• PRO

Альона

Керівник відділу, менеджер проєкту, адміністратор салону

Розглядає посади:
Керівник відділу, менеджер проєкту, адміністратор салону, Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Директор компании, Менеджер роботи з клієнтами, Координатор, Керівник роздрібної мережі, Адміністратор, Адміністратор медичної клініки
Вид зайнятості:
повна
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аудитор

з 09.2019 по 02.2022 (2 роки 5 місяців)
4Service Ukraine, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Перевірка якості обслуговування покупців персоналом великих роздрібних мереж та дотримання ними встановлених стандартів компанії.

Керівник відділу регіонального розвитку компанії

з 01.2008 по 03.2019 (11 років 2 місяці)
Ліга - Нова, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Організація та контроль діяльності 16 регіональних представництв компанії (роздрібних магазинів та відділів оптових продаж в м. Харків, Кривий Ріг, Одеса, Черкаси, Донецьк, Луганськ, Маріупіль, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Львів, Луцьк, Полтава, Херсон, Миколаїв, Кировоград, Житомир та керування роботою відділу регіонального розвитку (6 співробітників) для досягнення виконання поставлених планів роздрібних продаж по кожному окремому регіону.
2. Розробка та впровадження заходів, які направлені на оптимізацію (зменшення) фінансових витрат в процесі роботи торгівельних представництв.
3. Впровадження стандартів роботи роздрібної мережі: робота з товаром, якісне обслуговування клієнтів, документообіг, управління персоналом.
4. Оптимізація бізнес процесів, звірка щомісячних фінансових звітів по веденню торгівельногосподарської діяльності: контроль над виконанням показників реалізації, досягненням встановлених показників прибутку, запровадження заходів по зменшенню фінансових витрат.
5. Підбір персоналу на ключові позиції в торгівельні представництва.
6. Проведення планових/позапланових інспектувань та інвентарізацій.
Досягнення:
1. За час моєї роботи в компанії було відкрито та успішно функціонувало 4 нових роздрібних магазина в м. Львів, Кривий Ріг, Донецьк та Дніпропетровськ (Дніпро).
2. Приймала безпосередню участь в організації та ефективному проведенню акцій, що призводило до збільшення обсягів продажу в середньому на 19% та значного зменшення неліквідних позицій.
3. Кожний місяць відвідувала по 2-3 торгівельні представництва для проведення планових/позапланових інспектувань з метою виявлення недоліків в організації роботи торгівельного представництва та розробляла заходи для поліпшення їх роботи, паралельно брала участь в контрольних інвентарізаціях.
4. Особисто розробляла (удосконалювала) стандарти роботи торгівельних представництв в частині господарської діяльності роздрібних магазинів, що приводило до економії грошових
коштів в певних статтях на рівні від 8 до15%.)

Начальник відділу ЗЕД

з 11.2003 по 11.2007 (4 роки)
ТОВ "Юніфарма", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Досвід самостійного керівництва напрямом діяльності. Кількість співробітників в підпорядкуванні – 5 чоловік. Участь в постановці цілей, стратегичному плануванні та бюджетуванні діяльності експортного напрямку компанії. Командировки в країни СНД для проведення переговорів, укладення контрактів. Організація транспортного (авто, залізничного, авіа), фінансового, митного забезпечення угод. Фінансово-економічні розрахунки, створення обґрунтованої цінової політики, плановий аналіз та розробка маркетингових заходів по просуванню фірми на ринках збуту та збільшення кількості клієнтів. Підбір персоналу та вся організаційна робота, яка пов’язана з забезпеченням функціонування керованого підрозділу.

Освіта

КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Економіка та підприємництво, міжнародна економіка, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Національний технічний університет України (КПІ)

Хіміко- технологічний (хімічна інженерія та комп'ютерна хімія), Київ
Вища, з 1990 по 1996 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

«Основи публічного виступу. Техніка мови. Мистецтво ділового спілкування», Національний бизнес – центр»

червень 2005

«Управління взаємодією з дистриб'ютерами», ЦРП «Лідер»

лютий 2003

«Бухгалтерський облік приватного підприємця» Центр «ТЕМ»

квітень 2010

«Корпоративний тренер з продажу «Ліга-Нова», диплом

2011

Проектний менеджмент «Київський університет ринкових відносин»,

квітень 2020

Прямий продаж «РГ «Все про бухгалтерський облік»

травень 2019

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • 1С:Бухгалтерия
  • Управлінські навички
  • Ведення переговорів
  • Стратегічне планування

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Віннічук Віталій Вікторович

Віннічук Віталій Вікторович

Директор підприємства, Ліга Нова

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Досвід управлінської роботи 14 років. Багаторічна практика спілкування з керівництвом організацій, підприємств та державних установ. Цілеспрямованість, ініціативність, наполеглевість в досягненні встановлених цілей. Вміння самостійно приймати рішення в межах покладеної компетенції та нести повну відповідальність за їх результати. Творчий та ініціативний підхід до вирішення всіх питань. Висока мотивація вчинків, здоровий кар’єризм та почуття корпоративності. Швидко навчаюся та адаптуюсь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: