• PRO

Анастасія

Консультант з бізнес-процесів, 20 000 грн

Розглядає посади:
Консультант з бізнес-процесів, Фінансовий менеджер
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
19 років
Місто проживання:
Острог
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажів

з 02.2024 по нині (1 рік 3 місяці)
Перша в Україні акредитована онлайн-академія з особистих фінансів Finera, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

- Робота з великим масивом даних
- побудова відділу продажів;
- робота з різними СРМ як бюджетними так і затратними;
- контроль показників KPІ;
- система мотивації персоналу,від твердої ставки до довгострокових бонусів за продуктивну працю
- розуміння всіх бізнес-процесів від відділу продажів до маркетингу та сервісу
- відповідальність, самостійність, дедлайни та результат, а не лише дії

Освіта

Національний Університет "Острозька академія"

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, Острог
Незакінчена вища, з 2023 по 2027 (4 роки)

Навчаюсь бізнес-аналізу, завдяки вибірковим дисциплінам здобула міцний фундамент знань щодо побудови бізнесу, написання бізнес-плану, оподаткування для підприємців, побудова бренду тощо.

Можливість мати менторів з різних питань з досвідом навіть від 20 років, знаю до кого можна звернутися, оскільки тут найкращі викладачі, не теоретики, а практики

Додаткова освіта та сертифікати

Time management

1 місяць

Маркетинг + СММ

2 місяці і 3 місяці СММ

Курс з інвестицій у фондовий ринок

2024, 2 місяці + пів місяця практики

Керівник відділу продажів у Ігоря Сандика

2025, 3 місяці

Знання і навички

  • Побудова бізнес-моделей
  • Побудова воронки продажу
  • Follow up продажі
  • Фондовий ринок
  • Проведення зустрічей в Zoom
  • Впровадження системи KPI
  • Прогнозування продажів
  • Написання бізнес-плану
  • Планування 12 тижнів
  • 4P і 7P маркетингу
  • MS Power BI
  • Розробка скриптів продажів
  • PEST аналіз
  • SWOT-аналіз
  • Cross-selling
  • Upsell
  • Ведення CRM
  • Побудова системи мотивації персоналу
  • SPIN
  • Getting Naked
  • Робота з клієнтами
  • Scrum
  • Побудова відділу продажу
  • Наполегливість
  • Комунікабельність
  • Ведення ділових переговорів
  • Бізнес-планування
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • MS Excel
  • Сервіс Вчасно
  • Уміння аналізувати
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Висока працездатність

Додаткова інформація

Місія: допомогти бізнесу від моменту відкриття до масштабуванню завдяки ефективному управлінню бізнес-процесами

Цікавлять компанії, які прагнуть росту, розвитку, адже я сама така людина

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: