• Файл

Микола

Начальник служби

Розглядає посади:
Начальник служби, Менеджер із закупівель, фахівець з тендерних процедур, Начальник відділу закупівель
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Київ, Миколаїв, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Микола ПОЛІЩУК
Рік народження: 1983
Регіон: Одеса, Миколаїв, Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Будівельник (муляр).
З 2001-2011р.р. (неофіційний стаж роботи).
Будівництво цивільних та промислових споруд.

ФОП “Поліщук Микола Миколайович”
“Будівництво будівель і споруд”
З 2007 — 2014р.р.

ДП НВКГ “Зоря” — “Машпроект”
Технік бюро закупівель металопродукції
З 25.01.2012- 09.08.2013
Інженер бюро закупівель металопродукції
З 09.08.2013 — 24.03.2015
Начальник бюро закупівель металопродукції
З 24.03.2015 — 07.05.2020
Начальник відділу МТЗ (матеріально-технічного забезпечення) із закупівель металопродукції
З 07.05.2020 — 01.02.2022

ДП авіаційний ремонтний завод “НАРП”
Інженер з устаткування й матеріалів
З 04.10.2022 — 01.03.2023
Начальник відділу матеріально-технічного постачання
З 01.03.2023 — 01.11.2023
Заступник директора із закупівель
З 01.11.2023 – 12.12.2023

ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
Провідний інженер Департаменту експлуатації і ремонтів
Уповноважена особа
З 24.01.2024 – 01.07.2024
Провідний інженер відділу матеріально-технічного забезпечення
Уповноважена особа
З 01.07.2024 по теперішній час

Основні обов’язки у сфері будівництва:
- виконання комплексу будівельних та аварійно-відновлювальних робіт (реконструкція, поточний ремонт, нове будівництво) згідно Державних будівельних норм у напряму цивільних та промислових споруд;
- взаємодія з проєктними та дозвільними організаціями;
- формування технічного завдання та обсягів підготовчих будівельних робіт, складання проектно-кошторисної документації на виконання робіт й придбання необхідного обсягу матеріалів й будівельної техніки;
- обґрунтування та захист кошторисних розрахунків перед Замовником;
- підготовка технічних додатків до договорів на підрядні роботи;
- загальний та локальний нагляд, контроль за роботами/послугами відповідно до договірних зобов’язань і будівельних норм, залучення співвиконавця у сфері технічного нагляду;
- формування відповідної звітності перед Замовником та контроль за відповідними затвердженими кошторисами.

Основні обов’язки у сфері закупівель:
- робота в сфері закупівлі продукції для забезпечення потреб виробництва та поточних замовлень (металопродукція, обладнання, запчастини, матеріали згідно технічних завдань відповідних підрозділів комплексу, покупних, що необхідні для виробництва кінцевої продукції, по різним напрямкам);
- проведення переговорів з постачальниками (резиденти та нерезиденти) щодо планування виробництва необхідної продукції, укладання відповідних договорів і контрактів на виготовлення та постачання продукції, скорочення термінів забезпечення, надання додаткових знижок через довгу співпрацю або збільшення об’ємів закупівель.
- організація роботи між відповідними відділами щодо погодження освоєння та виготовлення нової продукції по програмі імпортозаміщення та з урахуванням підприємств, що призупинили свою виробничу діяльність;
- підготовка та оформлення документів, сертифікатів кінцевого споживача тощо, для подальшого отримання постачальниками дозволів та відвантаження продукції за межами іншої держави;
- планування бюджету закупівель на майбутній період, згідно з планами виробництва;
- робота в електронній системі закупівель Прозоро, подання заявок на тендер для забезпечення потреб у покупній продукції. Аналіз підприємств-учасників торгів, ведення бази постачальників в управлінському обліку;
- аналіз цін та ринку постачальників необхідної продукції;
- аналіз потреби, формування дефіциту, пошук нових постачальників для закриття проблемних питань;
- планування графіка платежів та подання на оплату після формування повного пакету документів з придбаної продукції;
- планування роботи відділу на майбутні періоди та контроль за виконанням поставлених задач;
- проведення претензійної роботи сумісно з юридичною службою, вирішення проблемних питань із заборгованістю та своєчасним постачанням оплаченої продукції;
- розробка нових проєктів, пов’язаних з переоснащенням виробництва;
- контроль відповідності продукції, що поставляється сумісно зі службою якості (ВТК) на відповідність технічним характеристикам і нормативним документам підприємства, вирішення питань, що виникають при прийомі продукції.
- контроль виконання термінів поставки ТМЦ, умов оплат, кількості ТМЦ згідно узгоджених договорів, специфікацій, облік кредиторської і дебіторської заборгованості.
- виконання робіт по обліку складських запасів, проведення щорічних інвентаризацій ТМЦ, пропозиції щодо реалізації продукції тривалого зберігання та без потреби у подальшому використанні, підготовка відповідних документів на утилізацію/списання бракованої продукції або продажу;
- формування презентацій категорій товару закупівель та ін.

Основні обов’язки у сфері тендерних закупівель:
- складання річного плану закупівель;
- підготовка заявок, технічних завдань, тендерної документації, протоколів, обґрунтувань згідно чинного законодавства «Про публічні закупівлі» на закупівлю товарів послуг і робіт в системі «Прозоро».
- проведення: спрощеної/допорогової закупівлі, відкритих торгів з Особливостями, закупівлі без використання електронної системи, переговорна процедура, ЗЦП, скорочених процедур закупівель у системі «Прозоро».
- оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, розгляд пропозицій учасників, взаємодія з учасниками ринку, оприлюднення/звітування договорів без використання електронної системи закупівель тощо.
- здійснення супроводу та контролю за станом виконання укладених договорів.
- підготовка документів під час супроводу перевірок внутрішніми та зовнішніми аудиторами;
- підготовка інформації під час здійснення моніторингу публічних закупівель та оскаржень процедур закупівель в Антимонопольному комітеті;
- підготовка листів, роз’яснень і скарг від імені Замовника, в разі необхідності внесення змін до документації;
- проведення перевірці тендерних пропозицій учасників процедур закупівель на відповідність вимогам тендерної документації.

Результати роботи/досягнення:
- поновлена робота комісії по підбору альтернативної номенклатури замість продукції рф та продукції, виробники якої припинили своє існування;
- освоєння нової номенклатури з вітчизняними виробниками;
- збільшення асортименту/сортаменту продукції по альтернативним виробникам;
- поновлена робота комісії ефективності використання активів підприємства з метою зменшення складських запасів з терміном зберігання більше 2-х років.
- налагоджена робота саме з виробниками продукції або офіційними дистриб’юторами (резидентами та нерезидентами) для отримання якісної продукції у запланований термін;
- структурний підхід до опрацювання запитів/заявок від ініціатора закупівлі, оперативне формування актуальної ціни та термінів забезпечення;
- успішний досвід у розширенні ринку матеріалів у країнах ЄС (Італія, Франція, Швеція, Німеччина. До організації розширення ринку була тільки Англія).

Освіта
Навчальний заклад:
Миколаївський будівельний коледж Київського національного університету будівництва і архітектури
Рік закінчення: 2010
Факультет: Будівництво та експлуатація будівель і споруд
Спеціальність: Технік - будівельник
Київський національний університет будівництва і архітектури
Рік закінчення: 2013
Факультет: Технологія будівельних конструкцій, виробів і матеріалів
Спеціальність: Інженер — технолог

Курси та тренінги
Назва курсу: Курс результативного менеджменту (Владислав Белошапка)
Назва тренінгу: Категорійне управління закупівель (Марина Трепова IPSM)

Особистісні характеристики
Незалежність суджень та готовність конструктивно відстоювати свою позицію.
Сміливість у прийнятті рішень, упевненість та здатність до викликів.
Комунікабельність та тактовність.
Здатність ініціювати зміни та керувати командою.
Стратегічне бачення, навички успішного управління в умовах невизначеності.
Доброчесність та етична поведінка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: