• PRO

Олена

Адміністратор, секретар, менеджер, 18 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Олександрія

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст

з 12.2023 по 01.2024 (1 місяць)
ГУ ПФУ в Донецькій області, Олександрія (Державні організації)

Головний спеціаліст відділу грошових виплат та компенсацій

з 09.2022 по 10.2023 (1 рік 1 місяць)
УСЗН Олександрійської МР, Олександрія (Державні організації)

Призначення усіх видів державних допомог від держави, надання інформації щодо можливості призначення соціальної допомоги та причини відмов у її наданні, визначення переплат. Зокрема, робота з ВПО, а саме призначення допомоги з підтримки даної категорії населення, ведення особових справ, безпосередня робота з верифікацією даних, чергування на гарячій лінії тощо.

Журналіст

з 08.2017 по 08.2022 (5 років)
Європейська Солідарність, політична партія, Олександрія (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Написання статей, новин, анонсів. Виїзд на місце подій, фотографування, проведення інтерв'ю, надання коментарів. Пошук тем та ідей для створення майбутніх статей, редагування текстів, рерайтинг та копірайтинг. Залучення до діяльності місцевих депутатів, постійне відвідування засідань виконкому, сесії міської ради з подальшим резюмуванням, висновками, наведеннчм фактів, та розповсюдження у ЗМІ. Введення соціальних мереж, сайту новин із додаванням тексту та фотографій, з попереднім їх опрацюванням. Участь у різноманітних заходах місцевого рівня та житті громади.

Освіта

ХДУХТ

Менеджмент
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)

Знання і навички

  • Уважність
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Привітність
  • Відповідальність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Ведення соціальних мереж
  • Неконфліктність
  • Організованість
  • MS Excel
  • MS Word
  • Ведення документації
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Знання офісних програм

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: