• Файл

Анжелика

Офіс-менеджер

Вік:
55 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Ковальська Анжеліка Володимирівна
Дата народження : 25/02/1970 р.
Адреса проживання: м.Житомир,
пров, 3-й Березівський, буд.6, кв. 44
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Посада, на якій моя освіта, досвід роботи і особисті якості сприятимуть досягненню Вашою організацією найбільших успіхів.
Робота в доброзичливому колективі та в стабільній організації із зарплатою не менше 10 000,00 гривень. Повний робочий час.
Особисті данні:
Маю гнучкий характер, здібна ефективно діяти у будь-яких ситуаціях, в тих, котрі потребують швидких і сміливих рішень, і в тих, котрі потребують обміркування та аналізу. Оптимістка, вважаю, що безвихідних ситуацій не існує, комунікабельна, до роботи відношусь відповідально.
Сімейний стан: заміжня:
чоловік- Ковальський Віктор Леонідович, дата народження 09/05/1967р.
маю 2 сина: Ковальський Артур Вікторович, дата народження 23/04/1990р, та Ковальський Ярослав Вікторович, дата народження 27/05/1997р.
Освіта:
1998-1993рр. Київський політехнічний інститут, спеціальність: металорізальні верстати та інструменти. Отримала диплом спеціаліста. Кваліфікація: інженер-механік.
2003-2005рр. Державний агроекологічний університет, спеціальність: облік та аудит. Кваліфікація: спеціаліст з обліку і аудиту.

Досвід роботи:
З 24 листопада 2002р.- до 23 грудня 2003р.- на посаді спеціаліста Житомирського філіалу АКБ «Мрія».
З 23 грудня 2003р.- до 22 січня 2008р.- на посаді начальника відділення Житомирського філіалу АКБ «Мрія».
З 23 січня 2008р.- до 16 серпня 2013р.- на посаді начальника відділу супроводження операцій Відділення « Житомирська регіональна дирекція «ПАТ ВТБ Банк».
16 серпня 2013р.- звільнена у зв'язку зі скороченням штату працівників, п.1 ст, 40 КЗпП України.
З 08 червня 2017р.- до 27 серпня 2019р.-на посаді старшого інспектора відділу реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців департаменту реєстрації Житомирської міської ради.
З 28 серпня 2019о.- до 01 лютого 2020р.-на посаді статистика інформаційно-аналітичного відділу медичної статистики КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради.
З 01 лютого 2020р-до 19 травня 2020р.- на посаді начальника відділу медичної статистики.

Знання та навички:
- знання чинного законодавства України, в тому числі нормативно-правових актів Національного банку України,за предметними напрямками діяльності;
- кваліфікований користувач персонального комп'ютера та офісного програмного забезпечення;
- складання і написання внутрішньобанківських документів.
- організація та контроль бек - офісних процедур при виконанні розрахункових , кредитних , депозитних та валютних операцій;
- планування та організація діяльності відділу;
- впровадження та удосконалення стилю і методів керівництва відділом;
- створення здорового психологічного клімату в колективі;
- організація навчання та підвищення кваліфікації працівників.

Робота с комп’ютером:
Кваліфікований користувач :MS Office (Word, Exсel, Lotus Notes)
Навички роботи с Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera)
Маю домашній ПК с доступом в Internet.
Офісне обладнання (факс , модем , сервер, копіювальні апарати ) .

Cпеціальні навички:
Водійські права (категорія «B» ) з 1995 року.
Наявність закордонного паспорта.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: