• PRO

Альона

Менеджер, агент недвижимости, бухгалтер, администратор

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Рієлтор, Агент недвижимости

з 04.2024 по нині (1 рік 4 місяці)
Эфрос, Дистанційно (Нерухомість)

Проведення оглядів об'єктів нерухомості та консультація клієнтів.
Підготовка документації для укладення угоди про купівлю-продажу або оренду.

Переписувач УВКБ ООН

з 07.2023 по 09.2023 (2 місяці)
Центр вивчення міграції, Румунія (Послуги для населення та бізнесу)

Збір даних, проведення інтерв'ю з українськими родинами в рамках проекту «Оцінка багатогалузевих потреб 2023»

Кондитер

з 05.2022 по 01.2023 (8 місяців)
SC Castelul Piticilor SRL, Румунія (Харчова промисловість)

Виготовлення тортів за замовленими параметрами. (в асортименті)
Виготовлення тістечок та десертів в асортименті.

Економіст

з 10.2019 по 10.2022 (3 роки)
Порше Центр Одеса, Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Складання бюджету підприємства, підготовка місячних та щоденних звітів. Контроль грошових потоків.

Декретна відпустка.

з 12.2015 по 01.2019 (3 роки 1 місяць)
ООО "Наш Продукт Плюс", Николаев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виготовляла торти на замовлення.

Старший бухгалтер

з 07.2011 по 12.2015 (4 роки 5 місяців)
ООО "Наш Продукт плюс", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль за проведенням касових операцій;
Щоденний контроль правильності відображення в обліку операцій за поточними рахунками;
Облік та контроль руху товару по філії;
Облік та контроль розрахунків з покупцями, дебіторської та кредиторської заборгованості;
Облік та контроль розрахунків з постачальниками ТМЦ та послуг на філію;
Облік та контроль руху ОЗ та ТМЦ на філії;
Звіряє розрахунки з постачальниками з оформленням актів звіряння;
проведення фінансового планування;
Контроль та аналіз витрат філії;
Аналіз фінансового результату філії;
Контроль роботи працівників бухгалтерії;

Освіта

Південнослов'янський Київський Славецький Університет

Фінанси, Миколаїв
Незакінчена вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Миколаївський державний комерційний коледж

Бухгалтерский облік, Миколаїв
Незакінчена вища, з 2004 по 2007 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси психологічної допомоги та управління проблемами

2023, 2 місяці

Курси помічника перукаря

2023, 40 годин

Курси манікюру

2023 1 місяць

Знання і навички

  • Массаж
  • Изготовление кондитерских изделий
  • Комунікабельність
  • 1С:Бухгалтерія
  • Ведення документації
  • Пунктуальність
  • Управління командою
  • MS Excel
  • Користувач 1С
  • Адміністрування офісу
  • Інвентаризація
  • Лідерство
  • Неконфліктність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Румунська — вище середнього

Додаткова інформація

Я відкрита для навчання новому, командний гравець, соціальна і орієнтована на результат. Я маю пристрасть до математики, психології та спілкування з іншими. Серед моїх хобі танці, приготування десертів і догляд за тваринами.

Особисті якості:
Цілеспрямована, відповідальна, легко навчаюсь новому, висока працездатність, комунікабельна;

Досвід роботи:
Період роботи: жовтень 2007 – листопад 2008
Компанія: Миколаївський ф-л ДП "Пі Джі Трейд" офіційний дистриб'ютор продукції "Procter & Gamble", "Жилет", "Gala"
Сфера діяльності компанії: Торгівля/Продажі
Посада: Оператор ПК

Період роботи: листопад 2008 – жовтень 2010
Компанія: Миколаївський ф-л ДП "Пі Джі Трейд" офіційний дистриб'ютор продукції "Procter & Gamble", "Жилет", "Gala"
Сфера діяльності компанії: Торгівля/Продажі

Посада: Бухгалтер
Обов'язки, досягнення: Оформлення первинних документів (накладні, податкові накладні, доручення тощо).
Складський облік (надходження, рух та списання ТМЦ, складання товарних звітів тощо)
Проведення інвентаризації залишків товару на складах та звірянні фізичних та документальних даних.
Кадрова документація.
Ведення ЧП.
Складання різних звітів для ЦО.

Період роботи: грудень 2010 – червень 2011
Компанія: Завод ПМП "Адісем"
Сфера діяльності компанії: Виробництво
Посада: Бухгалтер з реалізації
Обов'язки, досягнення: Оформлення первинних документів (накладні, податкові накладні, довіреності тощо)
Проведення інвентаризації залишків товару на складах.
Упорядкування товарних звітів.
Контроль дебіторську заборгованість.


Професійні навички:
Досвідчений користувач ПК, Internet, Microsoft Office, знання програми FinExpert, Axcapta, 1С Бухгалтерія 8, Банк-клієнт, Акцент7.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: