• PRO

Вікторія

Фахівець з психічного здоров'я та психосоціальної підтримки

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
40 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент проєкту

з 11.2024 по нині (9 місяців)
ХОМГО "Освічена Ініціатива", Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Допомога координаторам проєктів з освітніми активностями.

- Забезпечення підтримки в управлінні, плануванні та координації проєкту.

- Контроль за якістю наданої інформації, звітів та інших необхідних звітних матеріалів командою проєкту та іншими учасниками реалізації проєктів організації.

- Участь та проведення зустрічей чи відеоконференцій з учасниками реалізації проєктів організації для отримання поточної інформації про реалізацію проєкту.

- Виконання адміністративних та офісних завдань.

- Виконання завдань з пошуку інформації та систематизації даних.

Регіональний асистент з ПЗПСП

з 09.2024 по 11.2024 (2 місяці)
Харківська обласна організація Товариства Червоного Хреста України, Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Підготовка та відповідне оновлення плану заходів з ПЗПСП на місцях.

- Координація діяльності лідерів волонтерів ПЗПСП в Харківській області.

- Здійснення первинної комунікації з потенційними волонтерами напряму ПЗПСП та ведення бази даних волонтерів напряму ПЗПСП.

- Забезпечення підготовки та наявність всіх необхідних матеріалів для проведення заходів з ПЗПСП, тренінгів.

- Організація тренінгів, зустрічей, семінарів.

- Фасилітація наживо та онлайн тренінгів й інших навчальних заходів у сфері ПЗПСП для співробітників та волонтерів Харківської обласної організації Товариства Червоного Хреста України.

- Сприяння збору статистичних даних про отримувачів послуг.

- Виконання інших обов'язків, пов'язаних із діяльністю Харківської обласної організації Товариства Червоного Хреста України задля ефективного задоволення потреб з ПЗПСП в області в умовах реагування на збройний конфлікт.

Лайф-коуч

з 04.2023 по нині (2 роки 4 місяці)
Персональний коучинг, Дистанційно (Приватні особи)

Працюю за міжнародними стандартами ICF з такими запитами клієнтів:
- персональна криза;
- зміна сфери діяльності;
- емоційне вигорання;
- ментальне здоров'я;
- знаходження мотивації.

Здійснюю індивідуальний супровід в рамках моєї авторської трансформаційної програми
“Корекція мислення: Коучинговий підхід”.

Провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців

з 04.2021 по 09.2023 (2 роки 5 місяців)
Адміністрація Київського району Харківської міської ради, Харків (Державні організації)

Забезпечення ведення Державного реєстру виборців. Виконання функції оператора маніпуляційної інформаційно-телекомунікаційної системи «Державний реєстр вибірців». Підготовка документів у межах своєї компетенції, передбаченої чинним законодавством.

Головний спеціаліст відділу праці та зайнятості населення

з 09.2017 по 02.2018 (5 місяців)
Адміністрація Київського району Харківської міської ради, Харків (Державні організації)

Здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, та фізичними особами, які використовують найману працю, у формі проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспекцій.

Менеджер з продажу

з 01.2015 по 08.2017 (2 роки 7 місяців)
ФОП Мороз Л.М., Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- оптова та роздрібна торгівля побутової хімії та засобів для догляду за тілом, дитячих товарів, а також кемпінгових меблів;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованість;
- ціновий моніторинг;
- облік складських запасів;
- оформлення торгового залу.

Начальник відділу організаційної та кадрової роботи

з 07.2011 по 09.2013 (2 роки 2 місяці)
Адміністрація Київського району Харківської міської ради, Харків (Державні організації)

- здійснення організаційного та аналітичного забезпечення діяльності адміністрації району, організації з підготовки та проведення адміністративної комісії району, апаратних та інших нарад;
- розробка наказів голови адміністрації;
- забезпечення інформування роботи органів місцевого самоврядування через ЗМІ;
- здійснення інших функції відповідно до чинного законодавства у межах повноважень, передбачених посадовою інструкцією.

Головний спеціаліст

з 04.2008 по 07.2011 (3 роки 3 місяці)
Виконавчий комітет Дзержинської районної в м. Харкові ради, Харків (Державні організації)

Здійснення функції відповідно до чинного законодавства та за дорученням керівництва в межах своїх повноважень, у тому числі участь в опрацюванні документів, які надходили до виконавчого комітету району, підготовки до них аналітичних, довідкових та інших матеріалів.

Спеціаліст 1 категорії

з 02.2004 по 04.2008 (4 роки 2 місяці)
Управління праці та соціального захисту населення Дергачівської РДА, Дергачі (Державні організації)

Підготовка інформацій, звітів, довідок з питань щодо функцій управління.

Освіта

Харківський національний економічний університет

Адміністративний менеджмент, Харків
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури

Менеджмент організацій, Харків
Вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

Харківський механічний технікум ім.О.О.Морозова

Економіка підприємства, Харків
Середня спеціальна, з 2000 по 2003 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

"Професійний коуч" відповідно до вимог ICF ACSTH в Міжнародній Інтегральній Коучинг Школі МГК Алли Заднепровської "Живе Діло"

2023, 150 годин
Сертифікат

Тренінг "Глибинний коучинг", Консалтингова група "Живе Діло"

2023
Сертифікат

Установка фундаменту для коучингової практики

2023, 12,5 годин
Сертифікат

Тренінг “Психологічна стійкість та перша психологічна допомога”, БО “Благодійний фонд ”Дужа Україна”

2025, 4 години (0,13 ЄКТС)
Сертифікат

Знання і навички

  • Робота з базою даних
  • Адміністративна робота
  • Робота в команді
  • Знання офісних програм
  • Контроль документообігу
  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Активне слухання
  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Ведення звітності
  • Коучинг
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • Jira
  • Confluence
  • Орієнтація на результат
  • Уважність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами