• Візитка

Лена

Казначей, бухгалтер, 50 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

2003-2004 р. Закінчила Київський професійний ліцей ювелирного мистецтва. Спеціальність секретар-референт, помічник керівника. Проходження практики в держустанові приймальні керівника та бухгалтерії. Знайома з кошторисами.

2006-2011 р.Университет «Сучасних знань». Спеціальність – фінанси.

2004-2006 р.ЗАТ "Північна красуня" працювала на посаді офіс-менеджер.
Обов'язки: прийом заказів, дзвінків, офіс-техніка, ведення первинної документації. Посада – помічник менеджера з продажу.
Обов'язки: прийом заказів, оформлення накладних, контроль над оплатою, складання звітів.

2006 р. ТОВ «Інкам» - помічник керівника.
Обов'язки: ведення ФОП, первинна документація, офісна техніка, прийом заказів, спілкування з клієнтами, контроль над відвантаженням, отриманням товару, керівництво водіями, ведення звітів з продажу, вхідна, вихідна кориспонденція.

2006-2007 р. ТОВ Метро Кеш энд кери – касир. Обслуговування покупців, перерахунок коштів, складання звітів.

2006-2017 Ведення ФОП.

2007-2010 р. Ресторан швидкого харчування «Євро хата» - касир. Обслуговування покупців, прийом товару, перерахунок коштів, складання звітів. Кадрова документація.

2010-2011 р. ТОВ «Меркурій» - бухгалтер, офіс-менеджер, касир. Заключення, облік договорів,прийом дзвінків, забезпечення життєдіяльності офісу. Прийом, розподіл коштів, ведення ВКР, ПКО, разнесення банківської виписки, звіт по авансовим звітам. Звірка розрахунки з клієнтами, внесення накладних, оплати по банку в базу, формування актів, рахунків, податкових накладних.

2011-2013 р. ФОП "Жилєнков" - бухгалтер-операціоніст. Прийом заказів від торгових представників, Формування накладних в базі 1С. Ввод клиентів в базу (карточки, договора, документи). Оформлення відмов, повернення, складання приходно-витратних касових документів.

2013 -2021 ТОВ"Ароматика" - помічник менеджера, підвищення на бухгалтера.
Отримання замовлень від клієнтів. Формування рахунків, накладних, корегувань, повернень, оформлення приходу готової продукції з виробництва на склад, переміщення товарів між складами в програмі 1С. Контроль заборгованості, рознесення, банківської виписки в 1С. Акти звірки з клієнтами. Оприходування куплених послуг і товарів. Виконання доручень головного бухгалтера.

2021- ПрАТ Страхова Компанія "Інтер-поліс " - бухгалтер.
Клієнт-банки, вигрузка і загрузка виписок в програму компанії. Рознесення та виконання платежів.
Нарахування витрат за отримані послуги. Авансові звіти. Нарахування доходів та витрат по регресним надходженням. Придбання та списання палива.

Особисті якості: швидко навчаюсь, уважність, самоорганізація, високий рівень відповідальності, вміння працювати в команді, комунікабельна, знаходжу спільну мову із співробітниками і клієнтами компанії.

Українска мова – вільно.
Упевнений користувач ПК (Microsoft word, Microsoft Excel, Internet, 1cv8s).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: