С первиних документів: касса, банк, авансові звіти, розрахунок витрат на відрядження
- ведення кадрової документації, особових справ працівників
- підготовка даних для звітності, вигрузка із 1-С в Me-doc
- оплата постачальникам та замовникам, звірка по заборгованості
11.2009 – 10.2010 р. ТОВ «Центр 333», ПП «Центр 777», ООО «Центр 111». Бухгалтер з функціями фінансового директора. Київ (роздрібна торгівля електоротоварами, ресторан, баня, охоронні послуги, дитячий дошкільний центр розвитку).
03.2005 – 11.2009 г. ТОВ «Торговий Дім ДЛФЗ», ПП «Світ фарб». Головний бухгалтер з функціями фінансового директора. Київ (оптовая торговля).
ТОВ та ПП на загальній системі оподаткування.
Загальна інформація: досвід роботи головним бухгалтером: більше 14 років, в тому числі більше 10 років в громадському харчуванні, 4-ри роки в оптовій і роздрібній торгівлі.
Основні та додаткові функциональні обяв”язки:
- організація і ведення бухгалтерского та податкового обліку на підприєстві;
- розробка облікової політики;
- веденння первинної документації: касса, банк, авансові звіти, оприбуткування накладних в 1-С;
- ведення кадрової документації, особових справ працівників, діловодство;
- розрахунок зарабітної плати 20 осіб в бухгалтерскому, на 100 осіб в управлінському обліках;
- підготовка і подання звітності в Me-doc, Соната;
- контроль реалізації продукції;
- регєстрація податкових накладних в реестрі;
- вигрузка даних із 1-С в Медок, подання декларації з ПДВ;
- розробка проекту додаткової мотивації працівників;
- разрабка внутрішніх правил та регламентів роботи на підприємстві, систематизація документообігу;
- розрахунок ліміту каси, контроль дотримання ліміту каси
- разробка плану продаж підрозділів для покриття точки беззбитковості підприємства;
- разробка стандарту «закупка» для оптимізації та зниження собівартості продукції;
- розробка або перевірка технологічних карт страв;
- постановка задач, контроль работи бухгалтерів по ділянкам роботи;
- фінансовая та статистична звітність;
- проведення інвентаризації, обробка отриманих даних, підготовка рекомендацій та аналітичних записок по результатам инвентаризації;
- контроль своєчасності надходження коштів по еквайрингу;
- перевірка (вичитка) договорів з контрагентами перед підписанням;
- контроль термінів оплати постачальникам, платежів по Клієнт-банку;
- разробка бюджета підприємства і контроль за його виконанням;
- виведення результатів фінансово-господарської діятельності та складання управлінської звітності засновникам підприємства.

Сфери діяльності: оптова та роздрібна торгівля, громадське харчування, охоронні послуги, кейтеринг, дитячий позашкільний навчальний центр, магазин продуктів та побутової хімії, виготовлення м”якого морозива, надання послуг національного оператора поштового зв”язку «Укрпошта».

Організаційно-правові форми підприємств на яких є досвід роботи: ТОВ – товариство з обмеженою відповідальністю, ПП — приватне підприємство, ФОП – фізична особа -підприємець на загальній системі оподаткування та єдиний податок 2 і 3 група.

Додаткова інформація про знання та досвід: досвід проходження перевірок, впевнений користувач 1-С: Підприємство 7.7, 8.3, 1-С Рарус, R-Keeper, Store House, D-2, Cotano, Me-doc, Соната, Айко, Клієнт-банк, Word, Excel, РРО (касові апарати) і фіскальні принтери, веду кадри і діловодство, працюю з довідниками Ліга, Дінай, контролюю розрахунки по картам Visa, Mastercard, LiqPay, складаю управлінську звітність для власників, надаю рекомендації по результатам проведених інвентаризацій, разробляю мотиваційні програми для працівників, надаю конктретні рекомендації по запуску з нуля бухгалтерії ресторана.

Водійське посвідчення: категорія В.

Знання іноземних мов: німецька – базові шкільні знання; українська мова — вільно володію усною та письмовою, російська мова знаю добре в усному та письмовому вигляді.

Особисті якості: оптимізм, цілеспрямованість, наполегливість, чітка постановка завдань, стресостійкість, комунікабельність, легко навчаюся, постійно вдосконалюю свої навички і підвищую рівень знань, ділюсь навичками з новачками.

Зарплатні очікування: від 15 тис. грн., оформлення згідно КзпП Україи, оплата відпустки, соціальний пакет.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: