• PRO

Юлія

Офіс-менеджер, 20 000 грн

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Секретар, Адміністратор, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир-бариста

з 06.2024 по 07.2025 (1 рік 1 місяць)
Gabar, кафе, Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер в інтернет магазині

з 11.2019 по 10.2023 (3 роки 11 місяців)
truth.in.shoes (Роздрібна торгівля)

Секретар-помічник керівника

з 05.2015 по 11.2023 (8 років 6 місяців)
ТОВ Перероблюючий завод, Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

ведення документообігу; прийом телефонних дзвінків; оперативне виконання завдань керівника; організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів; підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника; за дорученням керівника складання листів, запитів, інших документів; забезпечення життєдіяльності офісу; організація та супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); робота з кур'єрами.

Секретар-помічник керівника

з 08.2012 по 05.2015 (2 роки 9 місяців)
Департамент агропромислового розвитку ХОДА, Харків (Сільське господарство, агробізнес)

прийом телефонних дзвінків та організація прийому відвідувачів; ведення документообігу та ділового листування;

· Планування, координація та запровадження робочого графіка керівників;

· Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення та коригування робочого календаря керівників

· За дорученням керівника узгоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;
ведення та оформлення протоколів засідань та нарад; здійснення контролю за виконанням виданих наказів та розпоряджень; оперативне виконання завдань керівника; ведення та контроль фінансово-звітних документів, розподіл фінансів за статтями витрат керівника, виконання функцій касира організація та супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами. обробка кореспонденції.

Освіта

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Фінанси/оподаткування, Харків
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Знання і навички

  • Доброзичливість
  • Комунікабельність
  • Прямий продаж
  • Робота із запереченнями
  • Стресостійкість
  • Впевненість
  • Цілеспрямованість
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Неконфліктність
  • Ведення документації
  • Лідерство
  • Організованість
  • Відповідальність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Італійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: