Резюме від 29 травня 2024 Файл

Наталія

Бухгалтер по первичной документации

Вік:
48 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Семенцова Наталія Леонідівна

Особиста інформація:
Дата народження: 22 вересня 1975р.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса: м. Миколаїв, вул. 7 Слобідська,55

Побажання до майбутньої роботи:
Посада: бухгалтер
Область діяльності: бухгалтерській облік
Графік роботи: повний робочий день

Освіта:
1996р - Диплом молодшого спеціаліста Миколаївського політехнічного технікуму
2012 – Диплом магістра з фінансів ЧДУ ім. Петра Могили

Історія працевлаштування:

Серпень 1995 – Жовтень 2004 - Міська лікарня № 1

Посада бухгалтер розрахункового відділу

Функціональні обов’язки: - розрахунок і видача заробітної плати
• підготовка, складання и здача звітів у ДПІ, ПФУ та інші фонди ;

Жовтень 2004 – Травень 2012 - ЧДУ імені Петра Могили

Посада бухгалтер розрахункового відділу

Функціональні обов’язки: - розрахунок і видача заробітної плати;
• підготовка, складання и здача звітів у ДПІ, ПФУ та інші фонди ;

Червень 2012 – теперішній час - ПрАТ «Миколаївська аграрна компанія»
- ПОСП «Куйбишевське»
Посада бухгалтер з виробництва, касир

Функціональні обов’язки: - касові операції;
- звіт про використання коштів, виданих на
відрядження або під звіт;
- контроль складських залишків, контроль за списанням
продукції та ТМЦ зі складу;
- ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження,
реалізації товару;
- прийом і обробка первинної документації;
- створення рахунків, видаткових, податкових накладних
- участь в проведенні інвентаризації;
- нарахування орендної плати пайщикам, видача та відображення нарахувань та видачі орендної плати в программі 1.С
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
(проведення актів звірок з контрагентами) та ін.

Професійний досвід:

- Знання програм 1 С бухгалтерія 7.7., 1С-підприємство 8.2., M.E.Doc;
- володіння комп’ютером (Досвідчений користувач Windows, MS Office, XL, );
- володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання-
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- знання касової дисципліні;
- робота з пайщиками підприємства;
- розрахунки з підзвітними особами;
- досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами;
- грамотна письмова і усна мова;
- знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію

Навики роботи з комп’ютерними програмами:

Досвідчений користувач Windows, MS Office, Internet, XL

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: